Jak byste reagovali, když byste zjistili, že má přítel dítě?

Anonymní
14.2.20 20:17

Jak byste reagovali, když byste zjistili, že má přítel dítě?

Zdravím,
dostala jsem se do ošemetné situace, ve které nevím úplně co dělat a i přestože nezaručuju, že se budu řídit vašimi radami, možná mi vaše názory na věc pomohou trochu si protřídit myšlenky, urovnat si věci v hlavě. Jde o to, že přítel, se kterým jsem půl roku zjistil, že má z předchozího vztahu, který byl ukončen zhruba tři roky zpátky, dvouleté dítě. V té době byl bohužel nezodpovědný puberťák a matka dítěte na tom pravděpodobně nebyla o nic lépe. To, že má dítě mu zatajila a zjistil to až nyní. Mimo jiné se zdá, že maminka dítě zanedbává, sama začala brát drogy a souhlasí s tím, že přepadne do jeho plné péče. Jednoduše o něj nejeví zájem a tak je asi velká pravděpodobnost, že přítel soud o dítě vyhraje. Sama ovšem nevím moc, co mám dělat. V tuhle chvíli studuji stále střední školu, i přestože poslední ročník. Tím své studium ovšem skončit nechci a nikdy jsem si nepředstavovala mít na krku dítě v devatenácti letech. Nejsem na sebe hrdá, že mám takovéhle myšlenky, ale vím, že by pro mě vůbec nejlepší bylo prostě od přítele odejít, dokud to jde. No schopná toho ovšem rozhodně nejsem. Přítele miluji a nejsem schopná od něj odejít kvůli tomu, že má dítě, které bude mít pravděpodobně plně ve své péči. Sama nevím, jestli je dobře, že ani tohle pro mě není nemožná překážka a nebo jestli jsem prostě jen hloupá, že si nechávám dobrovolně zasáhnout do života cizím dítětem, aniž bych ještě něco dostudovala. Jak byste reagovali v mé situaci? Zůstali byste pro přítele plnou podporou, jako se o to snažím nyní, nebo by jste od něj utekli? V případě, že byste s ním zůstali, jak byste tuhle skutečnost řekli například rodičům? Budu ráda za každý názor, radu, pohled na věc.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

51120
14.2.20 20:22
@Anonymní píše:
Zdravím,