Elontril - AD zkušenosti

10
8.4.20 08:43

Elontril - AD zkušenosti

Ahoj holky,
zajímalo by mne, zda se tu najde někdo, kdo má zkušenosti s lékem Elontril jako antidepresivum. Jelikož jsem po lécích (bylo jich asi 5) od své lékařky přibrala 13 kilo během cca 3 měsíců a stále se mě to drží, ač dodržuju dietu, cvičím a makám, tak pořád se nic neděje a stále mám stejnou váhu. Elontril by měl tedy i hubnutí podporovat. Pomáhá to někomu prosím? Máte stejnou dávku 300 mg denně? Takže už jsem vysadila vše a teď beru už je tohle.
Jsem z toho nešťastná… ač se snažím jakkoliv, tak s takovou do léta nezhubnu na svoji původní váhu… raději budu mít deprese, než vypadat takto.. protože to mě přivádí do mnohem větších depresí :zed: :roll:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2741
8.4.20 11:54
@ayushka píše:
Ahoj holky,
zajímalo by mne, zda se tu najde někdo, kdo má zkušenosti s lékem Elontril jako antidepresivum. Jelikož jsem po lécích (bylo jich asi 5) od své lékařky přibrala 13 kilo během cca 3 měsíců a stále se mě to drží, ač dodržuju dietu, cvičím a makám, tak pořád se nic neděje a stále mám stejnou váhu. Elontril by měl tedy i hubnutí podporovat. Pomáhá to někomu prosím? Máte stejnou dávku 300 mg denně? Takže už jsem vysadila vše a teď beru už je tohle.
Jsem z toho nešťastná… ač se snažím jakkoliv, tak s takovou do léta nezhubnu na svoji původní váhu… raději budu mít deprese, než vypadat takto.. protože to mě přivádí do mnohem větších depresí :zed: :roll:

Ahoj, úplně tě chápu, já měla anorexii a pak jsem po psychiatrických lécích přibrala přes 30 kg a nejde to dolů, ať se snažím, jak se snažím. Taky si říkám, že raději budu mít větší psychické problémy a budu zas štíhlá, než tohle, protože mě to dostává do stavů zoufalství, ta moje váha.
No Elontril jsem taky brala, 150 mg tedy jen, myslím, ale já na něm vůbec nezhubla, spíš jsem tak 1-2 kg přibrala, ale to není moc častý jev, spíš se na něm fakt hubne, proto je u něj i uvedeno, že by ho neměly anorektičky a bulimičky. Já když ho brala, tak jsem měla ještě dost nízkou váhu, tak nevím, jak by působil teď.
Držím palce, ať se ti podaří zhubnout.
A můžu se zeptat, po jakých lécích jsi přibrala?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10
8.4.20 12:19
@Lollitka píše:
Ahoj, úplně tě chápu, já měla anorexii a pak jsem po psychiatrických lécích přibrala přes 30 kg a nejde to dolů, ať se snažím, jak se snažím. Taky si říkám, že raději budu mít větší psychické problémy a budu zas štíhlá, než tohle, protože mě to dostává do stavů zoufalství, ta moje váha.
No Elontril jsem taky brala, 150 mg tedy jen, myslím, ale já na něm vůbec nezhubla, spíš jsem tak 1-2 kg přibrala, ale to není moc častý jev, spíš se na něm fakt hubne, proto je u něj i uvedeno, že by ho neměly anorektičky a bulimičky. Já když ho brala, tak jsem měla ještě dost nízkou váhu, tak nevím, jak by působil teď.
Držím palce, ať se ti podaří zhubnout.
A můžu se zeptat, po jakých lécích jsi přibrala?

No byl to Siranalen, Chlorprothexin, Triticco, Quentiapin, Argofan, no ty co mi nejvíc pomáhaly, tak po nich :(
A ještě beru Lamotrix, ale o něm vůbec nikde nečtu, zda se po něm dá přibrat ani v létáku o tom není zmínka, ale snad ne.
Takže bych se chtěla co nejvíc dozvědět o zkušenostech s Elontrilem a Lamotrixem :zed: protože už jsem fakt zoufalá… nejde to dolů ani boha.. nevím jestli mi to rozhodilo metabolismus nebo co

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2741
8.4.20 12:34
@ayushka píše:
No byl to Siranalen, Chlorprothexin, Triticco, Quentiapin, Argofan, no ty co mi nejvíc pomáhaly, tak po nich :(
A ještě beru Lamotrix, ale o něm vůbec nikde nečtu, zda se po něm dá přibrat ani v létáku o tom není zmínka, ale snad ne.
Takže bych se chtěla co nejvíc dozvědět o zkušenostech s Elontrilem a Lamotrixem :zed: protože už jsem fakt zoufalá… nejde to dolů ani boha.. nevím jestli mi to rozhodilo metabolismus nebo co

Aha, já brala vše, co zmiňuješ a jen za poslední rok jsem přibrala 20 kg po Siranalenu. Po Argofanu, resp. nevím jestli po něm, ale když jsem ho brala, tak jsem naopak hubla. Trittico si myslím, že na přibírání taky není. Po Quetiapinu se přibírat může, já ale na něm paradoxně měla anorexii a brala jsem ho 1000 mg, tj, vyšší, než maximální doporučená dávka. Po Chlorprothixenu jsem myslím taky nepřibírala. Lamotrix beru teď podruhé, poprvé, před 10ti lety, jsem v té době měla anorexii a nic jsem po něm nepřibrala, teď ho beru teprve 14 dní, akorát jsem zaznamenala hnusné a živé noční můry. Já jsem taky zoufalá, metabolismus mi před pár lety měřili a prý ho mám extrémně zpomalený. Hrozně se bojím, že zůstanu taková tlustá obluda už napořád, vše je mi malé… a to jsem dřív měla takovou super postavu :zed: :zed: :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10
8.4.20 12:46
@Lollitka píše:
Aha, já brala vše, co zmiňuješ a jen za poslední rok jsem přibrala 20 kg po Siranalenu. Po Argofanu, resp. nevím jestli po něm, ale když jsem ho brala, tak jsem naopak hubla. Trittico si myslím, že na přibírání taky není. Po Quetiapinu se přibírat může, já ale na něm paradoxně měla anorexii a brala jsem ho 1000 mg, tj, vyšší, než maximální doporučená dávka. Po Chlorprothixenu jsem myslím taky nepřibírala. Lamotrix beru teď podruhé, poprvé, před 10ti lety, jsem v té době měla anorexii a nic jsem po něm nepřibrala, teď ho beru teprve 14 dní, akorát jsem zaznamenala hnusné a živé noční můry. Já jsem taky zoufalá, metabolismus mi před pár lety měřili a prý ho mám extrémně zpomalený. Hrozně se bojím, že zůstanu taková tlustá obluda už napořád, vše je mi malé… a to jsem dřív měla takovou super postavu :zed: :zed: :zed:

No právě bylo řečeno, že po Quentiapinu, když ho bereš každý večer, tak se po něm přibírá. Ono asi jak kdo no… Já právě teď zkoumám ten Lamotrix, jestli se na něj vykašlat nebo ne :( Elontril ten si chci nechat, ten mi zle dělat nebude… S těmi sny po Lamotrixu mám taky, šílené a taky se z něj hrozně potím přes den i v noci, je to šílené… Snad to má aspoň efekt.

Budu ráda, když ještě někdo přispěje k Elontrilu a Lamotrixu :potlesk: Ale asi se k nám už nikdo nepřidá :(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2741
8.4.20 12:54
@ayushka píše:
No právě bylo řečeno, že po Quentiapinu, když ho bereš každý večer, tak se po něm přibírá. Ono asi jak kdo no… Já právě teď zkoumám ten Lamotrix, jestli se na něj vykašlat nebo ne :( Elontril ten si chci nechat, ten mi zle dělat nebude… S těmi sny po Lamotrixu mám taky, šílené a taky se z něj hrozně potím přes den i v noci, je to šílené… Snad to má aspoň efekt.Budu ráda, když ještě někdo přispěje k Elontrilu a Lamotrixu :potlesk: Ale asi se k nám už nikdo nepřidá :(

Jj, znám dost lidí, kteří po Quetiapinu hodně přibrali, já ho brala nejdřív 800 mg večer a pak 500-0-500 mg ale fakt jsem nic nepřibrala, ale prostě každý jsme jiný. Já jednorázově nejvíc nabrala po tom Siranalenu, pak to Zyprexe, o té je to známé, pak po Lithiu, to taky skoro 20 kg, pak po Depakine-chrono… Já se myslím, že po Lamotrixu se běžně nepřibírá, nebo rozhodně nepatří mezi ty největší „přibíráky“. A fakt po něm máš taky noční můry? Já se tedy po něm nepotím, ale noční můry mám naprosto úděsné a tak živé, že si pak ráno myslím, že se to fakt stalo.
Ještě k tomu Elontrilu, já ho brala několik let, to 1-2 kg jsem nabrala jen v začátku, pak jsem si na něm váhu držela a moje kamarádky, které ho taky braly, na něm sice výrazně nezhubly, ale určitě netloustly. Na Lamotrixu znám taky hodně lidí a všichni štíhlí. Ale prostě je to vše hrozně individuální.
Tak třeba se ještě někdo ozve se zkušeností.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10
8.4.20 13:30
@Lollitka píše:
Jj, znám dost lidí, kteří po Quetiapinu hodně přibrali, já ho brala nejdřív 800 mg večer a pak 500-0-500 mg ale fakt jsem nic nepřibrala, ale prostě každý jsme jiný. Já jednorázově nejvíc nabrala po tom Siranalenu, pak to Zyprexe, o té je to známé, pak po Lithiu, to taky skoro 20 kg, pak po Depakine-chrono… Já se myslím, že po Lamotrixu se běžně nepřibírá, nebo rozhodně nepatří mezi ty největší „přibíráky“. A fakt po něm máš taky noční můry? Já se tedy po něm nepotím, ale noční můry mám naprosto úděsné a tak živé, že si pak ráno myslím, že se to fakt stalo.
Ještě k tomu Elontrilu, já ho brala několik let, to 1-2 kg jsem nabrala jen v začátku, pak jsem si na něm váhu držela a moje kamarádky, které ho taky braly, na něm sice výrazně nezhubly, ale určitě netloustly. Na Lamotrixu znám taky hodně lidí a všichni štíhlí. Ale prostě je to vše hrozně individuální.
Tak třeba se ještě někdo ozve se zkušeností.

A je možné, že se ten metabolismus tak nějak změnil, že teď už skoro 2 měsíce po vysazení jmenovaných léků ne a ne zhubnout i za pomocí správného stravování a cvičení? Držím se pořád na stejné váze. Té co jsem přibrala :roll: Jinak to není přeci možné. To už v těle nemůže být ne? Co myslíte?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama