IVP - musíme do poradny?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.04.19 13:41
IVP - musíme do poradny?

Chci se zeptat. Syn měl loni ve školce a teď v první třídě IVP, který nám končí 31.8.2019.
Mluvila jsem s paní učitelkou, jestli máme jít kvůli prodloužení znovu do PPP a ona mi říkala, že nemusíme. Že stejne plánovala mu ho dát i sama. Ségra mi ale teď do telefonu řekla, že prý ano. Nevíte jak to tedy je?

Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.04.19 13:47

Jsem učitelka a myslela jsem si, že IVP dělá jen poradna. Já jako učitelka můžu vypracovat Plán pedagogické podpory. To je první stupeň podpory. Poradna může napsat pomůcky, asistenta a další, což učitelka nemůže.
Ale třeba se pletu. Byla jsem dlouho na RD a třeba se to změnilo.

oranžová mašle
Povídálka 24 příspěvků 01.04.19 14:00

U nás se tedy posílají děti do poradny každé dva roky, právě kvůli IVP. Myslím si, že učitelka mu může udělat úlevy, ale měla by na to mít oficiální papír. Zavolala bych do PPP

hanka.br.
Neúnavná pisatelka 19747 příspěvků 01.04.19 14:01

Pro prodloužení IVP musíte do poradny. Učitel může sám vystavit pouze plán pedagogické podpory (PLPP). Ale vidím, že je totéž v příspěvku nade mnou.

Jančakecalka
Generální žvanilka 23262 příspěvků 01.04.19 14:15

Kvůli IVP chodíme do poradny každý rok.

Kakika
Neúnavná pisatelka 15269 příspěvků 01.04.19 14:35

Ano, musíte do poradny. Nebo spíše si tam zavolejte. My do poradny v podstatě již nechodíme (poradna chodí za námi - 1-2× ročně dělají šetření ve škole, zúčastní se výuky, z toho mají dost podnětů k tomu, jaký stupeň podpory je potřeba). Pravdou je, že ale syn chodí každé 2 roky na psychologické vyšetření a výstup z toho vyšetření naší magistře, pod kterou spadáme, pravidelně zasílám. Takže oni to mají papírově podložené dostatečně.

Anonymní