Hnědý slabý výtok, bolest v podbřišku jako při MS

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
eTeryna
Stálice 70 příspěvků 12.01.19 22:26
Hnědý slabý výtok, bolest v podbřišku jako při MS

Ahoj holky, nesetkal se prosím někdo s tímto?

Mám tyden do MS, posledni 4 měsíce ji mám docela pravidelně:) tento měsíc jsem zapomněla cca na 4 tabletky antikoncepce.
Dnes jsem zpozorovala slabý hnědý výtok a bolesti v podbřišku jako při MS.. trvalo to půl dne. Teď večer už bolesti nemám, výtok doopravdy slaboucky..

Může to být MS? Neměla jste to nejaka? :)

Reakce:
P4ja
Extra třída :D 10103 příspěvků 12.01.19 23:05

MS při braní HA nemáš. Pokud ji zobes jako lentilky, tak se může krvácení dostavit i v době, kdy bereš prášky, protože tělo nedostane hormony. Pokud jsi neměla nechráněný styk, pak bych to neřešila a příští plato si dala pozor a uvidíš, kdyby se to opakovalo i v případě, že nic nevynecháš, pak bych to konzultovala s doktorem.

A jinak doporučuji je buď brát, tak jak se má a nebo se na to vykašlat. Tohle není pro tělo nic dobrého.

Váš příspěvek
Reklama