IVF a neschopenka při povolování servírka

258
26.7.21 20:38

IVF a neschopenka při povolování servírka

Holky, podelite se o vaše zkušenosti? Čeká nás 1.ivf já pracuju jako servírka od 5 do 18dod. Myslíte že se celý proces dá zvládnout při práci, nebo jít na neschopenku? Je to v jednom kuse tahání těžkých věci a navíc jsem tam první 4 hodiny úplně sama, tak mi ani nemá kdo pomoct :think: :think: děkuji

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
22340
26.7.21 20:42

Proces zvládneš i při práci, prostě si směny naplánuješ tak, aby jsi ve volných dnech dojížděla do caru. Popravdě, neznám nikoho, kdo by při stimulaci na neschopenku šel. Po odběru vajíček je neschopenka běžná, někdo mívá celkem velký bolesti.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
426
26.7.21 21:06

Já třeba neznám ani nikoho, kdo by po odběru vajíček měl neschopenku. Já sama jich měla 56, břicho nafouklé týden před, ale v pohodě jsem i do práce a z práce chodila pěšky. Myslím, že si to člověk nesmí tolik připouštět.
Měla jsem i lehký OHS, ale hned od začátku jsem se hodně dávkovala bílkovinami a ležela jsem jen 2 dny. Pohyb mi nakonec velmi prospěl.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22340
26.7.21 21:13

@Malineka Já měla jen 9 folikulů, ale takový bolesti břicha, že jsem se dva dny nebyla schopná hnout. OHS jsem neměla, jen mě pekelně bolely vaječníky.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
426
26.7.21 21:19

@Janli taky je otázka, jestli třeba pravidelně sportuješ, dáváš tělu potřebné živiny atd. Já si myslím, že to jde velmi ovlivnit a hlavně psychika dělá taky divy.
Já se ani teď na začátku těhotenství nepovažuji za „těhotnou“. Jako ano, jsem opatrná, ale dělám úplně vše, co jsem dělala předtím - jízda na kole, běh, tůry, atd.
Před odběrem jsem dokonce skákala i na trampolíně, jak jsem byla zvyklá. Přestala jsem až v okamžiku, kdy jsem měla pocit plného břicha.