Infinit Maximus Brno - moje žárlivost

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
18.1.22 15:20

Infinit Maximus Brno - moje žárlivost

Ahoj holky, co mi na to řeknete? Chtěla bych si jet s přítelem někam odpočinout… Zalíbil se mi Infinit Maximus v Brně. Když jsem ale viděla ty fotografie na Instagramu 🤦🏼‍♀️ Samé vystavující se holky, se zařízlími kalhotkami v zadu i ve předu… Lidi tam prej chodí nazí, koupou se nazí i v sauně tak tráví čas. Některý ženský si prej jsou schopny ty nohy dát tak, že jim jde vidět až do vnitř jak se říká. Kvůli tomuhle tam jet nechci, nechci, aby se přítel takhle díval na jiné… jsem přehnaně žárlivá? Nebo co myslíte vy?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8246
18.1.22 15:25

Myslím si, že byste mohli jet jinam :-). Ale jinak si tedy myslím, že jedna věc je, jaké fotky jsou na IG, druhá, že tam jezděj úplně normální lidi, jako všude jinam.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
160
18.1.22 15:26
@Anonymní píše:
Ahoj holky, co mi na to řeknete? Chtěla bych si jet s přítelem někam odpočinout… Zalíbil se mi Infinit Maximus v Brně. Když jsem ale viděla ty fotografie na Instagramu 🤦🏼‍♀️ Samé vystavující se holky, se zařízlími kalhotkami v zadu i ve předu… Lidi tam prej chodí nazí, koupou se nazí i v sauně tak tráví čas. Některý ženský si prej jsou schopny ty nohy dát tak, že jim jde vidět až do vnitř jak se říká. Kvůli tomuhle tam jet nechci, nechci, aby se přítel takhle díval na jiné… jsem přehnaně žárlivá? Nebo co myslíte vy?

Můj tip- když ho přivážeš doma k topení, tak se nebude dívat na nikoho jiného jen na tebe ;)

Ano, jsi přehnaně žárlivá.. je to prostě wellness, nechodíš s přítelem ani na bazén?

Příspěvek upraven 18.01.22 v 15:29

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
18.1.22 15:28