Hypotéka a ručení

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.07.19 21:51
Hypotéka a ručení

Ahoj,

řešíme v naší rozhádané rodině dědictví. Ráda bych koupila 1/2 nemovitosti. Jinak ji prodají a na babičku, která má stále 1/2 mi přijde, že pohlížejí jak hyeny, které čekají… :( děda si navíc i přál, aby se ta nemovitost nikdy neprodávala.! Potřebuji 1,3mil na vyplacení. Je mi 23let. Ovšem problémem je, že stále dálkově studuji a tak výdělky závratné nemám. Mám práci na HPP se smlouvou už na neurčito, ale měsíčně mám v čistém okolo 14.tis :roll:
Nikde nic nedlužím, jen mám kontokorent u Monety. Ovšem na účtě mám našetřeno cca 420tis už, vše v bance uvidí. Bydlím u rodičů, výdaje minimální. Babičce je 67let a vlastní ještě 3 byty. Bohužel jsou nyní v dědickém řízení, tak mi jimi ručit nemůže, ale slíbila mi, že by mi ručila příjmem pokud tak půjde. Má 17tis důchod + z bytů nájmy. Doložitelné z daní, smlouvama..
Myslíte, že by mi dali 1mil hypo? Případně jak to funguje? Ráda bych obešla asi 3 banky a až poté se rozhodla, je to možné?..

Omlouvám se, řeším toto poprvé. Nikdy jsem se o hypotéku nebo úvěr nezajímala.. budu ráda za jakékoli rady :oops:

PS : naši se dnes domákli, že chci koupit tu 1/2 a mám slušné zle doma. Jako bych nebyla svéprávná nebo co.. Tudíž nejspíš stejně půjdu brzy k babi :roll: :nevim:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Uživatel je onlineJanli
Echt Kelišová 9885 příspěvků 26.07.19 22:04

Najdi si schopného finančního poradce a hlavně sama neobíhej banky. V tvém případě to nebude jen tak a je potřeba, aby to zkusil odborník. Poptej se po známých, co už hypotéky řešili, určitě ti někoho doporučí.

Nimie
Nadpozemská drbna 28143 příspěvků 26.07.19 22:08

@Janli souhlas…

Nnaud2
Povídálka 47 příspěvků 26.07.19 22:18

Bez finančního poradce bych toto rozhodně neřešila!! Nenašel mi,,nejlevnější,, ale ve finále nejvýhodnější.