"Hlavně abych neotěhotněla"

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.04.19 08:17
"Hlavně abych neotěhotněla"

Ahoj, mám 3,5 letý vztah. Já 23let, přítel 26let. Je moc hodný, vaří, nedělá mu problém utřít prach, opravit cokoliv. Nosí mi kytky. Téměř idylka. Ale.. přijde mi, že se hrozně bojí závazků, my spolu teda máme byt, ale 1kk, já ještě studuji, on pracuje. Na víkendy jezdíme každý k sobě domů, je to takový studentský všechno.
Když jsme se bavili o svatbě či dětech, vyšiloval, pak řekl, že jednou jo, ale at o tom okamžitě přestanu mluvit. Já chápu, že to mají chlapi jinak, ale tohle mě dost děsí.
Včera jsme měli sex a měli jsme pustenou tv, byl tam Kraus a měl tam hosta, doktora, který nějak řekl, že ženský by měla mít dítě do 20, on viděl, jak jsem zpozorněla (jo pustená tv je chyba) a okamžitě chtěl přestat. Odstrčil mě, že vím, že nemá rád mluvení o dětech. Dneska se mnou kvůli tomu nemluví
Já chci dítě tak ve 26, chci být relativně „mladá“ maminka, a ne čekat po 30ce, on o tom ví, ale nevím, zda se někdy dočkám posunu ve vztahu.

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další »
Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.04.19 08:22

Ahoj, hele nech tomu volný průběh…neplánuj takhle dopředu. Já taky chtela být máma ve 23 letech. Ted mi je 29 a necítím se na to být mámou. I když jsem uz v 18tt, stále si nepřipadám jako máma. Přijde mi, že jsem mladá.
Na přítele netlač. Chlapům to všeobecně trvá déle.

unuděná
Kelišová 7001 příspěvků 11.04.19 08:24
@Anonymní píše:
Ahoj, mám 3,5 letý vztah. Já 23let, přítel 26let. Je moc hodný, vaří, nedělá mu problém utřít prach, opravit cokoliv. Nosí mi kytky. Téměř idylka. Ale.. přijde mi, že se hrozně bojí závazků, my spolu teda máme byt, ale 1kk, já ještě studuji, on pracuje. Na víkendy jezdíme každý k sobě domů, je to takový studentský všechno.