Horečka po očkování u 2 měsíčního mimča

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
152
6.10.21 17:55

Horečka po očkování u 2 měsíčního mimča

Ahojky, potřebovala bych poradit. Dneska jsme byli s malou na očkování, dostala 2 očkování. Jsou jí 2 měsíce a má teďka horečku, má 38,4°…doktorka mě nic neřekla čím bych to mohla srazit, akorát jsem koupila v lékárně paralen 100, ale ten je od 7 kg a ona má jen 4,5kg. Nějaký nápad jak ji srazit prosím. Ještě zvažuji, že bych jela do nemocnice. Děkuji za každou radu

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
972
6.10.21 18:01

Jo to se po očkování stát může…zvlášť po dvou najednou to byla hexa a pneumokoky předpokládám? Mě to cpe doktorka taky ale myslím že hexa samotná je už dost náročná sama osobě a další vakcínu bych k ní fakt nepřidávala u takhle malého mimca… Pokud bude mimčo uplakane vem ten čípek a podélně ho rozkrok nožem..pak tu půlku podej..to by mělo být vporadku…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26194
6.10.21 18:04

Příště už nedávej dvě očkování naráz, hůř se to snáší. Čípek můžeš rozkrojit napůl, aby to odpovídalo množství x váha.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15012
6.10.21 18:07

Dat jen polovinu čípku a pozorovat, zda klesá, pokud ne, ihned bych jela u takto malého dítěte na pohotovost.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
152
6.10.21 18:09

U nás to takhle doktorka dává, většinou 2 najednou a to ještě ukecávala na 3 a ano má hexu a prevenar… dávala jsem to i staršímu synů, tak chci aby měli oba stejné očkování, ale jemu nic nebylo. Malá je úplně v pohodě směje se a nevypadá, že by ji bylo špatně. Jen má prostě tu horečku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15012
6.10.21 18:12

@StM90 u nás doktorka taky, ale já to dala na 2×

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2143
6.10.21 18:24

Syn mel po prvni hexe mezi 38,5 az 39. A to mel jen jedno ockovani. Je to dost casta reakce. Dala jsem pulku cipku, jen je treba dat pri puleni pozor, aby nebyl „ostry“. Muze vzniknout jakoby hrana. Zabral v pohode. Druhy den uz nic :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3067
6.10.21 18:25

Cipek rozpul, podelne. Muzes dat take studeny obklad na celo a vic kojit..do nemocnice bych asi nejela, jeste kdyz je jinak v pohode..spis zavolala zitra doktorce, pokud bude stav stejny…do te nemocnice, kdyby horecka stoupala, nebo se objevily nejake komplikace, krece nebo tak…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
152
6.10.21 18:35

Tak jsem podala čípek a uvidíme. Děkuji všem

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
6.10.21 19:07

Teplota po očkování

Vím, že např. Paní Doktorka Elekova radi normálně teplotu nesnizovat prášky ani jinými Medikamenty, ale zrovna po tom očkování doporučuje nurofen (ne Paralen), aby nedošlo k zánětu v mozku.

  • Citovat
  • Nahlásit
152
6.10.21 19:22
@Anonymní píše:
Vím, že např. Paní Doktorka Elekova radi normálně teplotu nesnizovat prášky ani jinými Medikamenty, ale zrovna po tom očkování doporučuje nurofen (ne Paralen), aby nedošlo k zánětu v mozku.

Teď si mě teda trochu vyděsila :-(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2143
6.10.21 19:38
@Anonymní píše:
Vím, že např. Paní Doktorka Elekova radi normálně teplotu nesnizovat prášky ani jinými Medikamenty, ale zrovna po tom očkování doporučuje nurofen (ne Paralen), aby nedošlo k zánětu v mozku.

Jak souvisi paralen a zanet mozku? :think: pokud vim, tak na paralen je treba davat pozor kvuli jatrum, protoze predavkovani paracetamolem zpusobuje poskozeni. Ovsem to se fakt nebavime o pulce cipku urceneho pro miminko od 7kg. Souvislost zanetu mozku a uzivani paralenu bych chtela objasnit prosim. Jinak tu jen desis lidi :roll:

PS. Dr. Elekova je mistr konspiracnich teorii a autorka hoaxu. Staci si zjistit, co jsou priciny zanetu mozku, kdyz jsme u toho paralenu. A proc jsi anonym?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3834
6.10.21 20:10
@StM90 píše:
Teď si mě teda trochu vyděsila :-(

Půlka paralenu je ok.

Příště očkuj po jedné vakcíně. Doktorka ti muže pouze doporučit dvě vakcíny najednou.

Ať je prckovi brzy lépe!

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3360
6.10.21 20:48

@Mutlice nurofen má obecně protizánětlivé účinky a působí příznivě na nervovou soustavu. A ockovanim v těle vzniká mírný zánět, proto muže byt teplota až horečka. Takhle mi to vysvětlovala doktorka v ockocentru. Příliš vysoké horečky jsou známkou určité hypersenzitivity či nezralosti imunitního systému a doporučuje se následně postupovat s ockovanim mírněji. Třeba muj syn měl po Bexseru 39,6 a dostal zákaz dalších dávek a stopku celého ockovani na půl roku. Hexu nemá, teď měl Infanrix HiB.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
6.10.21 20:50
@Mutlice píše:
Jak souvisi paralen a zanet mozku? :think: pokud vim, tak na paralen je treba davat pozor kvuli jatrum, protoze predavkovani paracetamolem zpusobuje poskozeni. Ovsem to se fakt nebavime o pulce cipku urceneho pro miminko od 7kg. Souvislost zanetu mozku a uzivani paralenu bych chtela objasnit prosim. Jinak tu jen desis lidi :roll:PS. Dr. Elekova je mistr konspiracnich teorii a autorka hoaxu. Staci si zjistit, co jsou priciny zanetu mozku, kdyz jsme u toho paralenu. A proc jsi anonym?

Je to jen názor, vím že hodně lidí nedává nic během teploty i po očkování. Ale ten Paralen má účinek pouze antipyreticky a analgeticky (čili proti teplotě a bolesti), nurofen (ibuprofen) má krom těchto účinků navíc protizánětlivý. Nikoho jsem nechtěla děsit. Klidně zprávu smažu, pokud to tak zní.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat