Reklama

Hledám reálné páry na focení

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

SandraJay
Nováček 5 příspěvků 15.02.17 18:58
Hledám reálné páry na focení

Zdravím, omlouvám se předem, vím, že to sem nepatří, ale je tu větší pravděpodobnost, že by se tu někdo našel. Jsem fotografka a zaměřuju se na portretní fotografie, ráda bych si ale rozšířila portfolio i o párové přirozené fotky, proto hledám dobrovolné, veselý, zamilovaný páry z Prahy a bližšího okolí, který by chtěly společné fotky. Focení by probíhalo venku v ulicicích, v přírodě vše na domluvě. Jelikož je to pro mojí potřebu, focení by bylo zdarma pro vás 10 fotek.
Moje fotky v odkazech : https://500px.com/sandrajay
 https://www.facebook.com/…54096336980/

V případě zájmu mě kontaktujte na email Sandra. j@email.cz nebo ve zprávě na fb stránce.

Děkuju moc a budu se těšit! :mavam:

Reklama

Reakce:

KatieAndLily
Ukecaná baba ;) 1359 příspěvků 15.02.17 19:08

Krásná práce :) bohužel nejsem z Prahy :(

SandraJay
Nováček 5 příspěvků 15.02.17 19:11

@KatieAndLily Jéé škoda :(

Janča209
Kelišová 5837 příspěvků 15.02.17 19:14

@SandraJay Krásné fotky, škoda že také nejsem z Prahy, ale určitě se vám tu páry jenom pohrnou. :)

Kattynka000
Závislačka 3016 příspěvků 15.02.17 19:30

Až si budete rozšiřovat portfolio o rodinky, tak dejte vědět :-) krásné fotky, jen k nám dvoum zamilovaným je ještě mimco :-)

lampicka11
Závislačka 3352 příspěvků 1 inzerát 15.02.17 19:38
@SandraJay píše: