Jak se zbavit poruchy příjmu potravy

Anonymní
10.1.20 11:42

Ja se zbavit poruchy prijmu potravy

Ahoj, asi jsem se nechtene po porodu prohubla az nejake poruse prijmu potravy. Hubla jsem 10 kg. Vzdy jsem hubla tim, ze jsem vyrazne omezila jidlo. Jojo efekt u me neni. Ale vzdy kdyz jsem se dostala na pozadovanou vahu nebyl problem zacit zase klasicky jist. Jenze jsem vzdy hubla jen par kg a tech 10 se mi uz asi vymklo z rukou. Zhubla jsem uz 15 kg. Momentalne na 168 cm mam 50 kg. Ja se ted moc nedokazu najist, dnes jsem si uvedomila ze za posledni tri dny jsem snedla jeden trojuhelnik pizzy. A to proste nechci. Chci svych 50 kg. Jenze jsem uz tak slaba, ze se nedonutim ani uvarit a rozjist se dokazu jen na polevkach. Resim to momentalne s trenerem a ten do me huci, ze abych pribrala mam zacit cvicit. No me se to nezda. Najist se a pak kalorie vycvicit :nevim: nekdo nejakou radu? K odbornikovi zatim nechci, problem si naplno uvedomuji a neni v hlave. :kytka:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
10.1.20 11:44

Oprava: chci svych 55 kg :kytka:

  • Citovat
  • Nahlásit
3870
10.1.20 11:48

Cvičením můžeš přibrat jen když máš kvalitní stravu o spoustě proteinů - maso, syrovátka, tvaroh, vajíčka, sýry. Z jednoho trojuhelníku pizzy za 3 dny fakt ne.
Co zkusit nějaké smoothies, proteinové kokteily, třeba aspoň kefír. Prostě něco do sebe dostat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.1.20 11:50

@cverunka jo jsem zapomela dodat. Jsem vegetarian :kytka: tvaroh a vajicka jim. Jen proste fyzicky do sebe nemuzu nic dostat. Smoothie zni do zacatku jako dobra volba, aspon nejake ziviny. Proteinove koktejly chutove nedam. Dekuji :kytka:

  • Citovat
  • Nahlásit
3870
10.1.20 11:55
@Anonymní píše:
@cverunka jo jsem zapomela dodat. Jsem vegetarian :kytka: tvaroh a vajicka jim. Jen proste fyzicky do sebe nemuzu nic dostat. Smoothie zni do zacatku jako dobra volba, aspon nejake ziviny. Proteinove koktejly chutove nedam. Dekuji :kytka:

Tak pokud ti jde na chuť smoothie, tak do toho. Můžeš to nich „schovat“ hodně živin. Ovesné vločky, avokádo, banán, chia semínka. Tak šup. :mavam:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.1.20 11:58

@cverunka odpoledne nakoupim a budu doufat, ze to do sebe dostanu. Ja na to taky moc nejsem ale prijde mi to jako super varianta do zacatku :palec: ja jsem na jidlo hrozna od mala, moc mi toho nechutna. Ale musim :dance: ty kosti vsude, to je hrozny 8o

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
10.1.20 11:59

@cverunka a predpokladam, ze to cviceni zatim neni dobry napad, ze bych mela nejdriv neco pribrat a az pak pridat pohyb?

  • Citovat
  • Nahlásit
30172
10.1.20 12:12
@Anonymní píše:
Ahoj, asi jsem se nechtene po porodu prohubla az nejake poruse prijmu potravy. Hubla jsem 10 kg. Vzdy jsem hubla tim, ze jsem vyrazne omezila jidlo. Jojo efekt u me neni. Ale vzdy kdyz jsem se dostala na pozadovanou vahu nebyl problem zacit zase klasicky jist. Jenze jsem vzdy hubla jen par kg a tech 10 se mi uz asi vymklo z rukou. Zhubla jsem uz 15 kg. Momentalne na 168 cm mam 50 kg. Ja se ted moc nedokazu najist, dnes jsem si uvedomila ze za posledni tri dny jsem snedla jeden trojuhelnik pizzy. A to proste nechci. Chci svych 50 kg. Jenze jsem uz tak slaba, ze se nedonutim ani uvarit a rozjist se dokazu jen na polevkach. Resim to momentalne s trenerem a ten do me huci, ze abych pribrala mam zacit cvicit. No me se to nezda. Najist se a pak kalorie vycvicit :nevim: nekdo nejakou radu? K odbornikovi zatim nechci, problem si naplno uvedomuji a neni v hlave. :kytka:

Podle mě ti pravidelné cvičení pod dohledem může přidat chuť k jídlu. Ale jestli to už je porucha přijmu potravy, tak se bez psychologa neobejdeš. Já teda nejsem hubená, ale když se něčím intenzivně zabývám, „zapomenu“ se najíst. Ale pak to zas doháním. Stane se, že se v práci nasnídám kolem 6 a pak je najednou 13 hodin a já skoro nemám hlad. Ale vím, že kdyz přes den budu jídlo flákat, večer se najím. Což není dobře. Pravidelnost třeba jen malého množství jídla by ti mohlo pomoct. Prostě si každé 3 hodiny něco vzít.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
30172
10.1.20 12:13
@Anonymní píše:
@cverunka a predpokladam, ze to cviceni zatim neni dobry napad, ze bych mela nejdriv neco pribrat a az pak pridat pohyb?

Jestli máš trenéra, tak tě viděl a nenechá tě udřít. Zkusila jsi pilates? Jógu?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3870
10.1.20 12:16
@Anonymní píše:
@cverunka a predpokladam, ze to cviceni zatim neni dobry napad, ze bych mela nejdriv neco pribrat a az pak pridat pohyb?

Já bych se hýbala tak nějak s mírou. Žádné silové tréninky na nabírání svalů bych nedělala. Když nic nejíš, nemáš z čeho nabírat. Ale nějaký normální pohyb bych nechala, přesně jak píše @Russet, mohlo by ti to dodat chuť k jídlu a hlavně zaměstnáš hlavu něčím jiným.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.1.20 12:20

@Russet no ja mam dojem, ze on je zhlidlej v kulturistkach a ja jsem rada zenou :kytka: ja prave nemam chut k jidlu vubec, absolutne nemam pocit hladu a rozzvykat sousto je problem. Ale jist chci, problem je fyzicky. Nevim co bych psychologovi rekla a nez me objedna budu pruhledna jak papir. Ale vazne zadne psych. problemy nemam, nechci byt tak moc hubena. Potrebuji se jen na necem rozjist jenze jsem uz tak bez energie, ze nemam silu si ani uvarit, do toho frmol kolem maleho :think:

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
10.1.20 12:28

@cverunka jako pohyb mam, kazdodenni dlouhe prochazky s kocarem. S malym dost blbnu. Jen tedy nebeham, necvicim :nevim:

  • Citovat
  • Nahlásit
30172
10.1.20 12:33
@Anonymní píše:
@Russet no ja mam dojem, ze on je zhlidlej v kulturistkach a ja jsem rada zenou :kytka: ja prave nemam chut k jidlu vubec, absolutne nemam pocit hladu a rozzvykat sousto je problem. Ale jist chci, problem je fyzicky. Nevim co bych psychologovi rekla a nez me objedna budu pruhledna jak papir. Ale vazne zadne psych. problemy nemam, nechci byt tak moc hubena. Potrebuji se jen na necem rozjist jenze jsem uz tak bez energie, ze nemam silu si ani uvarit, do toho frmol kolem maleho :think:

Tak si nech jídlo na čas vozit. Akorát teda nevím, jestli existuje dovážka i vegetariánských jídel :nevim: Pamatuju si s miminem, že jsem se nestíhala najíst nebo ma to prostě nemyslela. V hlavě jen kojení a přebalování. Připrav si to v lednici dopředu, piš si, co jsi snědla.
Snad to není blázen a vidí, že jsi párátko. Musíš pomalu, aby sis neublížila. Pilates je fakt prima. Spíš protahuješ svaly a posiluješ jen s váhou svého těla.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.1.20 12:39

@Russet kdyz ja jsem i hroznej vegetarian a vegetariansky jidla mi taky nechutnaj. :mrgreen: dalsi problem je, ze odmala mam diky rodicum blok a dela mi problem jidlo co si sama nepripravim. Rvali do me maso a tak 8o

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
10.1.20 12:42

@Russet on mi rekl, ze jidlem budu pribirat tuk, cvicenim svaly. Ale ja myslim ze tu trochu tuku si prave dovolit muzu. A ze ze zacatku toho do sebe stejne nenacpu tolik abych to pak hned nevycvicila a nesla jeste do dalsiho minusu. Pilates znam, to by mohla byt cesta. Zjistim, zda je v okoli :palec:

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat