Individuální studijní plán - přesun předmětu do letního semestru

Anonymní
5.2.20 12:34

Individuální studijní plán - přesun předmětu do letního semestru

Ahoj, studuji 3. ročník Bc. a potřebovala bych poradit. Jde o to, že jsem nestihla 1 zkoušku ze zimního semestru a potřebovala bych se domluvit s tím vyučujícím jestli by bylo možné si o tento předmět zažádat pomocí individuálního plánu, že by šlo o pozdější vyzkoušení a následné zapsání do STAGU. Jde o to, že mám 2leté dítě, které přes noc nespí a jsem na něj skoro sama, přítel je pořád v práci. Už prostě nemůžu, jsem totálně vyřízená, teď tady u toho brečím jak želva. Spoustu předmětů jsem opakovala, ale ty mám splněné už naštěstí a školu přerušit nemůžu. Šlo by jen o 1 předmět, který bych potřebovala přesunout, proto se chci zeptat, jestli je tu někdo komu to povolili? Jako důvod bych uvedla rodičovství.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
5.2.20 12:38

Předmět, který nestihneš v zapsaném semestru si musíš zapsat do dalšího a absolvuješ v tom dalším, nic nikoho nemusíš žádat.

• Citovat
  • Nahlásit
5454
5.2.20 12:39

Individualni je od toho, ze se kazda zadost atd. posuzuje zvlast a u kazdeho muze byt jiny vysledek. Podejte si a uvidite. Kazdopadne u nas tohle nikoho moc nezajimalo, by mela pulka rocniku IP. :) poreste si to doma s pritelem ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
14573
5.2.20 12:39

To fakt nevyřešíš na internetu, ale potřebuješ to řešit s pedagogem a na studijním. Normálně se s nimi poraď, jak to řešit (osobně - ne mailem) a podle toho se zařiď a formuluj žádost.

A je mi líto, ale rodičovství není důvod, co by ti uznali.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5.2.20 12:52

Určite se porad jinde, tady jsme na to kratci

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
447
5.2.20 13:10

Třeba u nás na VŠ nešlo přesunout předmět z letního do semestru zimního. Prostě jsme si ho museli zapsat znovu až za rok. :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
378
5.2.20 13:26