Hledám kamarádku (Poděbrady - Kolín - Zásmuky)

8
8.5.20 07:41

Hledám kamarádku (Poděbrady - Kolín - Zásmuky)

Ahoj! Je mi 29 a s manželem se začínáme snažit o miminko. Jsem ze Zásmuk a chybí mi tu nějaká kamarádka se kterou bych klidně i s naším psíkem mohla jít ven, pokecat, nasmát se. Jinak pracuju v Poděbradech, tak kdyby tu byl někdo z Poděbrad, ráda zajdu po práci na kafčo, na brusle, cokoli… Kdyz se najde někdo z okolí, můžeme se sejít třeba v Kolíně. Budu moc ráda, když se mi někdo ozve. Ahoj! ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2148
8.5.20 07:52

Ahoj :mavam: Jsem z Kolína a na brusle bych šla moc ráda! :palec: Znáš nějaké trasy?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
8.5.20 12:14

@Terezxx Ahoj! Zrovna u těch bruslí tak jsem začátečník, jestli teda nevadí? Mám nové brusle a byla jsem na nich zatím 3×. Znám trasu u Velkého Oseka a nebo z Kolína do Veltrub. ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
618
8.5.20 12:32

Ahoj, já na brusle ne, ale jsem od Poděbrad, mám už syna 5 leteho a teď čekám další. Po porodu se těším zas na cvičení a běh :-) a je mi taky ještě 29, zatím, ještě 14 dní :-)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
8.5.20 15:18

@Katka372 Ahoj, ráda tě poznám. Kdybys chtěla, můžeme zatím zajít v Poděbradech na kafčo nebo čaj :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2148
8.5.20 19:41
@Jaersy píše:
@Terezxx Ahoj! Zrovna u těch bruslí tak jsem začátečník, jestli teda nevadí? Mám nové brusle a byla jsem na nich zatím 3×. Znám trasu u Velkého Oseka a nebo z Kolína do Veltrub. ;)

Určitě nevadí, ráda jezdím tak na pohodu, žádné závody :) Dřív jsem jezdila často, ale potom jsme se přestěhovali a v Kolíně neznám jak dráhy, tak ani nikoho s kým bych si vyjela :dance: Ty bydlíš v Poděbradech? :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
8.5.20 19:47

@Terezxx Tak se určitě můžeme někdy domluvit, budu moc ráda. ;) Já v Poděbradech pracuju, ale bydlím v Zásmukách (17km od Kolína) :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11512