Fyzioterapie zvířat Boskovice

12
26.3.21 11:10

fyzioterapie zvířat Boskovice

Ahojky :mavam: má někdo z vás zkušenosti s VOŠ v Boskovicích? Já přemýšlím nad tou fyzioterapií, ale nějak si nejsem jistá :think: Kdo má zkušenosti, mohl by mi k tomu napsat, jestli se to vyplatí, kolik se tam tak hlásí lidí a jakou mám šanci se tam dostat, nebo nějaké jiné info? Děkuji všem :D

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
29.3.21 00:46

Ahoj,
jsem studentkou druhého ročníku fyzioterapie zvířat v Boskovicích (jsme ten první ročník - takže na nás vše testují a vymýšlí). Dostat se na školu je easy, dostane se každý kdo složí maturitu a je jedno jaký kdo má známky. (Jen mini vsuvka za každý semestr se platí 2 000kč a stále nechápu proč se vošky platí, zetímco výšky ne)
Jestli chceš upřímné doporučení… tak na tuto školu nechoď. Já jsem na ni šla s nadšením a tím, že je tento obor opravdu dobrý. Ale nyní skoro na konci druhého ročníku vidím, že tahle škola to absolutně nezvládá (to by si viděla až při nástupu, jak nevědí o organizaci nic).