Horsi jaterní testy, svedeni a 37tt

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
215
14.11.21 10:30

Horsi jaterní testy, svedeni a 37tt

Maminky, poraďte prosím, pac já si nevím rady a nejsem si jista usudkem lékařů.
Poslední dva-tři týdny me mnohem více svedi kuze po celem těle, takze jsem to hlásila a nechala si dělat jaterní testy. Všechny hodnoty (bilirubin, žlučové kyseliny,…) jsou hraniční, ale ALP (které ma být do 2.1) mám 4.4.
V nemocnici mi však tvrdí, ze to je ještě v pohode, max mi muzou dat něco na zklidnění svedeni.
Po týdnu mám jít na zopakovani testu, ale ted mi došlo, ze už dva dny mám vyrazne tmavou moc a ze to s tím ma asi taky souvislost.
Kdy ještě být v klidu a kdy plasit a zas jim tam volat kvůli barve moci?
Dnes jsem 36+1. Nechci být hospitalizovana, mám doma dítě, dělám dálkově školu a ma psychika je v nemocnici zla. Ale zas nechci nic podcenit. To už bych snad šla raději na císaře v tomto týdnu (jednoho už mám za sebou).

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4349
14.11.21 11:21

Osobně bych to hlásila a lepší hospitalizace než kvůli svému strachu přijít o dítě co nosím.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6462
14.11.21 11:48

Zhoršení jater je průser, rodila jsem kvuli tomu akutně v 33 týdnu. Takže proti hospitalizaci bych rozhodně nebyla. Odber za tyden mi v tomto tydnu přijde pozdě..bohužel si nepamatuji hodnoty u druheho porodu, ale byly taky zvýšené (alt a ast), snad 5× a nechali mě do 39+0.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
14.11.21 11:54