Hygienická stanice - je to pěkné zaměstnání?

17225
3.2.15 14:11

Hygienická stanice - je to pěkné zaměstnání?

Hezký den,
pracuje někdo na hygienické stanici třeba jako nějaký asistent nebo referent (ne přímo vedoucí odboru hygienické stanice)? Dle popisu práce, úkolů a cílů různých odborů na Krajské hygienické stanici nedaleko mého bydliště to zní jako pěkné a zajímavé zaměstnání, a docela by mě to lákalo. Ale realita může být úplně jiná, tak abych třeba nebyla úplně zklamaná nebo spíš překvapená… Pozvali si mě zatím na nezávazný pohovor, proto si nedělám moc velké naděje, ale třeba možná, uvidíme. A zajímá mě osobní zkušenost někoho, kdo tam na podobných pozicích pracuje ;)
Děkuji

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3.2.15 14:40

@zoubky Kamaradka pracuje jako asistentka, myslim, ze je spokojena. Je to stabilni zamestnani na neurcito, v podstate statni urednik. Prace je spise kancelarskeho charakteru, obcas podle planu chodi na kontroly nebo setreni, takze ma i styk s lidmi. Je spokojena, idealni k rodine s detmi. Dela jen ranni, obcas uredni den a vikendy volne. Co chtit vic. ja bych tuhle nabidku brala a moc bych nevahala. :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17225
3.2.15 14:45

@f.e.r.n.e.t.k.a :lol: Ano, to je také důvod, proč by se mi to líbilo. Uvidíme, zatím je to prý nezávazný pohovor (nemám představu, co to znamená, ale asi takové to „My se ozveme“ :D ).

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
628
3.2.15 15:01