Euthyrox + sertralin a nadváha - jak zhubnout?

Anonymní
21.6.21 23:01

Euthyrox + sertralin a nadváha - jak zhubnout?

Ahoj :)
Má někdo radu, jak zhubnout?
Po autoimunitním onemocnění štítné žlázy a následném užívání kortikoidů jsem dost přibrala.
Po otěhotnění jakoby se hmotnost stabilizovala a vizuálně jsem spíš zhubla, nově nahraná kila byla viditelná jen na břiše a prsou.
Po porodu jsem dost zhubla. Cca za rok se váha začala zvyšovat a ustálila se na hodnotě před otěhotněním.
Když jsem se vrátila do práce, kde bylo dost stresu, začala jsem hodně přibírat. Za pár měsíců 8kg. Jsem malá, je to sakra vidět.
No a teď už dva měsíce užívám i sertralin. Váha pořád roste. Aktuálně 70 kg na výšku 152 cm :oops:
Po psychické stránce se cítím lépe. Jen se na sebe nemůžu podívat do zrcadla.
Jsem hrozně tlustá, unavená, všechno mi dlouho trvá, špatně spím, potím se jak čuník, neskutečně se mi mastí vlasy.
Měl to někdo podobně? Co pomohlo? Opravdu potřebují zhubnout aspoň 10 kilo, ideální by bylo 20.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
22.6.21 08:56

Ahoj jsem na tom stejně. Léto je nejhorší. Mám návaly horka a potím se šíleně celý rok. Zhubnout se mi nedaří.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat