Hrubý zákaznický servis, stěžovali byste si?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Lalelale
Závislačka 3120 příspěvků 22.10.18 17:38
hrubý zákaznický servis, stěžovali byste si?

Pro zajímavost, dnes jsem se střetla s blbcem. Holka na zákaznickém servisu byla tak hrubá, že to skončilo hádkou. V životě mě nikdo tak nevyprovokoval, je mi jasné, že tam ti lidé dělají za minimum a můžou houby a tak se vždy chovám slušně, i když nemůžou pomoct, ale tohle bylo neskutečné, co si ke mně dovolila. Když jsem to říkala partnerovi podrobně, tak říkal, že by si možná šel stěžovat. Já na to už kašlu, nicméně za té situace, že jsme se pohádaly obě, ačkoli to ona vyprovokovala, jak by z nahrávky bylo slyšet… stěžovali byste si? Jsem ještě hodinu po telefonu byla bílá vzteky :cert:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Tichošlápek
Extra třída :D 11546 příspěvků 22.10.18 17:40

Ne, protože by se mi do toho uz nechtěl investovat čas a energie.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.10.18 17:44

Ano, stěžovala bych si. Svého času jsem dělala na zákaznickém servisu, když přišla stížnost, tak jsme hovory poslouchali a pokud byla stížnost oprávněná, omlouvali jsme se zákazníkovi a daný operátor dostal „pojeb“.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.10.18 17:48

No ono taky záleží s čím jsi tam volala… Já ještě v práci byla z některých lidí taky dost na prášky a musím přiznat že někdy mi i blbá poznámka ujela… Já se s nima teda setkávala tváří v tvář tak člověk musí být opatrnější :lol: jinak dle mého nemá nějaká stížnost smysl. Jediný čeho tím docílíš je tvá ztráta času, nebo ti vážně uleví když ji vedoucí řekne tytyty?

vejilka
Závislačka 4875 příspěvků 22.10.18 17:48

Těžko říct, osobní zkušenost nemám. Ale jednou jsem si chtěla stěžovat na prodavačku. Nakonec jsem se na to vyprdla. Ale úplně mě svrběli prsty. Jediné, co mě zastavilo, že to byla paní starší. Znám osobně ten pocit, upřímně, nevím, jestli si tím pomužeš. Zrovna u těhle pozic hledají zaměstnance pořád. Mě v tomhle se.re, že kolikrát si lidi stěžují na úplné kraviny nadřízenému, ale arogantním zaměstnancům, kteří nedělají svou práci pořádně to prochází. Proč na tebe vyjela?

tininas
Ukecaná baba ;) 1481 příspěvků 22.10.18 17:50
@Lalelale píše:
Pro zajímavost, dnes jsem se střetla s blbcem. Holka na zákaznickém servisu byla tak hrubá, že to skončilo hádkou. V životě mě nikdo tak nevyprovokoval, je mi jasné, že tam ti lidé dělají za minimum a můžou houby a tak se vždy chovám slušně, i když nemůžou pomoct, ale tohle bylo neskutečné, co si ke mně dovolila. Když jsem to říkala partnerovi podrobně, tak říkal, že by si možná šel stěžovat. Já na to už kašlu, nicméně za té situace, že jsme se pohádaly obě, ačkoli to ona vyprovokovala, jak by z nahrávky bylo slyšet… stěžovali byste si? Jsem ještě hodinu po telefonu byla bílá vzteky :cert:

Ahoj.

A ty znáš jméno té holky?

Micaella22
Zasloužilá kecalka 718 příspěvků 22.10.18 17:50

Za tyden tam stejne buchta pracovat nebude, strida se to tam jak deti na kolotoci. Nebavilo by me se v tom babrat

vejilka
Závislačka 4875 příspěvků 22.10.18 17:52
@Anonymní píše:
No ono taky záleží s čím jsi tam volala… Já ještě v práci byla z některých lidí taky dost na prášky a musím přiznat že někdy mi i blbá poznámka ujela… Já se s nima teda setkávala tváří v tvář tak člověk musí být opatrnější :lol: jinak dle mého nemá nějaká stížnost smysl. Jediný čeho tím docílíš je tvá ztráta času, nebo ti vážně uleví když ji vedoucí řekne tytyty?

Pracuješ s lidmi, máš umět s nimi komunikovat profesionálně. Nějaké poznámky jak od puberťačky jsou velmi nevhodné. Ale uznávám, není to práce pro každého. Já pracuji s lidmi spoustu let, denně mají záludné otázky, kolikrát jedu jak kolovrátek, ale nikdy bych nedala ani náznakem najevo, že je někdo blbec, nebo že mě jeho dotazy obtěžují

Ristrina
Kecalka 199 příspěvků 22.10.18 17:58

@Lalelale V minulosti jsem byla v pár podobných situacích. Když se nenalíčím, vypadám jak nezletilá, a tak si na mě spousta lidí hezky pilovala sebevědomí.

Jednou jsem si chtěla zavolat nadřízeného jednoho takového aroganta. Ale pak jsem si to rozmyslela, vykecala se z toho a brala jsem to jako nakopnutí, abych si nenechala tohle louskání líbit.

A jak se znám, kdybych si stěžovala, měla bych vzápětí výčitky, že kvůli mě něčí děti/kočky/pejsci přijdou o sváteční oběd.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.10.18 18:00

@Lalelale tak stížnost poslat můžeš… sama asi poznáš jak to bylo, my tu přepis hovoru nemáme. Já také dělám na zákaznickém servisu ale volají i klienti kteří třeba nejsou schopni smířit s nějakými podmínkami a ty tedy když na mě vyřvávají tak jsem taky rudá vzteky ale jen odsekávám a jsem nepříjemná akorát snažím se nenechat se vyprovokovat k hádce ani do nějaké diskuse a opakuji v případě potřeby jako kolovrátek daný fakt.

Romilda
Kecalka 421 příspěvků 22.10.18 18:01

Kašli na to, ted to prožívas, protoze je to čerstvé, ale za pár dnů na to zapomeneš. Nemá smysl vkládat energii do negativních záležitostí.

Uživatel je onlinej.a.n.i1
Hvězda diskuse 64138 příspěvků 3 inzeráty 22.10.18 18:02
@vejilka píše:
Pracuješ s lidmi, máš umět s nimi komunikovat profesionálně. Nějaké poznámky jak od puberťačky jsou velmi nevhodné. Ale uznávám, není to práce pro každého. Já pracuji s lidmi spoustu let, denně mají záludné otázky, kolikrát jedu jak kolovrátek, ale nikdy bych nedala ani náznakem najevo, že je někdo blbec, nebo že mě jeho dotazy obtěžují

No, pokud se někdo chová jako blbec, tak s ním prostě profesionálně jednat nebudu… Akorát to tedy budu dělat tak, aby mi nemohli ani z nahrávky nic vyčíst.

vejilka
Závislačka 4875 příspěvků 22.10.18 18:05
@j.a.n.i1 píše:
No, pokud se někdo chová jako blbec, tak s ním prostě profesionálně jednat nebudu… Akorát to tedy budu dělat tak, aby mi nemohli ani z nahrávky nic vyčíst.

Tak jasně, že nebudu příjemná, když na mě bude někdo řvát. Popřípadě se s ním nebudu hádat.

Uživatel je onlinej.a.n.i1
Hvězda diskuse 64138 příspěvků 3 inzeráty 22.10.18 18:08

@vejilka Tak já jsem naopak milá byla (až moc) a děsně jsem mu nabízela produkty, neb to dotyčného spolehlivě nasralo ještě víc, ale těžko mohl někdo něco říct… ale profesionální to rozhodně nebylo :mrgreen:

claarca
Kecalka 343 příspěvků 22.10.18 18:14

Stezovala bych si a stezuju si casto :) Jsem velmi narocna na zakaznicky servis, protoze v tom pracuju. Stiznosti klientu se velmi zabyvame, poslechnu si hovor a cely ho do detailu rozeberu s danym clovekem. Zaroven musim stiznostnimu oddeleni vysvetlit, zda byla stiznost opravnena a jake budou moje dalsi kroky. Ve svem tymu nechci cloveka, ktery dokaze vytocit klienta. Spokojenost klienta je na prvnim miste a pokud operator nedokaze prekousnout sve ego, tak se na danou praci proste nehodi.

Stránka:  1 2 Další »
Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

DIY: Karnevaly se blíží. Vyrobte dětem originální masku

Každý, kdo se v posledních letech zúčastnil dětského karnevalu, ví, že se to... číst dále >

3 nejčastější úrazy dětí a první pomoc: Víte, jak se zachovat?

Hlídáte je jako ostříž, ale stačí vteřinka nepozornosti a neštěstí je na... číst dále >

Články z Expres.cz

Herečka Patricie Solaříková končí v seriálu Ulice. A z čeho bude žít?

Stála u zrodu nekonečného seriálu Ulice, ale teď – po dvanácti letech – z něj... číst dále >

Výměna, která se málem nedotočila: Patrik útočil na štáb a vyhazoval jej

Bylo to nefalšované drama. Úklidový šílenec Patrik ve středeční Výměně... číst dále >

Články z Ona Dnes

Kvůli šikaně jsem začala boxovat, říká šampionka Martina Ptáčková

Než se světová šampionka v kickoboxu, Martina Ptáčková (21), naučila rány... číst dále >

Příběh Šárky: Máma na mě přepsala byt, švagrová je vzteky bez sebe

S bráchou jsme vyrůstali jen s mámou. Otec nás opustil asi rok po bratrově... číst dále >