Gel lak, striplac či rocklac? Máte zkušenosti?

389
14.11.18 09:38

Gel lak, striplac či rocklac? Máte zkušenosti?

Ahoj holky, máte některá zkušenosti? Sundala jsem gelovky a teď zvažuju jednu z těchto metod… Prosím poraďte, co je lepší a do čeho zainvestovat!

• Citovat
  • Zmínit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

953
14.11.18 10:17

Ahoj, ja mam svoje nehty potazene gelem a shellacem a jsem moc spokojena :) nic se neodlupuje, vydrzi tak 3-4 tydny

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
389
14.11.18 14:09

@klenott A to si děláš sama doma? Chtěla bych něco, co si budu schopná udělat sama doma - LED lampu mám. Ale jsem úplnej začátečník amatér :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
953
14.11.18 14:30

@Boboušek nee ja chodim k manikerce, ona mi hezky upravi i kuzicku kolem nehtu a tak, ja jsem na tohle uplne strevo, neumela bych to tak hezky jako ona. Takhle to mam hezky a profi udelane a mam na mesic vzdy pokoj :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
736
14.11.18 23:12

Ahoj, já zrovna dneska byla na promo akci od NaniNails a nechávala si udělat manikůru s jejich gellakem. Celkem mi dávala nějakých 5 vrstev, ale první byl nějaky ošetřující lak..pak podklad, 2vrstvy laku a na to jeste poslední vrstva(nějaky finiš). Vždy se to zapeklo v lampě. A práce to byla jako kdyz si doma lakuju nehty, takze nic složitého :) Ceny mají dost dobré, takže počkám na to jak mi to bude držet a pak si kdyžtak nějaký jejich lak pořídím.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
389
15.11.18 06:21

@DomčaP Myslíš, že by jsi mohla dát vědět, jak ti to drží? Já mám strach z tolikati vrstev, aby ty nehty pak nepůsobily moc „hampulácky“. Abych je nedala moc tlustý a pak to nebylo jako kopejtka! :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7758
15.11.18 06:34
@DomčaP píše: