Hubnutí- co vám nejvíce pomohlo?

Anonymní
16.1.20 00:35

Hubnutí- co vám nejvíce pomohlo

Ahoj,

je mi 27let a nyní jsem se dostala až k váze 101kg. Bohužel, čtete dobře. Vše začalo s problémy okolo otěhotnění, 1× potrat a nakonec jsme stejně byli na umělém. Do té doby jsem se o sebe,,starala". A váhu měla max do 70kg (166cm). Nyní už máme doma půl ročního cvrčka a jelikož jsme v rodině měli úmrtí. Člen rodiny z MÉ strany, který by tu zřejmě ještě chvíli byl nebýt cukrovky, problémy se srdcem, Dnou a nakonec mrtvice.. velmi mě to vylekalo a už se do zrcadla dívám řádně :,(

A teď k věci. Druhý týden na sobě poctivě makám. Cítím se lépe. Opravdu kolikrát myslím, že u toho doslova zhebnu. Holky, nikdy jsem tuto váhu neměla. Prosím, kdo máte za sebou výraznější hubnutí, co vám pomohlo?

U mě byl problém v jídle, kdy pravidelnost žádná. Je to boj, ale nápravu už jedu. Co dál? Co jste cvičili?
Našla jsem si pár videí na youtube a nejraději bych začala běhat. Jenže to jsem zatím vzdala. Byla jsem venku 1× a mám pocit, že bych si tím odrovnala kolena. Problém je u mě hlavně velký pupek, kde se mi vše uložilo. :zed:
Přemýšlela jsem i nad plaváním. Jenže to je celkem nereálné kvůli malému.
Copak vám pomohlo v tomto boji?
Děkuju za každé rady
:mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

230
16.1.20 00:42

Ja byla pod dozorem nutricniho specialisty. Jedla jsem 5× denně. Hodne ovoce, zeleniny ahlavne žádné přílohy. Pokud byly tak opravdu jen par lžic. Moc dlouho jsme to ale nevidrzela. Asi 3 měsíce. Dolu slo 5kilo a ty sr drzi. Nějak jsem ale povolila. Budu muset zase nakrmit lednici.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.1.20 00:51

:mavam: :zed: Ahojky, byla jsem na tom stejně, hubla jsem. Že 106!! Kilo, teď po dvou letech jsem. Na 63 :-) Každopádně já se nahodila (a to nedoporučuji u malého dítěte u kterého bys měla vážně být fit) 3tydenni hladovkou, celkově pro očistu těla - ale pokračování už ti doporučím s klidem, jist pravidelně, v malých dávkách každé dvě hodiny, úplně jsem vynechala přílohy a jakékoli ochucené pití, když jsem už nechtěla pít čistou vodu, tak zelený čaj, vodu s citronem, u televize jsem na chuť chroupala mrkev, pojidala brusinky. Dělala jsem si hodně smoothie. Cvičila jsem s Mel B :mrgreen: Běhat jsem začala až na 85 kilech, do té doby jsem měla dojem že mě kolena neunesou a že mi prsa vyrazí zuby. Plavani je super, já to spojila s ditkem a chodila s ní, aspoň relaxacne, v létě jsem přidala inline brusle, tatínek hlídal a já v těch vedrech jezdila každý večer, když malá usnula na 2-3 hodiny, kdy pořád večer bylo ke 30 stupňům venku :mrgreen: jinak mě se pomohlo i odvodnit, hodně jsem jedla k svačině melouny, ananas, pila zelený čaj ve velkém. A super alibismus byla „vinná dieta“, večer dvojka suchého bílého vína a misticka hroznů :mrgreen: držím palce, ať to jde! Jinak neztrácej nervy, mě to do cca 80 kil šlo dolů samo, pak váha začala stagnovat a já se na to chtěla vykašlat, fakt jsem asi dva měsíce v zaprahu nezhubla ani půl kila a najednou to zas letělo dolů. Jinak první výsledky asi za 4 měsíce - vážně viditelné, že i oblečení bylo menší. Finále - 43 kilo za 21 měsíců :mavam:

A. Prosím pěkně dnes už s čistým svědomím - fotky před pořádně nemám, odmítala jsem se fotit, ale aspoň zhruba - před a po.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12544
16.1.20 01:02

Začni pomalu, nelámej to přes koleno a nechtěj vidět výsledky hned. Postupně změň životosprávu. Máš výhodu, máš dítě a kočárek. Takže klidně můžeš dělat dlouhý a svižný procházky, to pro začátek stačí. Až trochu shodíš a hlavně vytrénuješ srdce, začleň další pohyb.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
40542
16.1.20 01:54

Pomohlo mi nechat si udělat jídelníček. 4 měsíce jsem dřela a nic, vâha se nehýbala. Prostě jsem jedla málo a blbě. Držím palce.
Vím jaké to je, 5 potratů, 4 ivf a rizikové těhotenství.
Mě se podařilo po prvním dát dolů cca 40kg celkem, no a teď je mám zpátky, jsem ve 30tt.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
84
16.1.20 05:51

Doporučuji začít používat tabulky, počítat cukry ve stravě, sacharidy a tuky, nejenom kcal. Nejlépe se mi osvědčila nízkosacharidová dieta.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3120
16.1.20 06:40

Taky bych potřebovala… a hlavně motivaci :( Dneska jsem stoupla na váhu a hrůza. Přibrala jsem 4kila za půl roku.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1386
16.1.20 07:04

Mně nejvíc pomohlo jíst pořád. Zní to asi divně, ale tělo nesmělo mít hlad. Takže jsem jedla, všechno ale mensi porce, večeře už teda většinou bez pečiva, ale jinak jsem nic nevynechávala. Vím, že bych do konce života bez pečiva nevydržela, takže žádné speciální diety jsem nedržela. Hodně pít, zeleninu a ono to půjde. Mít tvá kila, tak se ale raději poradim se specialistou. :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7173
16.1.20 07:06

Jsem na tom skoro stejně, jako ty. Za sebou dvě těhotenství jdoucí hned po sobě, v prvním jsme přibrala 30kg a než jsem podruhé otěhotněla, pořád jsem měla 10 nahoře oproti výchozí váze, o ta však už byla vysoká. Dneska mám ca 98 kg. Denně se přemlouvám, že začnu. U syna jsme hubla že 108 kg, které jsme si přinesla z porodnice. Dostala jsme se na 88kg během 4 měsíců, šlo to šíleně rychle. Držela jsem nizkosacharidovou dietu a hodně pila. Na nějakou dřinu se na začátku vykašli, fakt nanejvýš procházky, zkusit ujít 10 000 kroků denně je základ. To mi řekla i výživová poradkyně, tělo bude tuky pálit rychle, odvodní se, tím pádem jde dolů váha strašně rychle, ale zároveň tělo ani nemá tolik energie. V době, kdy se hubnutí zastaví je pak vhodné zabrat. Naopak mi vůbec nedoporučila jíst 5× denně malé porce, ale najíst se normálně (samozřejmě zdravě a vyváženě) 3 X denně. Tělo prý potřebuje čas, aby mohlo brát z rezerv. Osobně mě dost láká půst 16/8,kdy vlastně můžeš jíst zdravě! jen 8 hodin denně a zbylých 16 nejíš nic. Známá tímhle způsobem zhubla 36kg za 11 měsíců. Ale ať člověk zvolí cokoliv, musí u toho prostě zůstat celý život. :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
46
16.1.20 07:10

Zhubla jsem 20 kilo, ale hned od začátku jsem věděla, že já ten systém jíst jen něco mockrát za den nechci, protože to jsem vydržela vždycky chvilku, ale ne dlouhodobě. Takže jsem jedla všechno, jen v menších porcích. Klasika snídaně, oběd někdy svačina a večeře. Ta nejpozději v šest a večer cvičit aspoň 20 minut a kila šla dolů. A nejíst mezi jídly. Jo a protože ji mám ráda a nepiju kafe, tak si klidně dám skleničku koly :-) držím palce, ať to jde dolů:)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1207
16.1.20 07:21

Ahoj, mi pomohlo přestat jíst sladké, jíst hodně zeleniny na všelijaký způsob. Pít jen vodu nebo čaje a hlavně začít se hýbat.
Běhat bych hned zezačatku nedoporučovala, ale rychlá chůze s kočárkem třeba 30min denně je pro začátek fajn.
Já cvičím HIIT, je to cvičení tak na 30min, na You tube je toho plno je třeba si jen vybrat.
držím palce, chce to sílu a odhodlání, ale když potom vidíš výsledky je to super a vždycky mě to nakopne makat více :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
32911
16.1.20 07:57

@Kattynka000 chci se zeptat..co se ti stalo s kůži na břichu…
já zhubla 10 kilo, ale převis furt zůstal, navíc jak v něm nebyl ten tuk, tak se tak kůže jakoby svráštěla, že vypadala na sto let..přitom jsem teda po cvičení ve sprše vždy masírovala, mazala atd..
s tím se asi nic dělat nedá co..nebo máš tip

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14468
16.1.20 08:00

Musíš pomalu a postupně, hodně dělá jídlo, ale nejde prekopat celý jídelníček naráz, to pak člověk většinou nevydrží. Chce to jist pravidelně, menší porce, ne úplně na noc a ideálně si to aspoň ze začátku zapisovat do kalorickych tabulek, ať máš představu jestli jis moc nebo naopak málo, nebo jestli ti nějaká složka chybí nebo naopak jis třeba moc cukru, tuků atak. Hodně pit čistou vodu, pohyb jakýkoliv, s takovou váhou je dobré to plavání, nebo třeba jenom dlouhé svižné procházky, u běhání bych se třeba bála o kolena. Jinak mě osobně nejvíc pomohlo vyřadit většinu pečiva (hlavně bílé) a sladké (všechny čokolády, ale třeba i ovoce na večer, cukr do kafe apod), naopak sem zařadila do jídelníčku víc zeleniny a bílkovin.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.1.20 09:18

@smurfka ta bohužel zůstala (dcera šla císařem), s previsem nic neudělám, i když je břicho skoro ploché a pevné, tak prostě převis zůstal a odstranit jde pouze operativně. Bohužel, bříško mám samou strii už z těhotenství navíc.. Takže s tímhle pomůže časem plastika.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.1.20 09:40

@Veru1987 Zdraví pro Tebe není motivace? Zdravotní potíže spojené s obezitou jsou realita, ne nějaký mýtus. Vysoký tlak a hormonální potíže ze ztučnělých jater (např. syndrom polycystických vaječníků) se můžou objevit klidně už před třicítkou. Ve 40 už může mít člověk cukrovku, nebo předstádium, vysoký cholesterol, spánkovou apnoe (to je vynechávání dechu ve spánku)… Nemluvím o pohybových obtížích, zátěži na klouby, šlachy, vazy.
Nevím no, já když se rozhoduju, jestli chci nebo nechci mít lepší zdraví a vyšší kvalitu života do vysokého věku, mít nebo nemít hezčí pleť, vlasy a nehty, cítit se líp nebo hůř, vypadat líp nebo hůř, mít nebo nemít lepší sexuální život… tak hádej, pro co se vždy rozhodnu :)
Jinak s vyšší váhou bych se vyhnula hopskání, běhu a celkově cvičení s velkými otřesy na klouby. Spíš bych volila chůzi v kopcovitém terénu a nějaké silové cvičení. 10.000 kroků každý den, 3-4× týdně se aspoň hodinku nějakým cvičením pořádně zadýchat. V jídle není žádná velká věda, určitě se to chce vyhnout alkoholu, sladkým nápojům, pamlskům, ale i ovoci na kila, polotovarům. Jíst do polosyta - maso, trochu přílohy, zeleninu, nedocpávat se mezi jídly.. :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama