Špinění při antikoncepci a vliv na její funkci

Anonymní
19.3.21 13:13

HA a špínění a vliv na funkci

Dobrý den,
začala jsem brát moji první antikoncepci Luisea. Před tím jsem antikoncepci nebrala, ale už mám jedno dítě a další neplánuji. Začala jsem jí brát první den MS a poctivě beru každý den ve stejnou hodinu, ale už jsem u 11 prášku a stále špinim. Menstruaci jako takovou jsem měla asi 3 dny a teď jen tohle, není to nic hrozného opravdu slabounce, vím že je to normální než si tělo zvykne na hormony, ale moje otázka zní nesnižuje to nějak funkci ha? Funguje, chrání i v době kdy žena takhle špiní? Děkuji za odpověď

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
23.3.21 00:03

Dobrý den, špinění by na účinnost HA nemělo mít žádný vliv (aspoň mně to tak vysvětlovala doktorka). Na začátku užívání je to poměrně obvyklé, tělo si opravdu teprve zvyká. Kdyby to tak mělo být každý měsíc, tak bych uvažovala o vyzkoušení HA s jiným složením, ale první tři platíčka bych určitě vydržela a věřila, že se to samo srovná. Já beru stejnou HA už roky a špinění jsem nedávno řešila taky - v souvislosti s velkým váhovým úbytkem. Dva cykly po sobě se mi objevovalo špinění během užívání tabletek, dle doktorky rychlý úbytek tuku vedl k rozhození hladiny hormonů, radila mi, ať chvíli počkám, zda se to srovná, nebo mi pak napíše jinou HA s vyšším obsahem hormonů. Srovnalo se to naštěstí samo, tělo jen potřebovalo čas na nové „nastavení“.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat