Hubnutí při bolestech pohybového aparátu

Anonymní
3.1.19 14:51

Hubnutí při bolestech pohybového aparátu

Holky,
potřebuju poradit od zkušených. Je mi 36 a již skoro dva roky se potýkám s bolestí pohybového aparátu - bederní páteř, bolest vystřelující do kyčle a kolene, následně horší ohebnost kolene.
Od té doby, co jsem kvůli bolestem limitována, nesportuji. Maximálně jóga - protažení, dýchání, RHB cvičení - nepomáhá. Když mám „dobré období bez bolesti“ jsem schopná ujít 15 km na procházce a je mi báječně. To je ovšem málokdy. Touto nečinností jsem přibrala, z 56 kg na na 65. Byla jsem zvyklá chodit na kickbox, kolo, hory…je to prostě najednou hrozně znát. Sice jsem změnila oblečení o jednu velikost, ale…cítím i na své fyzičce, že není žádná.
Prosím o radu, jak s tímto handicapem hubnout. Podotýkám, že se stravuji racionálně a vyváženě - nic. O sportu nemůže být řeč, potřebuji alespoň 10 kg a zpevnit. Má postava vždy vypadala jako typ Jennifer Lopez, teď jsem ovšem rozteklejší J.Lo.
Má některá zkušenosti? Poradí někdo?
Děkuji, zakl.

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

7166
3.1.19 15:15

Tak ještě ubrat na jídle. Jídlo je prostě hodně. Vynechat pečivo, cukry, přidat bílkoviny…a hledat pohyb, který můžeš. Jako třeba plavání, orbitrek…
Jaká je příčina těch bolestí? Já s tímto taky bojuju, pomáhá nechat se srovnat Dornovkou a funguju dál, ale u mě to vychází ze špatného držení těla a dvou tehotensví za sebou, nošení dětí, nerovnoměrné zatížení…takže to jde řešit.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8312
3.1.19 15:17

Spíše bych začala řešit,proč jsou v tomto věku takové bolesti pohybového aparátu.Si mladá holka a přeci nebudeš už celý život trpět takovými bolestmi.
Chápu,že po 15 km se člověk cítí úplně jinak,než když doma skučí a hledá úlevovou polohu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
3.1.19 15:24

@anupati K snídani hodně kaše, nebo tvarohové pomazánky, svačiny moc ne, nemám hlad, pak lehčí oběd - kuskus, kuře, ryby…zeleninové saláty, večeře buď studená, nebo teplá, dle oběda. Každý den chodím cca 6 km, na vlak, po městě, takže pohyb mám.
Dornovka mě čeká, byla jsem na magnetoterapii, elektroléčbě, masážích a rehabilitačním cvičení. Prý by to mohlo být nerovnoměrné zatěžování - ten kickbox, klasický box. Je fakt, že to začalo tak asi půl roku poté.
Plavání mi nebylo doporučeno - kvůli bedrům. Čekám na zprávu od lékaře, zda výhřez, či nikoliv.
Jo a gynekoložka mi řekla, že děti teď ne. Že si mám do pořádku záda a s tím spojené problémy, že těhotenství s tím pěkně zatočí. Takže fakt potřebuju dát dohromady.

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
3.1.19 15:27

@lasička1 Dostala jsem analgetika, fakt silný, neberu. No jenže my s mužem byli zvyklí chodit trasy, po horách a teď je on limitován mnou. Jasně, v Drážďanech jsme ušli 23 km po dlažbě a to jsem fakt skoro brečela. Ale já byla zvyklá a nemůžu si prostě zvyknout na bolest. A plus fyzička dolů, kila nahoru.
Včera jsem naspala kvůli bolesti jen pár hodin :nevim: , úleva pouze v pozici na břiše a pokrčené koleno skoro k bradě :zed:
Ale myslím pozitivně, proto mě napadlo napsat sem. Víc hlav, víc ví. :dance:

  • Nahlásit
  • Citovat
7166
3.1.19 15:37
@Anonymní píše:
@anupati K snídani hodně kaše, nebo tvarohové pomazánky, svačiny moc ne, nemám hlad, pak lehčí oběd - kuskus, kuře, ryby…zeleninové saláty, večeře buď studená, nebo teplá, dle oběda. Každý den chodím cca 6 km, na vlak, po městě, takže pohyb mám.
Dornovka mě čeká, byla jsem na magnetoterapii, elektroléčbě, masážích a rehabilitačním cvičení. Prý by to mohlo být nerovnoměrné zatěžování - ten kickbox, klasický box. Je fakt, že to začalo tak asi půl roku poté.
Plavání mi nebylo doporučeno - kvůli bedrům. Čekám na zprávu od lékaře, zda výhřez, či nikoliv.
Jo a gynekoložka mi řekla, že děti teď ne. Že si mám do pořádku záda a s tím spojené problémy, že těhotenství s tím pěkně zatočí. Takže fakt potřebuju dát dohromady.

Hm, Dornovka je na toto dobrá - pokud tedy nemáš výhřez. Já mám taky problém s bedry a vyvrcholí to vždy hodně silnýma bolestma krční páteře. Už to na sobě poznám, když jsem „rozjetá“. Klasické rehabilitace mi v podstatě nikdy nepomohly. Dornovka je výborná v tom, že řeší komplexně celé tělo. Na rehabilitaci měli v papírech napsanou krční páteř, tak řešili jen krční páteř, že je to tím, že jsem rozjetá od spodu nahoru, nezájem :nevim: Možná to u vás chodí jinak. Na Dornovku to chce mít zase někoho fakt dobrého a tam bych se zeptala i na cvičení, co tobě konkrétně by doporučila. Držím pěsti, ať to vyřešíš, pernamentní bolesti jsou na pytel.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
4.1.19 10:43

@anupati
Děkuju moc. Tak jsem si domluvila Dornovku za cca 14 dnů. Už teď se těším. Paní říkala po mém výčtu, kde to bolí, jak ta bolest vypadá, že by to mohly být kyčle 8o , že pak je to rozhozené všechno. Takže to prý srovná a dokonce se ptala, zda mne náhodou nebolí i tzv. podprsenkový obratel??? Fakt ti děkuju za tip, jsem z toho tak optimisticky naladěná, že prostě věřím, že to bude zase v pořádku. Jen ještě dotaz, když tě dají takhle krásně dohromady, můžeš pak bez omezení sportovat? Nebo dělat věci, které jsi dělala? Ale psala jsi, že se k Dornovce vracíš, znamená to, že tělo má tendenci vracet se opět zpátky do špatné polohy? Zakl.

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama