Flíčky na kůži měsíc po dobrání antibiotik na boreliózu

2.11.19 10:16

Flíčky na kůži měsíc po dobrani antibotik na boreliozu

Hezkou sobotu asi měsíc po dobráni ATB (Doxyhexal 200 mg 1 tableta denně) se mi na hrudniku udělal tento nesvědici fliček. Mám ho víc jak týden může jít o projev boreliozy? Klouby mě boli hlavně ty velke. Mám zboršenpu krátkpdobou pamět, nervové tiky na krku, rukou a nohou. Včera jsem si volala o vysledky krve a všechny jsoh na LB negativni. Tak nevim. Máte zkušenost?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2.11.19 20:00

@ElziraBaghirova Ahoj, s flekem moc neporadím, ale nechala bych si dát výsledky do ruky a zkusila napsat do facebookové skupiny. Doktoři neumí vyhodnotit výsledky. Často je to třeba hraniční a dělá to v těle paseku. Zrovna na ty klouby si stěžuje strašně moc lidí.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama