Reklama

Hořko v krku po kapkách Spersadex

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
wejuunkaa87
Povídálka 40 příspěvků 10.09.18 17:04
Hořko v krku po kapkách Spersadex

Dnes jsem na očním dostala kapičky Spersadex a po chvíli nakapání cítím hořko v krku je to normální? Žádné jiné kapičky mě to nedělají. Děkuji za radu


Reklama

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

 Váš příspěvek
Reklama

Reklama

Poslední články

Rakovina prsu může postihnout každou ženu. Včasné odhalení je klíčové

Říjen je celosvětově označován jako měsíc boje proti rakovině prsu. Cílem... číst dále >

Stát chce finančně podporovat mikrojesle a dětské skupiny, aby maminky mohly jít do práce

Ministerstvo práce vyslalo do připomínkového řízení návrh, aby státní... číst dále >

Články z Expres.cz

Konec „chodské truhly“: Šinkorová bez tuny líčidel vypadala skvěle!

O pořádné překvapení se v deváté řadě StarDance postarala Daniela Šinkorová... číst dále >

Marcus a Martinus už příští týden v Praze! Co musíte o koncertě vědět?

Norské sourozenecké duo Marcus a Martinus přijede už příští týden do Česka!... číst dále >

Články z Ona Dnes

Jsi prase, kráva a smrdíš, dozvěděla se ve Výměně manželek mladá maminka

Tereze vadí, že na ni ani na její dvouletou dceru Elišku nemá přítel Marek... číst dále >

Sedm hříchů, které škodí pleti. Pozor na mačkání pupínků i dietu

Péče o pleť je pro většinu z nás každodenní součástí života. Často se však... číst dále >