Únava po vyvolávací injekci na menstruaci

Anonymní
25.10.20 11:17

Injekce na MS a unava

Zdravím všechny prosím dnes už je to 13dni co mám vynechanou ms byla jsem u dr před pár dny dostala jsem vyvolavacku injekci ale od včera jsem děsně unavena sem tam je mi Trochu na zvracení a prsa mě bolí. pritom spím 9hodin cca tak nevím kde je problém dr mě poslal na krev na hcg kdyby nahodou tam prý mimisek byl protože jsem měla jeden test pozitivni za těch 10dni než jsem šla k lékaři výsledky budu mít ve středu. jinak dělal utz a tam nic neviděl jen cystu která má přes 3cm.kdyz MS nedorazí mám zkusit test a pak přijít na další injekcí myslíte že by mohla být ještě v tom? Děkuji snad chapete.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
25.10.20 19:53

Dosta často mám bolesti v podbrisku ale MS prostě nic co myslíte?

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama