Jak se má chlap zbavit břicha - je jak těhotný

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.08.18 20:44
Hubnutí-muž břicho jak těhotný

Zdravím všechny,
chtěla bych se poradit a dozvědět, zda má někdo osvědčené rady a tipy, jak se má chlap zbavit břicha, tzv. pivního. Jinak má tělo štíhlé, nohy svalnaté, ale břicho vypouklé tvrdé jak v 8. měsíci těhotenství 8o Jaký sport je k takovému hubnutí vhodný? Jak upravit stravu? Jinak věk 44 let, může to mít taky vliv? Ale jasně, nejde se na to vymlouvat, kolik je padesátiletých štramáků :P
Díky všem za rady. M.

Stránka:  1 2 3 4 Další »
Reakce:
35ja
Kecalka 402 příspěvků 19.08.18 21:04

Jestli pije manžel pivko tak ať ho vynechá, hodně to pomůže.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.08.18 21:06

Není to můj muž? :mrgreen: :mrgreen:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.08.18 21:14

@35ja Pivo pije, více přes léto, to má na něj chuť. Přes zimu skoro vůbec a stejně to nemá efekt. Určitě to chce přidat pohyb, ale zkoušel kde, co. Intervalový trénink, poctivě 4× týdně, večer/odpoledne málo sacharidů, ale on taky čeká výsledky hned. Bude to určitě běh na dlouhou trať. Ten břuch mu taky nevyskočil přes noc, že :mrgreen:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.08.18 21:14
@Anonymní píše:
Není to můj muž? :mrgreen: :mrgreen:

Ne, tenhle je můj :lol: :mrgreen:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.08.18 21:16
@Anonymní píše:
Ne, tenhle je můj :lol: :mrgreen:

Ale popis sedí :mrgreen: :mrgreen: a ten můj to má díky špatné životosprávě a rodinné dispozici. Zhubnout umí, když se mu chce. :mavam:

kittylittle
Závislačka 4446 příspěvků 19.08.18 21:19

Tohle je útrobní tuk a tam pomůže hlavně úprava jídelníčku. Jíst pravidelně, menší porce, pestrou a vyváženou stravu. Vynechat fastfoody, guláše s pěti, čínské nudle, večerní mlsání čehokoliv a bacha na pití, hlavně sladké limonády a alkohol. Sport jakýkoliv ho bude bavit, ideálně něco aerobního jako plavání, kolo, běh…to je asi jedno, tady pomůže hlavně ta strava.
Mám muže podobné konstituce a když se kousne a drží životosprávu, tak to břicho mizí před očima, bohužel pak obvykle najede do starých kolejí…
Super je třeba knížka Břicháč Tom, je to včetně receptů, kdybys chtěla inspiraci, případně je plno skupin na FB, kde poradí. Hlavně se vykašlat na různé předražené superúža koktejly z reklam za x peněz, je to blbost.
Držím palce :palec:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.08.18 21:27

@kittylittle Břicháče máme doma! :palec: Koupila jsem ho před těhotenstvím, pak na něj najedu. Vařit budu jen jedno jídlo, takže nebude mít na vybranou :mrgreen: Leda, že by mlsal tajně v práci. Takže je lepší aerobní déletrvající pohyb než krátkodobé posilování atd.? Svižná chůze bude teda taky fajn, že?

Pudloslava
Vesmírná mluvilka 34294 příspěvků 19.08.18 22:42

To je mužský typ obezity, pro zdraví rizikovější, než velkej zadek. Žádné štíhlé nohy se nepočítají, je plný sádla, hubnout musí jako každý jiný - dietou a pohybem. Posilování břišáků nepomůže. Interní vyšetření, jestli v tom břiše není voda, by bylo fajn.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.08.18 07:51

Vynechat sacharidy (cukr, pečivo, těstoviny), komplexní sacharidy omezeně (pohanka, jáhly, rýže natural atd.), luštěniny také spíš méně. Jíst hodně bílkovin a tuků (maso, vejce, ořechy, semínka, tvaroh, máslo, jogurt, kefír, ryby). K tomu hodně zeleniny a trochu ovoce. Nepít alkohol. Ať se nají pořádně a nehladoví (to by pak nehubnul). Říká se tomu nízkosacharidová dieta, zkus si o tom najít víc. Je účinná v první řadě na ten tuk v oblasti břicha - ten půjde pryč první. Ať zkusí vydržet měsíc. Už po 14 dnech uvidí změny.

honzek86
Kecalka 280 příspěvků 21.08.18 08:47
@Anonymní píše:
Takže je lepší aerobní déletrvající pohyb než krátkodobé posilování atd.? Svižná chůze bude teda taky fajn, že?

Doporučuji kombinovat. Když si zaběhá a přestane, jakmile se unaví, je to naprd efekt. Ta únava přišla, protože tělo zrovna začalo spalovat. Osobně kombinuji silový trénink s běháním na trenažéru. U toho silového tréninku spálím rychlé cukry a zahřeju tělo, potom hups na pás a už jedu tuky. Není třeba ztrácet čas zahříváním při běhu, akorát ho to přestane bavit. Posilovat musí hlavně velké svalové partie ;) dřepy, kliky, shyby, mosty. Posilováním břicha pupek nespálí :) ať se vykašle na posilovnu. Akorát ho budou demotivovat ty pozéři, co se tam chodí za velký prachy dívat do zrcadla. Když se ztrestá doma s vlastní váhou, udělá pro sebe mnohem víc. Můžete cvičit spolu ;)

K alkoholu: asi to nechtěl slyšet, ale fakt se ho musí vzdát :) pro mě to taky bylo těžký, ale musel jsem skoncovat s pivkem, tvrdým alkoholem a bílým vínem. Zkusil jsem to, jestli to pomůže a fakt to bylo poznat. Jakmile zase pít začnu, opět je to velmi poznat. Ochabnu a hlavně se mi s alkoholem dostane do svalů taková únava a prostě se mi cvičit nechce. Občas si to dopřeju, ale jen za odměnu. Přešel jsem na kvalitní červené víno a mám limit 2dcl každý večer před spaním. Dělá to divy! Nastartuje to metabolismus. Zachutnalo mi to víno a přestal jsem mít na pivo slinu. V létě jsem se naučil dělat zázvorovou limonádu.

Káťa19
Echt Kelišová 7720 příspěvků 19 inzerátů 21.08.18 09:18
@Anonymní píše:
Vynechat sacharidy (cukr, pečivo, těstoviny), komplexní sacharidy omezeně (pohanka, jáhly, rýže natural atd.), luštěniny také spíš méně. Jíst hodně bílkovin a tuků (maso, vejce, ořechy, semínka, tvaroh, máslo, jogurt, kefír, ryby). K tomu hodně zeleniny a trochu ovoce. Nepít alkohol. Ať se nají pořádně a nehladoví (to by pak nehubnul). Říká se tomu nízkosacharidová dieta, zkus si o tom najít víc. Je účinná v první řadě na ten tuk v oblasti břicha - ten půjde pryč první. Ať zkusí vydržet měsíc. Už po 14 dnech uvidí změny.

Treba zrovna brichac Tom pise,ze neni uplne vhodna nizkosacharido­va dieta.

honzek86
Kecalka 280 příspěvků 21.08.18 09:41

@Káťa19 ono jak se to vezme :nevim: třeba pro mě určitě ne. Mluvím z vlastní zkušenosti, jako chlap. Teoreticky absence sacharidů vede k hubnutí. Prakticky je to stav na prd. Já celý den lítám v práci jako motejl, potom jdu někam s dětma, jedu nakoupit … kdybych vynechal sacharidy, tak už večer nenajdu energii na cvičení. bez sacharidů to zkoušela i moje žena - jo, hubnula, ale za jakou cenu. Padala na hubu. něvytlačila ani kočár do schodů. Já si cukr dopřeju, ale nežeru ho ve velkým. Jím pravidelně a malé porce. Tím přestanu mít žravou - světe div se, když přidám do harmonogramu 2 svačinky navíc, tak mi k obědu stačí poloviční porce a k večeři trocha sýra a chilli paprička. Ani si nehlídám, co v tom jídle mám, nějak mi to přišlo samo, díky pravidelnému režimu. Nejhorší je ráno nesnídat, nepít, celé dopoledne hladovét, posouvat oběd před sebou a potom do sebe nacpat, salát, polívku, dvojitou porci oběda, sladkou limču, dezert a nanuk. To ti nic nepomůže, i kdyby ten oběd byl pravej losos s kukuřičnou kaší ;) stejně to nebude zdravé. Navíc se přejíš, celé odpoledne budeš trávit a hlad zase dostaneš v 8 večer. Režim je to první, co musíš pořešit. SKladbu stravy vytuníš potom.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.08.18 10:02

@honzek86 Díky za postřehy, konečně něco od chlapa, přece jen to máte asi trošku jinak ;) Do posilovny by ho nikdo nedostal, doma jsme však cvičívali a určitě budeme i teď. Jak dlouho posilovat a pak to aerobní cvičení (běh)? Někde píšou, že tělo spaluje až po 20 min a zrovna Břicháč píše, že 20 min intervalového cvičení stačí :think:
Nízkosacharidovku jsem zkoušela já a moc mi to nevyhovovalo, ty sacharidy mi taky chyběly. Ze začátku dobrý, ale stejně se člověk vrátí k normálnímu stravování, ale někoho to může nakopnout, když rychle něco zhubne…

honzek86
Kecalka 280 příspěvků 21.08.18 10:20

jen pro info - založil jsem na tvůj popud vlákno „Trénink vězně - cvičení co funguje“, určo tam mrkni ;)

S tím během to je hlavně proto tak, jak píšeš, že prvních 20min (cca, netrénovaný člověk spíš 30-40min) se zahříváš a pálíš rychlé cukry. Když přestaneš pálit cukry, tělo dostane šok, netrénovaný člověk to pozná tím, že na něj přijde děsný KOPR a únava, řekne si, že má dost a doběhal. Proto se raději zahřívám silovým cvičením, nemusíš to nutně rozběhávat. 20min bez předchozí fyzické aktivity určitě nestačí na spalování - budeš cvičit běh, srdce a dýchání, ale spálíš jen to, co jsi od rána snědla. Když si dám silový trénink, spálím, co jsem snědl a potom skočím hned na pás (někdo raději běhá venku) a hned cítím, že pálím od začátku tuky.

K tomu pásu: dostal jsem bomba nápad :dance: založím další vlákno.

Stránka:  1 2 3 4 Další »
Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Budou obědy ve školkách a školách zdarma?

Obědy pro všechny děti zdarma? S tímto návrhem přišla bývalá ministryně... číst dále >

Atopický ekzém: Jde to i bez škrábání?

Atopický ekzém trápí 30 % světové populace. Z toho je téměř 20 % kojenců a... číst dále >

Články z Expres.cz

Nejdrsnější kritika Sparty: Rosický na to nemá, Křetínský je analfabet, říká Luhový

Dlouho bylo ticho, teď ale z úst Milana Luhového (55) zazněla jedna z... číst dále >

Rebel Limberský: Nařkl slávistického bosse Tvrdíka z ovlivňování zápasu

David Limberský (35) opět potvrdil, že je právem označován za největšího... číst dále >

Články z Ona Dnes

Proměna Gábiny, která je opět single. Změnila účes i šatník

Před nedávnem se rozešla s přítelem, přesto Gábina nechce truchlit. Do nového... číst dále >

Vážila skoro metrák a nevěděla, co na sebe. Po proměně se málem nepoznala

Velký váhový skok během těhotenství se podepsal na vizáži sympatické Aleny... číst dále >