Horečka při hormonální antikoncepci

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
50
12.4.21 15:34

horečka při hormonální antikoncepci

Ahoj holky, mám otázku. Již druhým dnem mám vysoké horečky, dost se potím a jednou jsem trošku (opravdu málo) zvracela- to bylo něco okolo 12 hodin po užití antikoncepční pilulky. Užila jsem léky jako je- acylpyrin, Ibalgin a Ibuprofen. Myslíte, že se mám teď pro jistotu chránit ještě týden kondomem? Děkuji

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
16145
12.4.21 15:40

Nic tím nezkazis.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5078
12.4.21 15:43

Raději ano.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
83667
12.4.21 15:43

No, já bych řekla, že bys měla chránit partnera před chřipkou či covidem a sex si odpustit :think: Ale tedy jinak žádný z těch léků účinost HA nesnižuje.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
50
12.4.21 15:47

@j.a.n.i1 to je jasné, zatím se na sex opravdu necítím :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
83667
12.4.21 15:49

@Anika01 Hele, až se cítit budeš, tak to bude v klidu, tohle fakt účinost HA nesnižuje a zvracení po 12 hodinách už je taky OK.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat