Hormonální antikoncepce a intenzita krvácení

99
21.3.21 16:35

HA a intenzita krvácení

Ahoj holky,
už rok beru HA Asumate (nízkohormonální?). Nyní, po roce užívání, se mi stalo, že v únoru nepřišlo pravidelné krvácení. Udělala jsem si před načnutím dalšího plata raději TT, který byl negativní, takže jsem užívala dál. Ještě uvedu, že zatím poslední styk byl 15.2. s ejakulací mimo, od té doby nic nebylo.
Tento měsíc jsem v plcebovém intervalu pouze dva dny tmavě špinila (spíš vlastně jen po toaletě). Prevetivku na gyndě jsem měla 10.2. a vše OK.
Zítra mám načnout další plato, takže jsem včera dělala raději ještě jeden test, který byl opět negativní. Myslím, že vzhledem k době od posledního styku, by už na testu prokazatelně dvě čárky byly, že? Jiné problémy nepociťuji, při placebu klasika - bolesti podbřišku, hlavy, jako před příchodem krvácení.
Je tedy v normální, že po roce užívání HA mi krvácení takto zeslábne/vymizí? Jsem za to samozřejmě ráda, jen to krvácení bylo vždy takovou pojistkou, že HA funguje :D
Díky za odpovědi :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3778
21.3.21 16:47

Myslím že je to normální, ale nevím, zda po takhle krátký době. Já beru HA cca 13-14 let a mám MS takhle slabou tak posledních pět let, někdy i úplně vynechá. Dr říkal, že mám nízkou sliznici a že je to normální, příjemnej důsledek dlouhodobýho braní HA. Být tebou, raději to zkonzultuju. Jo a zklamu tě, krvácení není žádná pojistka, naopak se prý stává mnohem častěji u žen, co antikoncepci berou, že krvácejí i když jsou těhotný. Je to způsobený poklesem hormonů v těle, tzv. krvácení ze spádu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
99
21.3.21 17:06

@Azeretereza Děkuji za reakci. Snad oba TT ukazovaly po více než měsíci správně + to byla přerušovaná soulož, tak těhotenství snad mohu vyloučit. Raději tedy zavolám i doktorce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3778
21.3.21 17:10
@anysekk píše:
@Azeretereza Děkuji za reakci. Snad oba TT ukazovaly po více než měsíci správně + to byla přerušovaná soulož, tak těhotenství snad mohu vyloučit. Raději tedy zavolám i doktorce.

Nemyslela jsem to tak, že bys mohla být těhotná, pokud jsi brala pravidelně, tak to na 99% bude ok. Myslela jsem spíš, aby nebyl nějakej problém zdravotní, že takto rychle jsi přišla o menstruaci, ale snad to nebude nic a je to taky důsledek HA. A předtím jsi měla MS nějak výrazně silnější?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
99
21.3.21 17:31

@Azeretereza Jo, ten předchozí rok, od nasazení HA jsem měla krvácení 4-5 dní a intenzita zhruba stejná, jako před užíváním HA. Tohle špinění jsem už jednou ke konci minulého roku měla, ale nepřikládala jsem tomu váhu - zkracovala jsem si placebo interval, abych změnila den začátku krvácení, takže jsem si říkala, že jsem těmi hormony trochu to krvácení ovlivnila a není proto tak silné. Teď v únoru na kontrole bylo vše OK, takže jsem se o tom ani nezmiňovala (a teď si uvědomuji, že se mi vlastně doktorka říkala: Tak krvácení je kratší a slabší, že? A já jí říkala, že ten dojem nemám). Právě jsem teď ale zbystřila, když to minulý měsíc nedorazilo a tento měsíc jen špinění po návštěvě toalety. Je to má první HA, tak nemám srovnání s jinými, třeba s těmi, co mají více hormonů.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat