Hledám někoho na společné hubnutí - počítání nutričních hodnot

13.6.17 17:20

Hledám někoho na společné hubnutí - počítání nutričních hodnot

Ahoj, mám trošku problém s jojo efektem a taky s dodržováním zdravého stylu. Po Vánocích se mi osvědčilo počítání nutričních hodnot - tj. našla jsem si na netu, kolik bych měla jíst bílkovin, sacharidů a tuků a podle toho jsem jela. Podařilo se mi pár kilo zhubnout, ale pak jsem samozřejmě ještě víc nabrala zpět. Teď to držím druhý týden a potřebuju někoho, kdo by mi dýchal na záda a podporoval mě. Aspoň psychicky přes net. Máš stejný problém? Tak to můžeme zkusit spolu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

12171
13.6.17 17:44

Ahoj, kolik gramů tuků, bílkovin a sacharidů ti to vyšlo? A příjem v kj?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13.6.17 17:50

Vážím 68 kg a vyšlo mi 88 g bílkovin, 117 g sacharidů a 19 g tuků. To bylo cca 1300 kcal, ale přišlo mi to hrozně málo, protože rozdíl mezi výdajem a příjmem by neměl být zas moc velký, tak jsem to zvýšila asi o 30 %. Teď jsem na 117 g bílkovin, 156 g sacharidů a 25 g tuků. Kalkulačka je na f-sport.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12171
13.6.17 18:01

Mně přijdou ty tuky málo. Zkus se přidat na fb na fitness motivation, tam jsou docela machři a poradí. Já hubnu z větší váhy, takže bych nebyla dobrej parťák.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13.6.17 18:02

Já facebooku zatím úspěšně odolávám :o). Ale díky.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13.6.17 18:34

Ahoj, já počítám kalorie/nutriční hodnoty už hodně dlouho. To je to jediné, co na mě zabírá :D Moje nutriční hodnoty jsou ale jiné než tvoje, jsem totiž na nízkosacharidové dietě, takže mám ty sacharidy a tuky úplně obráceně než ty. Bílkoviny většinou okolo 70-80 g, sacharidy okolo 50 g a zbytek tuky.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13.6.17 18:37

Já jsem zkoušela snížit sacharidy (držela jsem whole30), ale to mi moc nevyhovovalo. Už jsem pak byla přejezená vajec a steaků, tohle je pro mě lepší, co se týče druhů jídla, které můžu kombinovat.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3936
13.6.17 19:20

Holky, s tim prijmem jste blazni.
Ja uspesne hubnu na bilkoviny 100, tuky 60 a sacharidy 170. Ted mam take 68 a hubnu dal…
Tyto hodnoty mi vypocital STOB a vse si zadavam do aplikace kaloricketabulky.
Ani to 100% nedodrzuju a stejne hubnu.
A to nemam skoro zadnou svalovou hmotu a nehybu se, jen to, co nabeham za 16m synem.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13.6.17 19:27

Nepochopila jsem, proč jsme blázni? Ten rozdíl není zas až tak velký (kromě tuků). A já se snažím mít svalovou hmotu. Tj. rotoped několikrát týdně + kruhový trénink.
Tím samozřejmě nijak nehaním Tvůj způsob, na každého zabírá něco jiného. A je holt potřeba to vyzkoušet. A hlavně, pokud si pročteš net, tak buď „odborníci“ opakují info z jiných stránek, nebo zas každý doporučuje něco jiného, takže se v tom člověk nevyzná :o).

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1389
13.6.17 19:29

@madlen09 Místo „podpory“ na internetu zvedni zadek a jdi se na hodinu projít. :roll: To ti pomůže rozhodně víc, než nějaké kecy. :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13.6.17 19:29
@madlen09 píše:
Já jsem zkoušela snížit sacharidy (držela jsem whole30), ale to mi moc nevyhovovalo. Už jsem pak byla přejezená vajec a steaků, tohle je pro mě lepší, co se týče druhů jídla, které můžu kombinovat.

Bílkoviny jsou ale i v mléčných výrobcích nebo lusteninach, nemusis jist jen vejce a maso.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3936
13.6.17 19:32
@madlen09 píše:
Nepochopila jsem, proč jsme blázni? Ten rozdíl není zas až tak velký (kromě tuků). A já se snažím mít svalovou hmotu. Tj. rotoped několikrát týdně + kruhový trénink.
Tím samozřejmě nijak nehaním Tvůj způsob, na každého zabírá něco jiného. A je holt potřeba to vyzkoušet. A hlavně, pokud si pročteš net, tak buď „odborníci“ opakují info z jiných stránek, nebo zas každý doporučuje něco jiného, takže se v tom člověk nevyzná :o).

Ty po te uprave ano, ale to pred upravou je to dost silene, a Veverka ma strasne malo sacharidu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13.6.17 19:32
@madlen09 píše:
Vážím 68 kg a vyšlo mi 88 g bílkovin, 117 g sacharidů a 19 g tuků. To bylo cca 1300 kcal, ale přišlo mi to hrozně málo, protože rozdíl mezi výdajem a příjmem by neměl být zas moc velký, tak jsem to zvýšila asi o 30 %. Teď jsem na 117 g bílkovin, 156 g sacharidů a 25 g tuků. Kalkulačka je na f-sport.

Tuku mas strasne malo na můj vkus.Ja mam vahu podobnou (na vysku 180) a k tomu teda sport, takze můj denni příjem je pomalu 10tis kj, prave diky intenzivnímu sportu. Bilkovin bych rekla, ze mas mozna az moc (škodí to ledvinam) a sachru bych mozna ubrala-hlavne pokud neuvidis vysledky. Vlakninu si taky počítáš?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13.6.17 19:33

Ježiš, to miluju. Jestli máš komplexy, možná by sis měla s někým pokecat. Pokud se potřebuješ nějak realizovat, neměla bys to dělat tím, že budeš urážet naprosto cizí lidi. Je to dost směšné. :mavam:
Co přesně víš o tom, kolik času věnuju pohybu, kolik času trávím na procházkách nebo při cvičení, jak moc se hýbu v práci? Já myslím, že víš prd a naprosto nemáš právo takto reagovat. Byla bych ráda, kdybys do mé diskuze už nezasahovala, pokud se potřebuješ nad někoho povyšovat a urážet ho, najdi si někoho jiného.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13.6.17 19:34
@LAlezane píše:
@madlen09 Místo „podpory“ na internetu zvedni zadek a jdi se na hodinu projít. :roll: To ti pomůže rozhodně víc, než nějaké kecy. :zed:

Ja denne nachodim cca 7 km a nehubnu tim, mam to jen jako zdravý pohyb misto ježdění vsude autem, takze tvoje rada je trapná. Proc by nemohla najit sparingpartnera, by se aspon neco naucila a dozvedela.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama