Hlídání výstřihu, jak se mám chovat?

6
31.5.17 23:50

Hlídání výstřihu, jak se mám chovat?

Dobrý večer. Prosím, potřebuji poradit, jak se mám chovat ke kolegyni v práci. Jsem muž a pracuji jako účetní. Sdílím kancelář s jednou kolegyní a dvěma kolegy. Všichni jsme zhruba stejně staří, máme rodiny a vycházíme spolu dobře. Když se někomu něco nelíbí, tak to řekne a „vyčistíme vzduch“.

S tou kolegyní vycházím dobře, často spolu dobře pokecáme i na mimopracovní témata. Ale hodně, až striktně si přede mnou hlídá výstřih. Nenosí vyzývavé oblečení, žádné hluboké výstřihy, minisukně apod. Ale i tak samozřejmě má halenky nebo svetříky, že když se předkloní, je jí vidět do výstřihu.

A pokaždé když jsem nablízku a musí se kvůli něčemu, třeba i jen trochu, předklonit, tak si halenku přitiskává rukou k tělu.

Někdy mi to přijde až legrační, když se například vstoupím do kanceláře a ona zrovna loví předkloněná nějaký šanon s fakturama ve spodní skříňce a sotva vejdu, tak rychle letí ruka na prsa.

Nicméně hlavně si tam připadám jak nějaký největší ouchyla. Obzvlášť když před těma dalšíma dvěma kolegama (i jinýma chlapama) to nedělá a když jsem se na to zaměřil, tak už jsem je párkrát přistihnul jak jí do výstřihu nepokrytě čučí.

Přiznávám, že jsem se jí dřív do výstřihu párkrát kouknul. Ze zvědavosti. Dělá to většina chlapů. Ale asi jí to bylo natolik nepříjemné, že se teď chová jak se chová.

Snažím se aktivně všem „rizkovým“ situacím vyhýbat a když má na sobě něco s větším výstřihem, tak na ni celý den radši ani nekouknu.

Ale musím s ní nějak spolupracovat a sdílet kancelář a je to pro mě čím dál tím obtížnější, obzvlášť s letním, lehčím oblečením.

Mám to s ní nějak probrat? Omluvit se jí? A jak se mám vůbec chovat, aby jí ta moje přítomnost tam nebyla nepříjemná? nebo se na to mám prostě vykašlat a neřešit to?

Děkuji za názory.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

20807
1.6.17 00:00