Hubnutí a zdraví životní styl

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
normalniholka12
Povídálka 11 příspěvků 20.04.18 15:31
Hubnutí a zdraví životní styl

Je mi 13 let, mám velkou nadváhu, a také velký náběh na cukrovku. Mám 65 kg což je na moji výšku celkem dost. Před pár dny jsem úplně změnila jídelníček. Můj cíl je shodit 10 kg. Za den přijímám cca 100g bílkovin, 65g sacharidů a 30g tuku. Vyřadila jsem slané, sladké, bílé pečivo, většinu mléčných výrobků, a ovoce nejím ani ráno ani večer. Také cvičím 2× denně, 15-20 minut. Za jak dlouho přibližně můžu očekávat výsledky? :nevim:

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
P4ja
Kelišová 7095 příspěvků 1 inzerát 20.04.18 15:38

@normalniholka12
Ahoj, u tebe rozhodně doporučuju dojít k doktorovi a hubnout pod lékařským vedením.
To, co píšeš je dost mimo. Mléčné výrobky potřebuješ a bez ovoce to taky dlouhodobě nejde. A navíc jsi v odbdobí dospívání, kdy se nedá vyřadit jen tak něco a chtít hubnout. Pozor, ať si nezavaříš další problémy.

Držím palce, ale prosím dělej to pod dohledem někoho, kdo tomu rozumí.

Černá vdova
Extra třída :D 10945 příspěvků 20.04.18 15:41
@normalniholka12 píše:
Je mi 13 let, mám velkou nadváhu, a také velký náběh na cukrovku. Mám 65 kg což je na moji výšku celkem dost. Před pár dny jsem úplně změnila jídelníček. Můj cíl je shodit 10 kg. Za den přijímám cca 100g bílkovin, 65g sacharidů a 30g tuku. Vyřadila jsem slané, sladké, bílé pečivo, většinu mléčných výrobků, a ovoce nejím ani ráno ani večer. Také cvičím 2× denně, 15-20 minut. Za jak dlouho přibližně můžu očekávat výsledky? :nevim:

Co na to říká mamka? Abys pak během krátké doby nesklouzla k tomu, že Ti bude špatně, jen si představíš, že máš něco jíst.
Měla bys hubnout pod dozorem a jako dítě zvlášť.

elen-ka
Extra třída :D 12769 příspěvků 21 inzerátů 20.04.18 15:41

@normalniholka12 jednak nepíšeš výšku, ale beru tvoje tvrzení, že tvoje váha je vysoká. Vzhledem k věku, bych tě primárně odkázala na mamku, ta by měla vědět, že řešíš redukční jídelníček, protože předpokládám, že se stravuješ doma.

Co se týče ostatního, tak je potřeba zařadit do jídelníčku dostatek zeleniny. Ovoce nemusíš vyřazovat, jen jej zařaď dopoledne. Ovoce má i dost vitamínů a minerálů. Co se týče cvičení, spíše bych doporučila cvičit jednou denně 40 minut a střídat aerobní pohyb a posilování. Nepíšeš jak cvičíš a případně dopiš přiklad jídelníčku. Pak jde lépe poradit.

Russet
Extra třída :D 13230 příspěvků 20.04.18 15:41
@normalniholka12 píše:
Je mi 13 let, mám velkou nadváhu, a také velký náběh na cukrovku. Mám 65 kg což je na moji výšku celkem dost. Před pár dny jsem úplně změnila jídelníček. Můj cíl je shodit 10 kg. Za den přijímám cca 100g bílkovin, 65g sacharidů a 30g tuku. Vyřadila jsem slané, sladké, bílé pečivo, většinu mléčných výrobků, a ovoce nejím ani ráno ani večer. Také cvičím 2× denně, 15-20 minut. Za jak dlouho přibližně můžu očekávat výsledky? :nevim:

Dvakrát denně? Raději 3× týdně, ale delší dobu. Sama bych si jídelníček nesestavovala, spíš bych si nechala poradit. Jsi ve vývinu.

Dojcanis
Závislačka 3669 příspěvků 20.04.18 15:45

Pardon, ze se vnucuju.Ale kdyby jste někdo mel nejaky zaruceny recept, jak zhubnout (zmensit) zadny buchty, jenom břicho tak mi prosim dejte echo :kytka:

Azeretereza
Závislačka 2523 příspěvků 20.04.18 15:48

Vyhod z jidelnicku sladky a mlsky a smazeny, prestan pit sladky limonady, nahrad je vodou. Ve trinacti je velkej nesmysl drzet nejakou dietu. Pohyb pridej, 15-20 minut je malo, chce to tak hodinku, ale nepretezovat se - at si neoddelas vyvijejici se klouby, zvolila bych treba aerobik, behani nebo nejakou aerobni aktivitu co te bavi + tech 15-20min co cvicis ted posiluj.

Edit - a necvicit kazdej den, telo potrebuje prostor na regeneraci. Takze treba 3× tydne beh, 3× tydne posilko a jeden den uplne volnej.

Příspěvek upraven 20.04.18 v 15:51

Azeretereza
Závislačka 2523 příspěvků 20.04.18 15:49
@Dojcanis píše:
Pardon, ze se vnucuju.Ale kdyby jste někdo mel nejaky zaruceny recept, jak zhubnout (zmensit) zadny buchty, jenom břicho tak mi prosim dejte echo :kytka:

Jenom urcitou cast nezhubnes nicim. Jedinej recept je jist zdrave a hybat se, zhubnes ale celkove, ne jen bricho. Ja treba hubnu prvni prsa, pak bricho a pak stehna a zadek. Stejne tak i naberu.

Dojcanis
Závislačka 3669 příspěvků 20.04.18 15:55

@Azeretereza cvicim sedy lehy rano a vecer a decentně se zmensilo.Ale uz je to nakou dobu stejny.Tak asi to vic nepujde.No ja prave sem stihla hodne, tak kdybych hubla celkove, tak to uz by bylo moc,bohuzel.Tak se asi s tou vanickou budu muset smirit :lol:

jdukolem
Hvězda diskuse 49255 příspěvků 20.04.18 15:55
@normalniholka12 píše:
Je mi 13 let, mám velkou nadváhu, a také velký náběh na cukrovku. Mám 65 kg což je na moji výšku celkem dost. Před pár dny jsem úplně změnila jídelníček. Můj cíl je shodit 10 kg. Za den přijímám cca 100g bílkovin, 65g sacharidů a 30g tuku. Vyřadila jsem slané, sladké, bílé pečivo, většinu mléčných výrobků, a ovoce nejím ani ráno ani večer. Také cvičím 2× denně, 15-20 minut. Za jak dlouho přibližně můžu očekávat výsledky? :nevim:

tímhle stylem se zeptej kdy mohu očekávat anorexii - porad se s maminkou at tě vezme k lékaři a ten určí zda je potřeba hubnout

P4ja
Kelišová 7095 příspěvků 1 inzerát 20.04.18 15:57
@Dojcanis píše:
Pardon, ze se vnucuju.Ale kdyby jste někdo mel nejaky zaruceny recept, jak zhubnout (zmensit) zadny buchty, jenom břicho tak mi prosim dejte echo :kytka:

To nejde jenom takhle. Na břicho je nejlepší správně jíst a přiměřeně se hýbat. A necvičit jenom posílení na břišní svaly, ale posilovat celkově střed těla. Takže joga, pilates, plavání atd. A celkově se hýbat.

P4ja
Kelišová 7095 příspěvků 1 inzerát 20.04.18 15:59
@Dojcanis píše:
@Azeretereza cvicim sedy lehy rano a vecer a decentně se zmensilo.Ale uz je to nakou dobu stejny.Tak asi to vic nepujde.No ja prave sem stihla hodne, tak kdybych hubla celkove, tak to uz by bylo moc,bohuzel.Tak se asi s tou vanickou budu muset smirit :lol:

Tak začni posilovat střed těla a ne jen to, c o je vidět na povrchu.

Dojcanis
Závislačka 3669 příspěvků 20.04.18 16:00
@P4ja píše:
Tak začni posilovat střed těla a ne jen to, c o je vidět na povrchu.

A vis nejaky cviky na stred tela?

P4ja
Kelišová 7095 příspěvků 1 inzerát 20.04.18 16:05

@Dojcanis No najdi si jogova videa na YT na posileni středu těla. Je to spojené i s pánevním dnem. Nebo třeba pilates. Je toho na netu dost. JE to spojené se správným dýcháním atd. Sice to občas vypadá, že člověk vůbec nic nedělá, ale opak je pravdou.

Lerista
Ukecaná baba ;) 1425 příspěvků 20.04.18 16:13

Prostě po škole každý den alou ven na brusle, kolo. Chodit pěšky. Bude léto, hurá na plovárnu a neválet se tam jen na dece. Vynechej sladkosti, limonády. Lidi jsou stavěný na pohyb většinu dne. Dcera má 4× týdně hodinu pohybové kroužky, jakmile přijde domů, tak šup ven na kolo nebo hřiště (je mnohem menší) A stejně si myslím, že toho pohybu má málo.

Stránka:  1 2 3 Další »
Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

DIY: Karnevaly se blíží. Vyrobte dětem originální masku

Každý, kdo se v posledních letech zúčastnil dětského karnevalu, ví, že se to... číst dále >

3 nejčastější úrazy dětí a první pomoc: Víte, jak se zachovat?

Hlídáte je jako ostříž, ale stačí vteřinka nepozornosti a neštěstí je na... číst dále >

Články z Expres.cz

Herečka Patricie Solaříková končí v seriálu Ulice. A z čeho bude žít?

Stála u zrodu nekonečného seriálu Ulice, ale teď – po dvanácti letech – z něj... číst dále >

Zpověď vdovy po Brabcovi Šárky Rezkové: Deprese a myšlenky na smrt

Zpěvačka Šárka Rezková (49), která se proslavila hitem Borůvková, si v životě... číst dále >

Články z Ona Dnes

Vyprošťováky, které vás po divoké noci nakopnou do nového roku

Silvestrovská noc bude možná dlouhá a zábavná, ale první novoroční ráno může... číst dále >

Silvestrovské jednohubky a novoroční jídelní tradice

Za dveřmi je oslava nového roku. A co by to bylo za slávu, kdyby nebylo co... číst dále >