Reklama

Hubnutí a zdraví životní styl

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
normalniholka12
Nováček 10 příspěvků 20.04.18 15:31
Hubnutí a zdraví životní styl

Je mi 13 let, mám velkou nadváhu, a také velký náběh na cukrovku. Mám 65 kg což je na moji výšku celkem dost. Před pár dny jsem úplně změnila jídelníček. Můj cíl je shodit 10 kg. Za den přijímám cca 100g bílkovin, 65g sacharidů a 30g tuku. Vyřadila jsem slané, sladké, bílé pečivo, většinu mléčných výrobků, a ovoce nejím ani ráno ani večer. Také cvičím 2× denně, 15-20 minut. Za jak dlouho přibližně můžu očekávat výsledky? :nevim:

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:
 
P4ja
Kelišová 5782 příspěvků 20.04.18 15:38

@normalniholka12
Ahoj, u tebe rozhodně doporučuju dojít k doktorovi a hubnout pod lékařským vedením.
To, co píšeš je dost mimo. Mléčné výrobky potřebuješ a bez ovoce to taky dlouhodobě nejde. A navíc jsi v odbdobí dospívání, kdy se nedá vyřadit jen tak něco a chtít hubnout. Pozor, ať si nezavaříš další problémy.

Držím palce, ale prosím dělej to pod dohledem někoho, kdo tomu rozumí.

 
Černá vdova
Echt Kelišová 9021 příspěvků 20.04.18 15:41
@normalniholka12 píše:
Je mi 13 let, mám velkou nadváhu, a také velký náběh na cukrovku. Mám 65 kg což je na moji výšku celkem dost. Před pár dny jsem úplně změnila jídelníček. Můj cíl je shodit 10 kg. Za den přijímám cca 100g bílkovin, 65g sacharidů a 30g tuku. Vyřadila jsem slané, sladké, bílé pečivo, většinu mléčných výrobků, a ovoce nejím ani ráno ani večer. Také cvičím 2× denně, 15-20 minut. Za jak dlouho přibližně můžu očekávat výsledky? :nevim:

Co na to říká mamka? Abys pak během krátké doby nesklouzla k tomu, že Ti bude špatně, jen si představíš, že máš něco jíst.
Měla bys hubnout pod dozorem a jako dítě zvlášť.

 
elen-ka
Extra třída :D 12061 příspěvků 8 inzerátů 20.04.18 15:41

@normalniholka12 jednak nepíšeš výšku, ale beru tvoje tvrzení, že tvoje váha je vysoká. Vzhledem k věku, bych tě primárně odkázala na mamku, ta by měla vědět, že řešíš redukční jídelníček, protože předpokládám, že se stravuješ doma.

Co se týče ostatního, tak je potřeba zařadit do jídelníčku dostatek zeleniny. Ovoce nemusíš vyřazovat, jen jej zařaď dopoledne. Ovoce má i dost vitamínů a minerálů. Co se týče cvičení, spíše bych doporučila cvičit jednou denně 40 minut a střídat aerobní pohyb a posilování. Nepíšeš jak cvičíš a případně dopiš přiklad jídelníčku. Pak jde lépe poradit.

 
Russet
Extra třída :D 11043 příspěvků 20.04.18 15:41
@normalniholka12 píše:
Je mi 13 let, mám velkou nadváhu, a také velký náběh na cukrovku. Mám 65 kg což je na moji výšku celkem dost. Před pár dny jsem úplně změnila jídelníček. Můj cíl je shodit 10 kg. Za den přijímám cca 100g bílkovin, 65g sacharidů a 30g tuku. Vyřadila jsem slané, sladké, bílé pečivo, většinu mléčných výrobků, a ovoce nejím ani ráno ani večer. Také cvičím 2× denně, 15-20 minut. Za jak dlouho přibližně můžu očekávat výsledky? :nevim:

Dvakrát denně? Raději 3× týdně, ale delší dobu. Sama bych si jídelníček nesestavovala, spíš bych si nechala poradit. Jsi ve vývinu.

 
Dojcanis
Závislačka 3662 příspěvků 20.04.18 15:45

Pardon, ze se vnucuju.Ale kdyby jste někdo mel nejaky zaruceny recept, jak zhubnout (zmensit) zadny buchty, jenom břicho tak mi prosim dejte echo :kytka:

 
Uživatel je onlineAzeretereza
Ukecaná baba ;) 2373 příspěvků 20.04.18 15:48

Vyhod z jidelnicku sladky a mlsky a smazeny, prestan pit sladky limonady, nahrad je vodou. Ve trinacti je velkej nesmysl drzet nejakou dietu. Pohyb pridej, 15-20 minut je malo, chce to tak hodinku, ale nepretezovat se - at si neoddelas vyvijejici se klouby, zvolila bych treba aerobik, behani nebo nejakou aerobni aktivitu co te bavi + tech 15-20min co cvicis ted posiluj.

Edit - a necvicit kazdej den, telo potrebuje prostor na regeneraci. Takze treba 3× tydne beh, 3× tydne posilko a jeden den uplne volnej.

Příspěvek upraven 20.04.18 v 15:51

 
Uživatel je onlineAzeretereza
Ukecaná baba ;) 2373 příspěvků 20.04.18 15:49
@Dojcanis píše:
Pardon, ze se vnucuju.Ale kdyby jste někdo mel nejaky zaruceny recept, jak zhubnout (zmensit) zadny buchty, jenom břicho tak mi prosim dejte echo :kytka:

Jenom urcitou cast nezhubnes nicim. Jedinej recept je jist zdrave a hybat se, zhubnes ale celkove, ne jen bricho. Ja treba hubnu prvni prsa, pak bricho a pak stehna a zadek. Stejne tak i naberu.

 
Dojcanis
Závislačka 3662 příspěvků 20.04.18 15:55

@Azeretereza cvicim sedy lehy rano a vecer a decentně se zmensilo.Ale uz je to nakou dobu stejny.Tak asi to vic nepujde.No ja prave sem stihla hodne, tak kdybych hubla celkove, tak to uz by bylo moc,bohuzel.Tak se asi s tou vanickou budu muset smirit :lol:

 
jdukolem
Hvězda diskuse 49255 příspěvků 20.04.18 15:55
@normalniholka12 píše:
Je mi 13 let, mám velkou nadváhu, a také velký náběh na cukrovku. Mám 65 kg což je na moji výšku celkem dost. Před pár dny jsem úplně změnila jídelníček. Můj cíl je shodit 10 kg. Za den přijímám cca 100g bílkovin, 65g sacharidů a 30g tuku. Vyřadila jsem slané, sladké, bílé pečivo, většinu mléčných výrobků, a ovoce nejím ani ráno ani večer. Také cvičím 2× denně, 15-20 minut. Za jak dlouho přibližně můžu očekávat výsledky? :nevim:

tímhle stylem se zeptej kdy mohu očekávat anorexii - porad se s maminkou at tě vezme k lékaři a ten určí zda je potřeba hubnout

 
P4ja
Kelišová 5782 příspěvků 20.04.18 15:57
@Dojcanis píše:
Pardon, ze se vnucuju.Ale kdyby jste někdo mel nejaky zaruceny recept, jak zhubnout (zmensit) zadny buchty, jenom břicho tak mi prosim dejte echo :kytka:

To nejde jenom takhle. Na břicho je nejlepší správně jíst a přiměřeně se hýbat. A necvičit jenom posílení na břišní svaly, ale posilovat celkově střed těla. Takže joga, pilates, plavání atd. A celkově se hýbat.

 
P4ja
Kelišová 5782 příspěvků 20.04.18 15:59
@Dojcanis píše:
@Azeretereza cvicim sedy lehy rano a vecer a decentně se zmensilo.Ale uz je to nakou dobu stejny.Tak asi to vic nepujde.No ja prave sem stihla hodne, tak kdybych hubla celkove, tak to uz by bylo moc,bohuzel.Tak se asi s tou vanickou budu muset smirit :lol:

Tak začni posilovat střed těla a ne jen to, c o je vidět na povrchu.

 
Dojcanis
Závislačka 3662 příspěvků 20.04.18 16:00
@P4ja píše:
Tak začni posilovat střed těla a ne jen to, c o je vidět na povrchu.

A vis nejaky cviky na stred tela?

 
P4ja
Kelišová 5782 příspěvků 20.04.18 16:05

@Dojcanis No najdi si jogova videa na YT na posileni středu těla. Je to spojené i s pánevním dnem. Nebo třeba pilates. Je toho na netu dost. JE to spojené se správným dýcháním atd. Sice to občas vypadá, že člověk vůbec nic nedělá, ale opak je pravdou.

 
Lerista
Ukecaná baba ;) 1396 příspěvků 20.04.18 16:13

Prostě po škole každý den alou ven na brusle, kolo. Chodit pěšky. Bude léto, hurá na plovárnu a neválet se tam jen na dece. Vynechej sladkosti, limonády. Lidi jsou stavěný na pohyb většinu dne. Dcera má 4× týdně hodinu pohybové kroužky, jakmile přijde domů, tak šup ven na kolo nebo hřiště (je mnohem menší) A stejně si myslím, že toho pohybu má málo.

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

 Váš příspěvek
Reklama

Reklama

Poslední články

Jak probíhala stavba rodinného domu na klíč pro čtyřčlennou rodinu?

Čtyřčlenná rodina pana Nového toužila vyměnit byt v panelovém domě za vlastní... číst dále >

Do plavek s eMimino.cz: Zdravá budoucnost před námi

Všechno jednou končí... Nebo začíná? V posledním díle naší výzvy Do plavek s... číst dále >

Články z Expres.cz

Lekce tance probudily v Genzerovi kance: Noční rande s novou láskou

Po práci legraci. Přesně v duchu tohoto hesla si sobotní večer poskládal... číst dále >

Před rozlučkou Radka Štěpánka si Novak Djokovič prošel Prahu, nešlo ho přehlédnout

Ještě předtím než si ve čtvrtek večer užil společně s Radkem Štěpánkem jeho... číst dále >

Články z Ona Dnes

Máš doma tyrana, vypadni od něj, radila vyměněná manželka

V jedné domácnosti z Výměny manželek si tentokrát zkusili spolu deset dnů žít... číst dále >

Říkali, že je na ni moc starý. Ona se s ním rozhodla mít dítě

Rodina byla proti, cizí lidé je pomlouvali, ale jim bylo jedno, že je mezi... číst dále >