Hrubý zákaznický servis, stěžovali byste si?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Lalelale
Ukecaná baba ;) 2399 příspěvků 22.10.18 17:38
hrubý zákaznický servis, stěžovali byste si?

Pro zajímavost, dnes jsem se střetla s blbcem. Holka na zákaznickém servisu byla tak hrubá, že to skončilo hádkou. V životě mě nikdo tak nevyprovokoval, je mi jasné, že tam ti lidé dělají za minimum a můžou houby a tak se vždy chovám slušně, i když nemůžou pomoct, ale tohle bylo neskutečné, co si ke mně dovolila. Když jsem to říkala partnerovi podrobně, tak říkal, že by si možná šel stěžovat. Já na to už kašlu, nicméně za té situace, že jsme se pohádaly obě, ačkoli to ona vyprovokovala, jak by z nahrávky bylo slyšet… stěžovali byste si? Jsem ještě hodinu po telefonu byla bílá vzteky :cert:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
 
Uživatel je onlineTichošlápek
Extra třída :D 10440 příspěvků 22.10.18 17:40

Ne, protože by se mi do toho uz nechtěl investovat čas a energie.

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.10.18 17:44

Ano, stěžovala bych si. Svého času jsem dělala na zákaznickém servisu, když přišla stížnost, tak jsme hovory poslouchali a pokud byla stížnost oprávněná, omlouvali jsme se zákazníkovi a daný operátor dostal „pojeb“.

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.10.18 17:48

No ono taky záleží s čím jsi tam volala… Já ještě v práci byla z některých lidí taky dost na prášky a musím přiznat že někdy mi i blbá poznámka ujela… Já se s nima teda setkávala tváří v tvář tak člověk musí být opatrnější :lol: jinak dle mého nemá nějaká stížnost smysl. Jediný čeho tím docílíš je tvá ztráta času, nebo ti vážně uleví když ji vedoucí řekne tytyty?

 
vejilka
Závislačka 4590 příspěvků 22.10.18 17:48

Těžko říct, osobní zkušenost nemám. Ale jednou jsem si chtěla stěžovat na prodavačku. Nakonec jsem se na to vyprdla. Ale úplně mě svrběli prsty. Jediné, co mě zastavilo, že to byla paní starší. Znám osobně ten pocit, upřímně, nevím, jestli si tím pomužeš. Zrovna u těhle pozic hledají zaměstnance pořád. Mě v tomhle se.re, že kolikrát si lidi stěžují na úplné kraviny nadřízenému, ale arogantním zaměstnancům, kteří nedělají svou práci pořádně to prochází. Proč na tebe vyjela?

 
tininas
Ukecaná baba ;) 1129 příspěvků 22.10.18 17:50
@Lalelale píše:
Pro zajímavost, dnes jsem se střetla s blbcem. Holka na zákaznickém servisu byla tak hrubá, že to skončilo hádkou. V životě mě nikdo tak nevyprovokoval, je mi jasné, že tam ti lidé dělají za minimum a můžou houby a tak se vždy chovám slušně, i když nemůžou pomoct, ale tohle bylo neskutečné, co si ke mně dovolila. Když jsem to říkala partnerovi podrobně, tak říkal, že by si možná šel stěžovat. Já na to už kašlu, nicméně za té situace, že jsme se pohádaly obě, ačkoli to ona vyprovokovala, jak by z nahrávky bylo slyšet… stěžovali byste si? Jsem ještě hodinu po telefonu byla bílá vzteky :cert:

Ahoj.

A ty znáš jméno té holky?

 
Micaella22
Kecalka 406 příspěvků 22.10.18 17:50

Za tyden tam stejne buchta pracovat nebude, strida se to tam jak deti na kolotoci. Nebavilo by me se v tom babrat

 
vejilka
Závislačka 4590 příspěvků 22.10.18 17:52
@Anonymní píše:
No ono taky záleží s čím jsi tam volala… Já ještě v práci byla z některých lidí taky dost na prášky a musím přiznat že někdy mi i blbá poznámka ujela… Já se s nima teda setkávala tváří v tvář tak člověk musí být opatrnější :lol: jinak dle mého nemá nějaká stížnost smysl. Jediný čeho tím docílíš je tvá ztráta času, nebo ti vážně uleví když ji vedoucí řekne tytyty?

Pracuješ s lidmi, máš umět s nimi komunikovat profesionálně. Nějaké poznámky jak od puberťačky jsou velmi nevhodné. Ale uznávám, není to práce pro každého. Já pracuji s lidmi spoustu let, denně mají záludné otázky, kolikrát jedu jak kolovrátek, ale nikdy bych nedala ani náznakem najevo, že je někdo blbec, nebo že mě jeho dotazy obtěžují

 
Ristrina
Kecalka 197 příspěvků 22.10.18 17:58

@Lalelale V minulosti jsem byla v pár podobných situacích. Když se nenalíčím, vypadám jak nezletilá, a tak si na mě spousta lidí hezky pilovala sebevědomí.

Jednou jsem si chtěla zavolat nadřízeného jednoho takového aroganta. Ale pak jsem si to rozmyslela, vykecala se z toho a brala jsem to jako nakopnutí, abych si nenechala tohle louskání líbit.

A jak se znám, kdybych si stěžovala, měla bych vzápětí výčitky, že kvůli mě něčí děti/kočky/pejsci přijdou o sváteční oběd.

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.10.18 18:00

@Lalelale tak stížnost poslat můžeš… sama asi poznáš jak to bylo, my tu přepis hovoru nemáme. Já také dělám na zákaznickém servisu ale volají i klienti kteří třeba nejsou schopni smířit s nějakými podmínkami a ty tedy když na mě vyřvávají tak jsem taky rudá vzteky ale jen odsekávám a jsem nepříjemná akorát snažím se nenechat se vyprovokovat k hádce ani do nějaké diskuse a opakuji v případě potřeby jako kolovrátek daný fakt.

 
Romilda
Kecalka 417 příspěvků 22.10.18 18:01

Kašli na to, ted to prožívas, protoze je to čerstvé, ale za pár dnů na to zapomeneš. Nemá smysl vkládat energii do negativních záležitostí.

 
j.a.n.i1
Hvězda diskuse 63304 příspěvků 3 inzeráty 22.10.18 18:02
@vejilka píše:
Pracuješ s lidmi, máš umět s nimi komunikovat profesionálně. Nějaké poznámky jak od puberťačky jsou velmi nevhodné. Ale uznávám, není to práce pro každého. Já pracuji s lidmi spoustu let, denně mají záludné otázky, kolikrát jedu jak kolovrátek, ale nikdy bych nedala ani náznakem najevo, že je někdo blbec, nebo že mě jeho dotazy obtěžují

No, pokud se někdo chová jako blbec, tak s ním prostě profesionálně jednat nebudu… Akorát to tedy budu dělat tak, aby mi nemohli ani z nahrávky nic vyčíst.

 
vejilka
Závislačka 4590 příspěvků 22.10.18 18:05
@j.a.n.i1 píše:
No, pokud se někdo chová jako blbec, tak s ním prostě profesionálně jednat nebudu… Akorát to tedy budu dělat tak, aby mi nemohli ani z nahrávky nic vyčíst.

Tak jasně, že nebudu příjemná, když na mě bude někdo řvát. Popřípadě se s ním nebudu hádat.

 
j.a.n.i1
Hvězda diskuse 63304 příspěvků 3 inzeráty 22.10.18 18:08

@vejilka Tak já jsem naopak milá byla (až moc) a děsně jsem mu nabízela produkty, neb to dotyčného spolehlivě nasralo ještě víc, ale těžko mohl někdo něco říct… ale profesionální to rozhodně nebylo :mrgreen:

 
Uživatel je onlineclaarca
Kecalka 336 příspěvků 22.10.18 18:14

Stezovala bych si a stezuju si casto :) Jsem velmi narocna na zakaznicky servis, protoze v tom pracuju. Stiznosti klientu se velmi zabyvame, poslechnu si hovor a cely ho do detailu rozeberu s danym clovekem. Zaroven musim stiznostnimu oddeleni vysvetlit, zda byla stiznost opravnena a jake budou moje dalsi kroky. Ve svem tymu nechci cloveka, ktery dokaze vytocit klienta. Spokojenost klienta je na prvnim miste a pokud operator nedokaze prekousnout sve ego, tak se na danou praci proste nehodi.

Stránka:  1 2 Další »
 Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nádherná proměna: Kuchyně se díky odborníkům stala skutečným srdcem domova

Paní Jana si ve svém životě prožila mnoho těžkých chvil. Příběh dvakrát... číst dále >

Podzimní čtení: Tyhle knihy vás v klidu nenechají

Podzim je ideální na to uvařit si čaj (nebo nalít dvojku červeného), zavrtat... číst dále >

Články z Expres.cz

„Herečka“ Jiří Pomeje: Před fotografy se belhal, pak skotačil jako kozák

Dva dny byl nezvěstný a nikomu se neozýval. Jeho nejbližší trnuli strachy a... číst dále >

Exkluzivně: Slavný herec Bill Nighy je v Praze! Co zde rocker z Lásky nebeské dělá?

Herec Bill Nighy (68), který se proslavil mimo jiné rolí svérázného rockera... číst dále >

Články z Ona Dnes

Žena už si dvacet let nemyla vlasy a čtrnáct let je nestříhala

Frankie Cluneyová (32) z Anglie se pyšní vlnitými vlasy, které jí sahají až... číst dále >

Přechodem trpí obě pohlaví, muži to však mají složitější

Zatímco menopauza je známá věc, andropauza je stále tak trochu tajemstvím.... číst dále >