Hubnutí a zdraví životní styl

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
normalniholka12
Nováček 6 příspěvků 20.04.18 15:31
Hubnutí a zdraví životní styl

Je mi 13 let, mám velkou nadváhu, a také velký náběh na cukrovku. Mám 65 kg což je na moji výšku celkem dost. Před pár dny jsem úplně změnila jídelníček. Můj cíl je shodit 10 kg. Za den přijímám cca 100g bílkovin, 65g sacharidů a 30g tuku. Vyřadila jsem slané, sladké, bílé pečivo, většinu mléčných výrobků, a ovoce nejím ani ráno ani večer. Také cvičím 2× denně, 15-20 minut. Za jak dlouho přibližně můžu očekávat výsledky? :nevim:

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:
 
P4ja
Závislačka 3547 příspěvků 20.04.18 15:38

@normalniholka12
Ahoj, u tebe rozhodně doporučuju dojít k doktorovi a hubnout pod lékařským vedením.
To, co píšeš je dost mimo. Mléčné výrobky potřebuješ a bez ovoce to taky dlouhodobě nejde. A navíc jsi v odbdobí dospívání, kdy se nedá vyřadit jen tak něco a chtít hubnout. Pozor, ať si nezavaříš další problémy.

Držím palce, ale prosím dělej to pod dohledem někoho, kdo tomu rozumí.

 
Černá vdova
Kelišová 5341 příspěvků 20.04.18 15:41
@normalniholka12 píše:
Je mi 13 let, mám velkou nadváhu, a také velký náběh na cukrovku. Mám 65 kg což je na moji výšku celkem dost. Před pár dny jsem úplně změnila jídelníček. Můj cíl je shodit 10 kg. Za den přijímám cca 100g bílkovin, 65g sacharidů a 30g tuku. Vyřadila jsem slané, sladké, bílé pečivo, většinu mléčných výrobků, a ovoce nejím ani ráno ani večer. Také cvičím 2× denně, 15-20 minut. Za jak dlouho přibližně můžu očekávat výsledky? :nevim:

Co na to říká mamka? Abys pak během krátké doby nesklouzla k tomu, že Ti bude špatně, jen si představíš, že máš něco jíst.
Měla bys hubnout pod dozorem a jako dítě zvlášť.

 
elen-ka
Extra třída :D 11161 příspěvků 1 inzerát 20.04.18 15:41

@normalniholka12 jednak nepíšeš výšku, ale beru tvoje tvrzení, že tvoje váha je vysoká. Vzhledem k věku, bych tě primárně odkázala na mamku, ta by měla vědět, že řešíš redukční jídelníček, protože předpokládám, že se stravuješ doma.

Co se týče ostatního, tak je potřeba zařadit do jídelníčku dostatek zeleniny. Ovoce nemusíš vyřazovat, jen jej zařaď dopoledne. Ovoce má i dost vitamínů a minerálů. Co se týče cvičení, spíše bych doporučila cvičit jednou denně 40 minut a střídat aerobní pohyb a posilování. Nepíšeš jak cvičíš a případně dopiš přiklad jídelníčku. Pak jde lépe poradit.

 
Russet
Kelišová 6725 příspěvků 20.04.18 15:41
@normalniholka12 píše:
Je mi 13 let, mám velkou nadváhu, a také velký náběh na cukrovku. Mám 65 kg což je na moji výšku celkem dost. Před pár dny jsem úplně změnila jídelníček. Můj cíl je shodit 10 kg. Za den přijímám cca 100g bílkovin, 65g sacharidů a 30g tuku. Vyřadila jsem slané, sladké, bílé pečivo, většinu mléčných výrobků, a ovoce nejím ani ráno ani večer. Také cvičím 2× denně, 15-20 minut. Za jak dlouho přibližně můžu očekávat výsledky? :nevim:

Dvakrát denně? Raději 3× týdně, ale delší dobu. Sama bych si jídelníček nesestavovala, spíš bych si nechala poradit. Jsi ve vývinu.

 
Dojcanis
Ukecaná baba ;) 2476 příspěvků 20.04.18 15:45

Pardon, ze se vnucuju.Ale kdyby jste někdo mel nejaky zaruceny recept, jak zhubnout (zmensit) zadny buchty, jenom břicho tak mi prosim dejte echo :kytka:

 
Azeretereza
Ukecaná baba ;) 2067 příspěvků 20.04.18 15:48

Vyhod z jidelnicku sladky a mlsky a smazeny, prestan pit sladky limonady, nahrad je vodou. Ve trinacti je velkej nesmysl drzet nejakou dietu. Pohyb pridej, 15-20 minut je malo, chce to tak hodinku, ale nepretezovat se - at si neoddelas vyvijejici se klouby, zvolila bych treba aerobik, behani nebo nejakou aerobni aktivitu co te bavi + tech 15-20min co cvicis ted posiluj.

Edit - a necvicit kazdej den, telo potrebuje prostor na regeneraci. Takze treba 3× tydne beh, 3× tydne posilko a jeden den uplne volnej.

Příspěvek upraven 20.04.18 v 15:51

 
Azeretereza
Ukecaná baba ;) 2067 příspěvků 20.04.18 15:49
@Dojcanis píše:
Pardon, ze se vnucuju.Ale kdyby jste někdo mel nejaky zaruceny recept, jak zhubnout (zmensit) zadny buchty, jenom břicho tak mi prosim dejte echo :kytka:

Jenom urcitou cast nezhubnes nicim. Jedinej recept je jist zdrave a hybat se, zhubnes ale celkove, ne jen bricho. Ja treba hubnu prvni prsa, pak bricho a pak stehna a zadek. Stejne tak i naberu.

 
Dojcanis
Ukecaná baba ;) 2476 příspěvků 20.04.18 15:55

@Azeretereza cvicim sedy lehy rano a vecer a decentně se zmensilo.Ale uz je to nakou dobu stejny.Tak asi to vic nepujde.No ja prave sem stihla hodne, tak kdybych hubla celkove, tak to uz by bylo moc,bohuzel.Tak se asi s tou vanickou budu muset smirit :lol:

 
jdukolem
Hvězda diskuse 49250 příspěvků 20.04.18 15:55
@normalniholka12 píše:
Je mi 13 let, mám velkou nadváhu, a také velký náběh na cukrovku. Mám 65 kg což je na moji výšku celkem dost. Před pár dny jsem úplně změnila jídelníček. Můj cíl je shodit 10 kg. Za den přijímám cca 100g bílkovin, 65g sacharidů a 30g tuku. Vyřadila jsem slané, sladké, bílé pečivo, většinu mléčných výrobků, a ovoce nejím ani ráno ani večer. Také cvičím 2× denně, 15-20 minut. Za jak dlouho přibližně můžu očekávat výsledky? :nevim:

tímhle stylem se zeptej kdy mohu očekávat anorexii - porad se s maminkou at tě vezme k lékaři a ten určí zda je potřeba hubnout

 
P4ja
Závislačka 3547 příspěvků 20.04.18 15:57
@Dojcanis píše:
Pardon, ze se vnucuju.Ale kdyby jste někdo mel nejaky zaruceny recept, jak zhubnout (zmensit) zadny buchty, jenom břicho tak mi prosim dejte echo :kytka:

To nejde jenom takhle. Na břicho je nejlepší správně jíst a přiměřeně se hýbat. A necvičit jenom posílení na břišní svaly, ale posilovat celkově střed těla. Takže joga, pilates, plavání atd. A celkově se hýbat.

 
P4ja
Závislačka 3547 příspěvků 20.04.18 15:59
@Dojcanis píše:
@Azeretereza cvicim sedy lehy rano a vecer a decentně se zmensilo.Ale uz je to nakou dobu stejny.Tak asi to vic nepujde.No ja prave sem stihla hodne, tak kdybych hubla celkove, tak to uz by bylo moc,bohuzel.Tak se asi s tou vanickou budu muset smirit :lol:

Tak začni posilovat střed těla a ne jen to, c o je vidět na povrchu.

 
Dojcanis
Ukecaná baba ;) 2476 příspěvků 20.04.18 16:00
@P4ja píše:
Tak začni posilovat střed těla a ne jen to, c o je vidět na povrchu.

A vis nejaky cviky na stred tela?

 
P4ja
Závislačka 3547 příspěvků 20.04.18 16:05

@Dojcanis No najdi si jogova videa na YT na posileni středu těla. Je to spojené i s pánevním dnem. Nebo třeba pilates. Je toho na netu dost. JE to spojené se správným dýcháním atd. Sice to občas vypadá, že člověk vůbec nic nedělá, ale opak je pravdou.

 
Lerista
Ukecaná baba ;) 1270 příspěvků 2 inzeráty 20.04.18 16:13

Prostě po škole každý den alou ven na brusle, kolo. Chodit pěšky. Bude léto, hurá na plovárnu a neválet se tam jen na dece. Vynechej sladkosti, limonády. Lidi jsou stavěný na pohyb většinu dne. Dcera má 4× týdně hodinu pohybové kroužky, jakmile přijde domů, tak šup ven na kolo nebo hřiště (je mnohem menší) A stejně si myslím, že toho pohybu má málo.

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Jak si sbalit tašku do porodnice a nezbláznit se

Jmenuju se Laura a čekám druhé dítě. A možná to znáte taky – to si takhle... číst dále >

Manuál na cesty: Co zabalit do lékárničky a kam s dětmi nejezdit

Blíží se léto a s ním čas dovolených. Většina z nás přemýšlí nad cestou k... číst dále >

Články z Expres.cz

Královská svatba: Proč byli mezi hosty Clooney, Beckhamovi nebo Serena?

O víkendu si královské ano řekli Američanka Meghan Markle (36) a princ Harry... číst dále >

Daniela Šinkorová nezdravě ujíždí na FaceAppu: Vypadá to ještě hezky?

Danielu Šinkorovou odnepaměti předchází pověst ženy, která se sama a velmi... číst dále >

Články z Ona Dnes

Profesor Špičák: Čechy ničí vražedná kombinace obezity, alkoholu a kouření

Češi patří v chorobách trávícího ústrojí ke světové špičce. „Podílí se na tom... číst dále >

Trendy půjdou stranou, svatební róba Meghan musí respektovat tradice

Jak budou vypadat? To je otázka, kterou si kladou miliony lidí na světě v... číst dále >


Reklama