Injekční antikoncepce? Spokojenost??

16.4.21 12:54

Injekční antikoncepce? Spokojenost??

Ahoj holky uvažuji nad injekční antikoncepci používáte to někdo a jak jste stim spokojený? A zda se po tom nemůže otěhotnět protože další miminko už neplánujeme a nechceme děkuji moc.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10598
16.4.21 13:01

Ja ji nikdy neměla, dle mojí tehdejší doktorky je to pěkné svinstvo a nechala by ji zakázat.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6232
16.4.21 13:05

Kolegyne pouziva jiz dlouhe roky, bude ji letos 50 a vzdy si ji jen chvalila, ale konkretni nazev nevim.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
154
16.4.21 13:05

Taky jsem od více lékařů slyšela názor, že je to pěkné svinstvo a určitě to nedoporučovali.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16.4.21 13:07

@nactileta a nevíte důvod proč?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1649
16.4.21 13:07

Já si ji nechala píchnout jednou a nikdy více. Nosila jsem rok vložky, ale já mám problém takový i s prášky. Byla to Depo provera.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16.4.21 13:10

No chtěla jsem zkusit něco nového než stále myslet na prášky co by podle vás bylo tedy nejlepší? Děkuji

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8097
16.4.21 13:17

Sterilizace buď u tebe, nebo chlapa. U chlapa je to šetrnější zákrok.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2489
16.4.21 13:19

@Majdajurcikova protože se aplikuje mega dávka hormonů najednou. To co normálně bereš denně v tabletách, dostaneš v jedné dávce na tři měsíce do foroty.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16.4.21 13:22

@Petula306 aha chápu dekuji moc.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16.4.21 13:23

@JancaS84 sterilizace?? Jak to myslíš?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10598
16.4.21 13:30