Eshop nereaguje a zaplaceno má
- Fotoalbum (0)
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
Eshop nereaguje a zaplaceno má
Ahoj, je to dva týdny, co jsem si na jednom eshopu objednala dárek, který
jsem hned zaplatila. Ten den jsem objednávala asi dalších 10 věcí odjinud,
všechny jsou už dávno doma.
Psala jsem jim mail, psala jsem i přes chat na webu ( tam jsou offline). Na
webu mají uvedené tel. Číslo na majitele zřejmě, ale je tam napsané, že
tam nemáme volat kvůli objednávek. Nicméně ten nikdo nezvedá. Co byste mi
poradili?? Jedná se o 350 Kč, o to nejde, ale tu věc potřebuji, mají ji
jen tam
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
Reakce:
A jaké má obchod recenze?
Koukni na obchody.heureka.cz
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
Co je to za obchod? koukni jestli není uvedený mezi rizikovými eshopy na COI..prislo Ti potvrzení objednávky na mail? platila jsi karotu nebo řpevodem? jo a zkus pogooglit recenze, eshopy casto na svych strankach maj ifalesne tk zkus pohledat nejaka fora atd @Kaileee
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@Titty na heurece nic…
na FB mají pár stovek sledujících. Na první pohled mi to nepřipadá jako
pošmel
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
Ještě bych je chvilku zkoušela kontaktovat slušně, potom bych jim už
vyhrozila PČR.
Jinak si dovolím malou radu pro všechny - NIKDY neplatím e-shopům zboží
předem. Vyjde to sice trošku dráž na poštovném, ale vždy platím při
převzetí zboží a všem to doporučuji. Už se mi to mnohokrát vyplatilo.
Zjistila jsem, že dodání zboží bývá pak rychlejší, nemusí se člověk
dohadovat, když se něco po. dělá. Jednou se mi dokonce stalo, že jsem
objednané zboží platila předem a banka dotyčného obchodníka peníze
nepřipsala. Řešila jsem to reklamacemi přes svou banku 3 týdny (!!!) a
měla jsem toho plné zuby. Už nikdy víc. Za těch pár korun navíc mi
to stojí.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
A zkusila jsi je kontaktovat i přes ten FB?
Ale každopádně bych ještě neházela flintu do žita, ony některé
obchody současný nápor fakt nezvládají… taky jsem teď čekala na jednu
zásilku skoro tři neděle.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@Adrasteia ne všude je možnost dobírky, já objednávám fakt hodně často a tohle se mi nikdy nestalo… neplatila jsem předem jen drahé věci, pračku, mikrovlnku…
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@BohunkaP nezkoušela,
zkusím… kdyby aspoň odepsali, zas tak úžasný eshop to není aby měli tak
narváno aby ani neodepsali
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@Kaileee píše:
@Adrasteia ne všude je možnost dobírky, já objednávám fakt hodně často a tohle se mi nikdy nestalo… neplatila jsem předem jen drahé věci, pračku, mikrovlnku…
Já vím, no. Pro mě je to důvod u daného obchodu nenakoupit. Jak jsem psala - ještě je zkus kontaktovat.
Pokud nebudou reagovat ani na nějaký ostřejší mail, tak už tam
něco smrdí…
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@Adrasteia píše:
Já vím, no. Pro mě je to důvod u daného obchodu nenakoupit.Jak jsem psala - ještě je zkus kontaktovat. Pokud nebudou reagovat ani na nějaký ostřejší mail, tak už tam něco smrdí…
Mi už to smrdí i tak, že na tom webu v tom chatu jsou pořád offline.
Je to divné zkusila jsem ten facebook, odepsal
mi automat, že se mi budou věnovat
A na cislo jsem poslala smsku, ale zadna reakce.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
Je divný, že ani nereagují. Ja teď objednavala na mall, pro jistotu dobírkou a taky čekám, balík by měl. prijit nejdéle v pondělí, to psali na stránkách,tak.jsem zvědavá. Ale zase chápu, že toho mají teď moc. Jinak vždy přišel do 2 dnů od objednání.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
Zkuste si najít provozovatele obchodu (musí to mít na stránkách) a zadat do Google jeho jméno a recenze, vyjedou vám v případě nespolehlivého obchodníka i recenze na jeho předchozí podnikání a zrušené e-shopy tento postup mě už kolikrát zachránil před ztrátou peněz.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@Heivka nooo škoda, že
jsem se nepodivala driv, je tam pár negativních recenzí
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@Adrasteia píše:
Ještě bych je chvilku zkoušela kontaktovat slušně, potom bych jim už vyhrozila PČR.
Jinak si dovolím malou radu pro všechny - NIKDY neplatím e-shopům zboží předem. Vyjde to sice trošku dráž na poštovném, ale vždy platím při převzetí zboží a všem to doporučuji. Už se mi to mnohokrát vyplatilo. Zjistila jsem, že dodání zboží bývá pak rychlejší, nemusí se člověk dohadovat, když se něco po. dělá. Jednou se mi dokonce stalo, že jsem objednané zboží platila předem a banka dotyčného obchodníka peníze nepřipsala. Řešila jsem to reklamacemi přes svou banku 3 týdny (!!!) a měla jsem toho plné zuby. Už nikdy víc. Za těch pár korun navíc mi to stojí.
Souhlasím. Akorát ne vždy se tím řídím. Na dobírku si objednávám věci z obchodů,
které mají kromě plusových hodnocení i nějaká negativní(a podle ceny
zboží). Hodně to řeším a pátrám po recenzích. Zrovna teď jsem
objednávala křeslo. Pět e-shopů mělo příšerné recenze, až jsem byla
zoufalá, protože to křeslo prostě potřebuju
Taky při objednávce koukám na doby dodání,
protože on si člověk často nevšimne, že doba dodání je mnohem delší
než je v dnešní době obvyklé.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
Další podobná témata podle názvu
- Strach z covidu, má někdo strach?
- Má momentálně ikea nějaký systém objednávek a výdeje?
- Zlatnictví - osvědčený eshop
- Má moje fotky uložené v mobilu...
- Kojenec má křeče do těla a nedýchá, doktoři si neví rady
- Má cenu ještě dávat moje mléko?
- Nereaguje mi počítač
- Má paní botox a jiné úpravy obličeje?