Hledám "kamarádku s výhodami"

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Sombrero
Nováček 7 příspěvků 04.04.18 16:50
Hledám "kamarádku s výhodami"

Ahoj, teď, když jsem vás zaujal tak se můžu vyjádřit ;) aby bylo jasné, nehledám někoho na kopulaci :D
Napadlo mě vzhledem k situaci jakou mám s bydlením, jestli někdo z Vás neshání spolubydlícího. Jsem doma 4-5 dní v měsíci, tak se mi úplně nechce někomu cpat zbytečně 15k/měsíčně.
A teď ty výhody, když jsem doma, nemám problém udělat dříví, vyluxovat, mýt nádobí, hlídat psa nebo děti (cizí, vlastní nemám). Na oplátku bych si představoval že budou v domácnosti základní potraviny a nebude to tam vypadat jako v opuštěném domě hrůzy ;) finanční odměna stejně jako půlka nájmu je samozřejmostí.
Teď o mě, je mi 25 a pracuju jako řidič, proto ta doba pobytu doma ;) lokalita Hradec Králové, Pardubice a okolí.

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Doe_Jane 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 04.04.18 17:18

Už jsem ti chtěla psát ať to dáš na stránky spolubydlení atd, že tohle je špatný web, ale teď si říkám že nějaká zoufalka tímhle možná vyřeší situaci s nájmem… :palec:

Bábrdl
Generální žvanilka 20510 příspěvků 04.04.18 17:19
@Sombrero píše:
Ahoj, teď, když jsem vás zaujal tak se můžu vyjádřit ;) aby bylo jasné, nehledám někoho na kopulaci :D
Napadlo mě vzhledem k situaci jakou mám s bydlením, jestli někdo z Vás neshání spolubydlícího. Jsem doma 4-5 dní v měsíci, tak se mi úplně nechce někomu cpat zbytečně 15k/měsíčně.
A teď ty výhody, když jsem doma, nemám problém udělat dříví, vyluxovat, mýt nádobí, hlídat psa nebo děti (cizí, vlastní nemám). Na oplátku bych si představoval že budou v domácnosti základní potraviny a nebude to tam vypadat jako v opuštěném domě hrůzy ;) finanční odměna stejně jako půlka nájmu je samozřejmostí.
Teď o mě, je mi 25 a pracuju jako řidič, proto ta doba pobytu doma ;) lokalita Hradec Králové, Pardubice a okolí.