Fitness nebo cvičení doma

6
30.3.21 20:53

Fitness nebo cvičení doma

Zdravím,

pomalu zkouším začínat cvičit a tak bych chtěla vědět, které cviky jsou pro začátečnici nejlepší. Chtěla bych teda začít cvičit s vlastní vahou. Časem třeba za 2 roky bych chtěla dokoupit odporovou gumu a to by bylo tak vše.
Myslíte, že na cvičení na doma je to dobrá cesta k pevnému zadku a zlepšení kondice?
Případně jaké další cviky byste mi doporučili.. Úplně nechci ztrácet čas ve fitku a utrácet nehorázné sumy za vstup.. nahradí mi cvičení doma, cvičení ve fitku, když nechci používat žádné stroje a ani čínky? :)
Dále bych chtěla trochu silnější ruky jak toho docílit, bez činek? Přijdu si taková slabá prostě. :,(

Tak kdo máte zkušenosti se cvičením doma nebo ve fitku sem! :srdce:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
760
30.3.21 21:08

Tak posilovací gumu si pořid o mnooohem dřív. Jsou gumy i na určitou obtížnost. Záleží i na tom, jak moc chceš být vypracovaná. Pokud jen lehce, budou stačit videa z YouTube, posilovací guma a čínky. Pokud více, tak se bez toho fitka neobejdeš.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
107
30.3.21 21:52

Za dva roky? Klidně s ní začni hned a začni jakýmkoliv cvičení. Na YouTube je toho spousta zadarmo. Prostě začni cvičit.
Prvně to bude bolet a nejvíc psychicky, zlomí se to třeba za měsíc až. To už bude vidět pokrok. Uvidíš, že pak ty pocity po cvičení překonají tu nechuť.
Vytrvat, zkoušet cvičení, co tě baví a nevzdat to :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
107
30.3.21 21:57

Za dva roky? Klidně s ní začni hned a začni jakýmkoliv cvičení. Na YouTube je toho spousta zadarmo. Prostě začni cvičit.
Prvně to bude bolet a nejvíc psychicky, zlomí se to třeba za měsíc až. To už bude vidět pokrok. Uvidíš, že pak ty pocity po cvičení překonají tu nechuť.
Vytrvat, zkoušet cvičení, co tě baví a nevzdat to :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
122
30.3.21 23:04

Já jsem si vyzkoušela oboje a za mě určitě cvičení doma. :D Ráda si u cvičení povídám, zanadávám, :mrgreen: když mi to nejde a můžu u toho vypadat jakkoliv zatímco ve fitku jsem se pořád hlídala, abych nebyla trapná, demotivovalo mě jak to všem jde oproti mně, prostě nic pro mě :(
Před necelým rokem jsem objevila Danču Hájkovou a její online členství a doteď si to nemůžu vynachválit. :srdce: Je to sice placené členství, ale pokud člověk plní výzvy tak to moc nestojí. Já za rok platila prodloužení jen 3 krát. V ceně jsou cvičební plány i jídelníček ke každému dni. Výhoda je, že cvičit můžu klidně i pozdě večer a cvičení trvá 10 až 30 minut a postupně se zvyšuje náročnost, jsou i dny volna. Nelituji ani koruny, mám spoustu energie, dobrou kondici, přes 5 kg dole, cm ubývají, jím zdravě a chutná mi to, protože Danča má velmi dobré recepty :D a celkově vše má propracované. :srdce: Pokud opravdu chcete změnu, zkuste to. :palec: Pokud nebudete spokojená, vrátí Vám peníze. Tady je odkaz
https://dancavideo.cz/clenstvi/?…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
391
30.3.21 23:22

Já jsem začala cvičit v sobotu doma podle YouTube pro začátečníky. Druhý den jsem nemohla chodít :lol: Účinné to je teda pořádně.
Za mě určitě začít doma :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
760
31.3.21 08:12

@karma3 Tak takhle to mám i já. :palec:
Jinak já cvičím podle Katy Blazčíkové. Na YouTube i Instagramu má mraky videí o cvičení, stravě a vše okolo. Nehledě na to, že má naprosto perfektně sestavené ebooky a často dělá výzvy, kdy můžeš vyhrát suprové ceny. Cvičení ten první měsíc je opravdu náročné ale když se prokopeš tím prvním, tak to už jde potom hladce a ty výsledky stojí za to. Ono už je to potom jak závislost. Ten pocit po cvičení je k nezaplacení.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17
3.4.21 22:08

@Bridges :mavam: Zkuste domácí trénink podle Honzy Havelky.
15 minut zhruba obden, inenzivně, ale s tím, že obtížnost se automaticky přízpůsobuje Vám, protože nejedete počet opakování, nýbrž se cvičí 40 sekund v kuse, pak 20 sekund pauza. 8)
https://www.coolpohyb.cz/…zi-ve-forme/

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6
4.4.21 21:45

Děkuji všem za zpětnou vazbu❤
Určitě všechny vámi zmíněné tipy vyzkouším..
Jen nevím jak s tou stravou, moc ji právě nehlídám, jím většinou co chci.. takhle já mám problém s nabráním váhy, nejedná se mi o hubnutí, nepotřebuju zhubnout spíše o vyrysování postavy. Já prostě jím co chci a na mně to nejde vidět, tak nevím, zda je to nějak potřeba.. hamburgery a podobné věci nejím, jen sem tam pizzu, jinak normal obědy.
Asi tuším, že by měl být větší příjem než výdej, ale prostě vůbec nevím jak to zařídit, abych nabrala svalovou hmotu a šlo to konečně vidět, přijdu si totiž hubená hrozně.
Nějaké tipy? Díky

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17
4.4.21 22:36

@Bridges Zkuste si přečíst blog nebo knihu o výživě, například Čtyřhodinové tělo od Tima Ferrise.

Základem pro svaly jsou bílkoviny, ideálně přirozené (vejce, maso, tvaroh, oříšky,…), případně suplementy jako proteinové nápoje. Po tréninku ale svaly potřebují pro rychlou výživu buď BCAA nebo třeba rychlé a dobře stravitelné sacharidy (med, banán,…). A celkově hodně těkutin.

Hlavně nehladovět.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat