Hodinky na běhání s GPS, kroky, tepem, kcal

937
2.10.20 09:38

Hodinky na běhání s GPS, kroky, tepem, kcal

Čus bambus :)

ráda bych koupila nějaké hodinky na běh a spíš delší tury, co měří vzdálenost dle GPS a ne kroku, aby mě třeba řekli, že jsem uběhla 2km za 14 min a běžela rychlosti 7km za hodinu etc, zároveň počítali ušlé kroky za den a měřili tep… jde je někde sehnat cca do 2000 kč? Chodím na dlouhé procházky se psem a tedka jsem začala i trošku běhat, ale zároveň vím, že jsem začátečník a že nemám v plánu to nějak hrotit, tak se mě nechce investovat do Garminu nebo něčeho za x tisíc, byt je to kvalita…

Na alze s GPS mají i nějaké za 1400-1900 kč plus minus, ale jsou to pro mě totál neznáme značky a pochybuju o kvalitě…

Jde mě hlavně o GPS, kroky, tep a abych nemusela brát sebou telefon…

Příspěvek upraven 02.10.20 v 10:08

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
54
2.10.20 09:59

Ja ma hodinky xiaomi my band. Po spárování s telefonem (tudíž musí být zapnuté bluetooth) a pak na telefonu GPS, tam to meri km přesně podle GPS. Je otázkou, jestli budeš mít u sebe telefon a nebo chceš běhat bez telefonu…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
779
2.10.20 10:04

Mam Amazfity, spokojenost. Jen pro spárování jsem musela použít rozum, navod radil úplný kraviny a nešlo to. Stály dva tisíce. Naramek lze pořídit i za pet stovek, ale mně osobně přijde maličký displej, mama ho má a nelíbí se mi.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16743
2.10.20 10:07

@V anda Koukala bych po xiaomi. Buď mi Band a nebo Amazfit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1792
2.10.20 10:09

Mám Xiaomi Amazfit Bip S a měří skvěle. Je to dle GPS a při plavání poznaly správně i styl.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
937
2.10.20 10:09
@ssuchy píše:
Ja ma hodinky xiaomi my band. Po spárování s telefonem (tudíž musí být zapnuté bluetooth) a pak na telefonu GPS, tam to meri km přesně podle GPS. Je otázkou, jestli budeš mít u sebe telefon a nebo chceš běhat bez telefonu…