Hádáme se kvůli penězům

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.02.17 13:45
Hádáme se kvůli penězům

Ahoj,
prosím anonym, je to hodně citlivé a nejsem zde nováček.
Máme problémy doma. Jde o finance. Vlastně ani nevím, jak začít :?
Máme s manželem dvě děti, 7 a 1,5 roku. Pobírám rodičák a k tomu jsem si našla dvě brigády, tím náš rodinný rozpočet navýším asi o 6 000 Kč + rodičák 7 000 Kč, měsíčně do „kasy“ dávám vše, tzn. 13 000 Kč. Z toho si zaplatím svoje pojištění, dále zálohy na byt, mobil, obědy pro starší dceru do školy, atd, zůstane asi tak 7 000 Kč. Muž dává do společné kasy 8 000 Kč z výplaty, ze zbytku zaplatí hypotéku, pojištění… a ještě si nechává nějaké to kapesné. Takže těch zbylých 15 000 Kč máme na jídlo, drogérii, léky, zážitky, benzín atd. Což fakt není moc, já se snažím šetřit kde se jenom dá, ale prostě nakoupit musím.
Pak ještě přijde sem tam nějaké složenka, jako například včera předpis na auto a zde nastává problém. Muž má pocit, jak mi včera a mnohokrát předtím řekl, že se o to nezajímám a automaticky očekávám, že to VŠE zaplatí :( Je pak strašně zlý a říká mi věci, které mně hodně bolí. Já úspory nemám a i to mi vyčítá, že jsem vlastně založila rodinu, aniž bych byla zajištěná. Bránit se tím, že o tom moc dobře věděl (minimálně ve druhém případě), přesto mně oplodnil, nemá cenu, to už jsem zkoušela.
Neustále má připomínky k mojí rodině. Jsem z chudé rodiny, peníze jsme nikdy neměli, máma nás s bratrem dlouho vychovávala sama, otec byl alkoholik.