Reklama

Jak byste zareagovali?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

DaenerysT
Stálice 64 příspěvků 04.02.17 07:10
Jak by ste zareagovali?

Ahojky,

pracuji jako recepční v hotelu, kde dělám 12h směny denní/noční. Jsem čtyři, tudíž máme každý měsíc pravidelně přesčasy, jenže zaměstnavatel nám nechce dál platit zákoný příplatek 25% za přesčas.

1. varianta řešení bylo najít 100h ZTP, která část našich směn odpracuje - nepovedlo se.

Přichází tedy 2. varianta a to, že dostaneme druhou smlouvu na zkrácený úvazek s vymyšlenou jinou pracovní pozicí a prostřednictvím této smlouvy nám bude přesčas proplácen.

Toto je ale nezákoné, nejde vykonávat stejnou práci na dvě smlouvy právě kvůli tomu přesčasu a jeho zákoného ohodnocení navíc 25 %. :zed:

Vůbec se mi to nelíbí :-( Už tak prémie dostáváme bokem do obálky… Co třeba když skončím na nemocenské? Ta bude počítána jen z HPP, že? :nevim:

Jinak zaměstnavatel na lidech šetří kde to jde - hodně ZTP úvazků s dotací, než mě přijali musela jsem se nahlásit na pracák aby za mě dostali 200 tis dotaci :zed: Mzda uboha 80 Kč/hodina (MS kraj). Benefity žádné, prémie individuální, ale taky nic moc :-(

Je mi z toho přístupu fakt zle, jak by ste se zachovali v mé situaci? Mám to podepsat? Mám strach, že když nepodepíšu pošle mě k šípku… Ale chtěla bych opravdu dát najevo, že se mi tento přístup nelíbí… :poblion:

Reklama

Reakce:

Maja Z
Zasloužilá kecalka 632 příspěvků 04.02.17 07:34

@DaenerysT když to nepodepíšeš, k šípku tě pošle. Když jo, připravuješ se o peníze na důchod, pn, ppm… já osobně bych se asi poohlédla po jiné práci, pokud to je možné

Verun83
Echt Kelišová 8601 příspěvků 33 inzerátů 04.02.17 07:39

Najdi si jinou praci. Nedelala bych nikde za podminek, ktere mi nevyhovuji

N.bříško
Kecalka 263 příspěvků 04.02.17 08:21