Internetovy obchod www.blueone-baby.com

1337
11.10.06 09:47

Internetovy obchod www.blueone-baby.com

Chtela bych se s vamy podelit o zkusenost z tohoto obchodu.Pred mesicem jsem si u nich objednala jidelni zidlicku a aktivni choditko,celkove v cene 4107kc.Jelikoz jsem nikde v obchodnich podminkach nenasla presnou dobu dodani,napsala jsem jeste mail.Velmi hezky a rychle mi odpovedeli,ze do tydne mi bude zbozi doruceno.Tyden pryc a zbozi nikde.Tak jsem jim napsala mail,na ten mi nikdo 2 dny neodpovedel.Tak jsem volala,pani v tom mela viditelne hokej,ale pry choditko nemaji az ho budou mit,tak mi to poslou vsechno.Nakonec jsme se domluvili,ze zaslou jen zidlicku.Tak jsem se po 14 dnech dockala zidlicky :! Ted uz je to mesic a choditko stale nedorazilo,opet jsem psala mail,kupodivu odepsali,ze se omlouvaji,ale ze ho nemaji.Ale na otazku,kdy alespon priblizne bude,mi ve 3mailech nedokazali odpovedet.Pritom na netu ho stale maji v nabidce a jeste o 100kc podrazili.
Rano jsem tam volala,a to jsem teda koukala 8O ,mluvila jsem s manazerem.Pry „uz ho mesic nemaji a takove prkotiny jim trzbu nedelaji,at si ho koupim nekde jinde.A kvuli takove blbosti,je skoda utracet za telefon!“
Asi jim o zakazniky moc nejde…
Jen se desim,aby ta zidlicka vydrzela,protoze si nedokazu predstavit,jak by vypadala reklamace.
Tohle maji na uvodni strance:
Vážíme si našich zákázníků a věříme, že budete spokojeni a znovu se vrátíte do našeho obchodu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

235
11.10.06 11:03

Teda tak to je nářez. Máme taky internetový obchod, ale tohle bychom si nikdy nedovolili. A je fakt, že zákazníci se vracejí, takže to má něco do sebe… pan manažer by měl vážně zauvažovat :-))). Olča

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1337
13.10.06 11:43

Tak svete div se choditko dorazilo :lol: :lol: :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1077
13.10.06 16:53

Ahojky,

taky mám internetový obchod, a tohle bych si nedovolila. Když nejsem schopná dodat zboží v rozumném čase a 100%kvalitě, tak se vždy snažím se zákazníkem domluvit. I za cenu toho, že objednávku zruší. Vím, že někdy nemůže čekat 2 měsíce. Vždy se snažím dodat zboží nejpozději do 2 týdnů a to je krajní mez.

Ivulka

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2231
10.8.10 18:03

Ahoj,
máme s tímto obchodem podobnou zkušenost, bohužel jsme toto hodnocení obchodu dříve nenašli :-( Objednali jsme si jídelní židličku a ochranné rohy na nábytek. Potvrzení objednávky přišlo hned. Přeprava byla zdarma, židlička o pár set levnější než jinde…
Bohužel jakmile židlička přišla, přišlo první překvapení - cena objednávky se neshodovala a přeprava dělala 160kč. No co, i tak to stále bylo levnější než jinde. Bohužel místo rohů jsme dostali záslepky zásuvek a jeden zámek na šuplíky a židlička měla úplně jinou barvu i potah… na telefonát pan majitel reagoval tak, že se nám ty záslepky stejně budou hodit a u židličky je to přece jenom potah, tak co chceme. Celou dobu si z nás dělal blbce. Tentýž den jsme jim vše zavezli. bylo nám řečeno, že jsme specifičtí zákazníci a že 99% jejich zákazníků nezáleží na barvě a motivu. A to mají obrat 22 milionů kč! Po několika urážkách ze strany majitele, jak jsme neschopní a vybíraví, nám bylo slíbeno buď vrácení peněz, nebo dodání správné židličky do 7.9.2010 samozřejmě bez vrácení poštovného - stránky si hned v průběhu hovoru upravili, a možná nám odečtou i 500kč za přepravu od dodavatele.**
Takže tento obchod NEDOPORUČUJEME!!!** a POZOR, MAJÍ I STRÁNKY www.autosedacky-kocarky.com

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6
8.9.10 15:27

Varování!!!! Pozor na www.autosedacky-kocarky.com

Chtěla bych varovat před jednáním firmy www.autosedacky-kocarky.com. Objednanou sedačku ani po měsíci nedodali. Neustále mě ujišťovali, že bude později, ačkoli jsem jí nejprve pouze poptala a do čtyř dnů mi měla být po objednání odeslána. No nezdařilo se. Dnes po více než měsíci opět navrhnut termín za čtrnáct dní. To mě už fakt vytočilo, pán ani neměl snahu se omluvit za způsobené problémy a zavěsil mi. Po opětovném zavolání zavěsil ihned znovu. To celkem třikrát. Omluvy jsem se nedočkala, objednávka je snad stornována. Fakt hrůza.

Jinak po třech zavěšení, jsem v rozčilení vyplodila email a přišla mi odpověď, že je můj poznatek mrzí, ale žádné slovo omluvy. Moje reakce byla jednoznačná, že se o svoje poznatky podělím na internetu. Během chvilky mi volal majitel firmy (shodou okolností, ten co mi zavěšoval hovory). Nemá rád, když si lidé stěžují, prý měl důležité jednání s Řeckem. Prý mu nyní můžu vynadat, prý měli dovolenou a bla, bla, bla. To, že sedačka není, se dozvěděl zrovna dneska … když jsem opáčila, že rozvoz od výrobce po republice proběhl 20.8., tak znejistěl … a výsledek … klidně to můžu na netu rozmáznout … oni stejně dodávají hlavně do internetových prodejen, takže malej zákazník je jim u PRD.LE :evil: :evil: :evil:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama