Eshop nereaguje a zaplaceno má

3887
27.11.20 09:22

Eshop nereaguje a zaplaceno má

Ahoj, je to dva týdny, co jsem si na jednom eshopu objednala dárek, který jsem hned zaplatila. Ten den jsem objednávala asi dalších 10 věcí odjinud, všechny jsou už dávno doma.
Psala jsem jim mail, psala jsem i přes chat na webu ( tam jsou offline). Na webu mají uvedené tel. Číslo na majitele zřejmě, ale je tam napsané, že tam nemáme volat kvůli objednávek. Nicméně ten nikdo nezvedá. Co byste mi poradili?? Jedná se o 350 Kč, o to nejde, ale tu věc potřebuji, mají ji jen tam :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8897
27.11.20 09:27

A jaké má obchod recenze?
Koukni na obchody.heureka.cz

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
287
27.11.20 09:29

Co je to za obchod? koukni jestli není uvedený mezi rizikovými eshopy na COI..prislo Ti potvrzení objednávky na mail? platila jsi karotu nebo řpevodem? jo a zkus pogooglit recenze, eshopy casto na svych strankach maj ifalesne tk zkus pohledat nejaka fora atd @Kaileee

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3887
27.11.20 09:30

@Titty na heurece nic… na FB mají pár stovek sledujících. Na první pohled mi to nepřipadá jako pošmel :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3543
27.11.20 09:31

Ještě bych je chvilku zkoušela kontaktovat slušně, potom bych jim už vyhrozila PČR.
Jinak si dovolím malou radu pro všechny - NIKDY neplatím e-shopům zboží předem. Vyjde to sice trošku dráž na poštovném, ale vždy platím při převzetí zboží a všem to doporučuji. Už se mi to mnohokrát vyplatilo. Zjistila jsem, že dodání zboží bývá pak rychlejší, nemusí se člověk dohadovat, když se něco po. dělá. Jednou se mi dokonce stalo, že jsem objednané zboží platila předem a banka dotyčného obchodníka peníze nepřipsala. Řešila jsem to reklamacemi přes svou banku 3 týdny (!!!) a měla jsem toho plné zuby. Už nikdy víc. Za těch pár korun navíc mi to stojí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3887
27.11.20 09:32

Příspěvek upraven 14.01.21 v 09:10

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16104
27.11.20 09:33

A zkusila jsi je kontaktovat i přes ten FB?

Ale každopádně bych ještě neházela flintu do žita, ony některé obchody současný nápor fakt nezvládají… taky jsem teď čekala na jednu zásilku skoro tři neděle. :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3887
27.11.20 09:33

@Adrasteia ne všude je možnost dobírky, já objednávám fakt hodně často a tohle se mi nikdy nestalo… neplatila jsem předem jen drahé věci, pračku, mikrovlnku…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3887
27.11.20 09:34

@BohunkaP nezkoušela, zkusím… kdyby aspoň odepsali, zas tak úžasný eshop to není aby měli tak narváno aby ani neodepsali :cert:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3543
27.11.20 09:37
@Kaileee píše:
@Adrasteia ne všude je možnost dobírky, já objednávám fakt hodně často a tohle se mi nikdy nestalo… neplatila jsem předem jen drahé věci, pračku, mikrovlnku…

Já vím, no. Pro mě je to důvod u daného obchodu nenakoupit. :nevim: Jak jsem psala - ještě je zkus kontaktovat. Pokud nebudou reagovat ani na nějaký ostřejší mail, tak už tam něco smrdí…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3887
27.11.20 09:40
@Adrasteia píše:
Já vím, no. Pro mě je to důvod u daného obchodu nenakoupit. :nevim: Jak jsem psala - ještě je zkus kontaktovat. Pokud nebudou reagovat ani na nějaký ostřejší mail, tak už tam něco smrdí…

Mi už to smrdí i tak, že na tom webu v tom chatu jsou pořád offline. Je to divné :nevim: zkusila jsem ten facebook, odepsal mi automat, že se mi budou věnovat :mrgreen:
A na cislo jsem poslala smsku, ale zadna reakce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1569
27.11.20 09:41

Je divný, že ani nereagují. Ja teď objednavala na mall, pro jistotu dobírkou a taky čekám, balík by měl. prijit nejdéle v pondělí, to psali na stránkách,tak.jsem zvědavá. Ale zase chápu, že toho mají teď moc. Jinak vždy přišel do 2 dnů od objednání.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6585
27.11.20 09:51

Zkuste si najít provozovatele obchodu (musí to mít na stránkách) a zadat do Google jeho jméno a recenze, vyjedou vám v případě nespolehlivého obchodníka i recenze na jeho předchozí podnikání a zrušené e-shopy tento postup mě už kolikrát zachránil před ztrátou peněz.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3887
27.11.20 09:57

@Heivka nooo škoda, že jsem se nepodivala driv, je tam pár negativních recenzí :cert:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1102
27.11.20 10:06
@Adrasteia píše:
Ještě bych je chvilku zkoušela kontaktovat slušně, potom bych jim už vyhrozila PČR.
Jinak si dovolím malou radu pro všechny - NIKDY neplatím e-shopům zboží předem. Vyjde to sice trošku dráž na poštovném, ale vždy platím při převzetí zboží a všem to doporučuji. Už se mi to mnohokrát vyplatilo. Zjistila jsem, že dodání zboží bývá pak rychlejší, nemusí se člověk dohadovat, když se něco po. dělá. Jednou se mi dokonce stalo, že jsem objednané zboží platila předem a banka dotyčného obchodníka peníze nepřipsala. Řešila jsem to reklamacemi přes svou banku 3 týdny (!!!) a měla jsem toho plné zuby. Už nikdy víc. Za těch pár korun navíc mi to stojí.

Souhlasím. Akorát ne vždy se tím řídím. :mrgreen: Na dobírku si objednávám věci z obchodů, které mají kromě plusových hodnocení i nějaká negativní(a podle ceny zboží). Hodně to řeším a pátrám po recenzích. Zrovna teď jsem objednávala křeslo. Pět e-shopů mělo příšerné recenze, až jsem byla zoufalá, protože to křeslo prostě potřebuju :mrgreen: Taky při objednávce koukám na doby dodání, protože on si člověk často nevšimne, že doba dodání je mnohem delší než je v dnešní době obvyklé. :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat