Hubnutí, zdravý životní styl

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
PAN66
Zasloužilá kecalka 992 příspěvků 23.01.19 08:57
hubnutí, zdravý životní styl

Ahoj holky,

už delší dobu přemýšlím, že změním svůj životní styl, ale jde to těžko, je to v hlavě, jsme vyhořelá máma na MD :D

Mám 172 cm a 73 kg, vím, že to není nic tragického, ale mívala jsme 58 před dítětem, ráda bych zhubla alepon na 62-65, ale nejde mi to, vůbec..resp. nemůže se k tomu dokopat.

Nicméně, nemám žádnou energii, sport je pro mě sprosté slovo, já na něj nikdy nebyla, ale ted? jsme ko i z domácích prací, mám 3 dceru, hyperaktivní s podezřením na ADHD a VV - nemluví, nejde ji to, špatně spí, v noci se pořád budí, přes den zlobí, jen dělá blbosti apod..manžel věčně v práci nebo doma KO a spí či odpočívá, jako pomáhá, ale nic extra, má těžkou práci..

no a to vše se projevuje na mě, dlouho jsme kojila ještě, takže špatná plet, padají mi vlasy, jsem věčně unavená a dopuji se sladkým, jim hodně, nikdy jsme takto nejedla, mám věčně hlad, žádná fyzička..

a chci s tím skoncovat, ale nevím, kde začít, resp. co vařit, co jíst, abych neměla ještě méně energie, jak cvičit, mívám migreny a když cvičím hodně a začnu mít vyšší pulz, buší mi v hlavě a většinou se mi pak rozjede migrena, raději chodím třeba na procházky, horská turistika, což ted přes zimu bída..takže jen nějaké lehčí cvičení..

tak mě napadlo, že jestli se chce někdo taky změnit, že bychom se tu mohly podpořit, sdílet rady a recepty, co vařit apod? má někdo zájem?

Mně osobně jde o to, zvládnout něco navíc s dcerou, což je těžké, takže trochu se dostat do fyzičky, nebýt tak unavená, jíst něco co mě nebude unavovat, ale naopak dodá energii, zbavit se závislosti na sladkém a zhubnout nějaké to kilo, nebo spíš shodit centimetry, břicho ani moc nemám, u něj mi stačí trocha cviku a v poho, ale mám stehna a zadek a to jsme vždy pracně shazovala..já vždy byla hubená tím, že jsme skoro nejedla a byla hodně aktivní, pracovala jsme v terenu, pořád na cestách někde, ale ted nejíst nemohu, chci to dělat zdravě a hlavně mít tu energii i na toho mého dáblíka..

má někdo třeba zkušenost s programem 30 Day Shred - Jillian Michaels?

Příspěvek upraven 23.01.19 v 09:14

Reakce:
B.O.K. Team
Zasloužilá kecalka 626 příspěvků 23.01.19 09:13

zkusila bych začít s dcerou běhat a nastavit si nějaký outdoor cviky… žabáky, výpady u lavičky atd. Naplánovala bych si trasu a vždy chvíli běžet, pak něco dělat, pak běžet, něco dělat… Dceru to unaví a určitě bude z pohybu nadšená, doma pak bude klidnější, bude lépe spát a Tobě zbyde čas na odpočinek. Ty budeš mít pohyb, na stehna a zadek je stejně „běh“ nejlepší (nikde není psáno že musíte uběhnout 10km, stačí 2 a k tomu nějaké cviky), budeš mít radost z pohybu s dcerou…
co se jídla týče zařadila bych alespoň 2× týdně luštěniny, vyřadila (max.2× do týdne) maso, masné výrobky a uzeniny, není třeba se cpát zeleninou (já ted v zimě saláty studené nesnáším, ale dělám si teplé např. z bulguru, sušených rajčat oliv). Zaměřila bych se na pravidelnost jídla, snídaně, oběd, večeře… já třeba dopolední svačinu vůbec nemusím, odpolední jen když mám hlad, do jídla se nenutím ani se netrápím hlady. Začni péct sladké, nahrazuj si tím čokošku a kokina, peč zdravě a nahrazuj klasický cukr jiným druhem sladidel…možností je mnoho…důležité je začít. :srdce:
držím palce at se povede :palec: :mavam:

Uživatel je onlineJitul.kaaa9
Ukecaná baba ;) 1970 příspěvků 23.01.19 09:20

@PAN66 já se rozhodla, že zmenim životosprávu od nového roku. Momentálně to mám tak, že jsem vyřadila sladkosti (a že jsem toho sežrala :lol: )a u jídla si dávám velkou porci zeleniny a míň přílohy. Striktně to dodržuji přes týden, vikendy mám „podváděcí“, ale nějak to o nich taky nepřeháním ;) Po těch třech týdnech je to už docela znát, nevážím se, ale oblečení mi je volnější.
Ještě se dokopat i do nějaké pravidelné fyzické aktivity…

Dorotka101
Povídálka 28 příspěvků 23.01.19 09:23

Ahoj, Jillian Michaels 30 days shared je výborná volba. Ale bacha, pokud nebudeš cvičit správně, je to rasovina, hlavně zad a kolen. Já na ni vždycky najedu, pokud priberu. První druhé cvičení chcipam, ale nenech se odradit, pak už to bude jen lepší a lepší. Každopádně jsem pokaždé durch. Nicméně hlavně změň jídlo! To je základ. Pečivo a sladký pryč. Maso, zeleninu, ovoce. Já mám 168 cm, 58 kg a 39 let. Pokud se vyprasim na 63, zapinam Jillian a najizdim na stravu, kterou jsem ti popisovala. Za měsíc to mám dole.

Kriss Tina
Echt Kelišová 7820 příspěvků 23.01.19 09:25

Já bych začla jídelníčkem, když budeš mít vyvážený jídelníček, tak nebudeš mít potřebu se dojidat sladkým a i ta energie bude lepší. Jinak pohyb bych zařadila nějaký i s dcerou, společně běhat, vyrazit na kolo, na delší procházky, aspoň se utahá i ona. Na doma si kupte třeba švihadla, to je na zpevnění zadku fajn a děti z toho mají srandu :lol: určitě bude líp :) já taky plánuji nějakou větší změnu, až porodim, teď můžu tak ležet doma a jist sladké protože je to vicemeně jediné co v sobě udrzim :roll: už aby bylo léto :mrgreen:

Dorotka101
Povídálka 28 příspěvků 23.01.19 09:26

Jo a jednou týdne si dam cheating day. Vůbec nic se nestane, naopak. Už od šesti jsem vzhůru, jak se na to těším :roll: . Držím ti palce a hezkým figuram zdar :dance:

andrejika
Stálice 64 příspěvků 23.01.19 09:39

Jdu do toho s vámi :-) Vždy jsem byla drobná, kolem 50 - 55 kg na 152cm, nyní bohužel 63 kg po druhém porodu, ale co mi vadí nejvíc, pořád jakoby nafouklé břicho. Vypadám pořád jak těhotná a co nechápu, že i nad pupkem je to velké, není to ani tak špek, je to tvrdé, jak to břicho zatnu, tak se to jakoby víc vystrčí do špičky :-( Jinak od Vánoc nejím žádný cukr ( tedy bílý, rafinovaný), snídám skyr s ovocem, na sváčku nějaký knackebrot třeba s cottage nebo cizrnovou pomazánkou, oběd lehčí, klidně čočku atd. Co je výborné, tak si píšu kalorické tabulky, to opravdu doporučuju, to mi hodně pomahá, vidím, kde dělám chybu. No a za měsíc… žádný pokrok, ani půl kila dole. Tak jen čekám a doufám, že se to rozhýbe.

Katka372
Kecalka 113 příspěvků 23.01.19 10:48

Proč nejíst pečivo? Pečivo klidně jez, já si třeba peču domácí z celozrnné mouky a tvarohu.
Mohu se zeptat těch co doporučovali běh i s dcerou, jak se to dá provést? Mám taky 3a půl letého syna a ráda bych běhala, ale s ním si to neumim představit… Musím jen, když mi manžel pohlida, tak by se mi rada hodila. :-)

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Tělocvik děti nebaví a pohybová gramotnost klesá. V čem je problém?

Studie Mezinárodní zdravotnické organizace potvrdila, že za posledních 13 let... číst dále >

Články z Expres.cz

Jiří Pomeje se prudce zhoršil. Ztratil třetinu váhy, potřebuje neustálou péči, říká Pásek

Zdravotní stav známého producenta a dabéra Jiřího Pomejeho (54), který bojuje... číst dále >

Průšvih s gentlemanem: Hanzlíkův film do kin přilákal méně lidí než Lego příběh!

Herecké obsazení v čele s Jaromírem Hanzlíkem a Lucií Vondráčkovou slibovalo... číst dále >

Články z Ona Dnes

Plastika mi zničila vztah i život, říká žena závislá na úpravách vzhledu

Modelka Elina Romasenková má za sebou nespočet plastických operací. Nechala... číst dále >

Silvestrovské jednohubky a novoroční jídelní tradice

Za dveřmi je oslava nového roku. A co by to bylo za slávu, kdyby nebylo co... číst dále >