Gynekolog Zlín

67
31.8.06 16:03

Gynekolog Zlín

Ahojte,
Můžete mi, prosím, poradit dobrého a zkušeného gynekologa nebo gynekoložku ve Zlíně? Přistěhovala jsem se a hledám odborníka, který má přehled. Moc děkuji Jana

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1785
31.8.06 16:16

Ahojka, taky jsem do Zlína přistěhovalec:-) Já chodím k dr. Duškovi, jsem nesmírně spokojená, péče v těhotenství, i mě operoval (laparoskopie). Pak ještě dobré reference jsem slyšela na dr. Gergela, tam chodí kamarádka. Oba sídlí na ulici Sadová, je to kousek od náměstí v centru Zlína.
Jestli chceš na ně sehnat kontakty, napiš.

Jazzi a Matýsek

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8
31.8.06 17:21

Ahoj, já jsem naopak s MUDr. Duškem spokojená nebyla (nebyl schopný vyřešit mé krvácení při tulení a také mě zanedbal zánět :evil: :evil: ). Teď chodím k MUDr. Málkové (má ordinaci v nemocnici) a spokojenost na 100%. Ale nevím, jestli bere nové pacientky, dostala jsem se k ní jen díky mým výše uvedeným problémům. Jediná nevýhoda u ní je, že ordinuje pouze 1× týdně a to ve čtvrtek. L.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
648
31.8.06 17:41

Jani, napsala jsem Ti SZ.

To je snad poprve, co si někdo stěžuje na Duška. Chodím k němu víc jak 10 let, moje kamarádka k němu přešla od jiného dr., kterého nebudu jmenovat, nevěděl si s ní rady a Dušek jí pomohl. Je to odborník, stále operuje, má přehled, vzdělává se......Já s Duškem spokojená jsem.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2733
31.8.06 19:06

chodím do nemocnice k dr. Maulemu, taky spokojenost. Specializuje se na neplodnosti. Sice jsem tam nešla z tohoto důvodu, problém jsem neměla, ale chtěla jsem být přímo v nemocnici z různých důvodů. Ve stejné ordinaci je i Mudr. Brychtová, taky prý dobrá…
K.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13114
31.8.06 19:54