Jak dlouho smí pracovat těhotná?

Anonymní
6.8.20 12:26

Jak dlouho smí pracovat těhotná?

Ahoj holky, jsem na začátku těhotenství. Pracuji jako prodejce Elektra, kdy se obchod otvírá v 9 ráno (ale v práci musíme být už v 8-tu hodinu nám nikdo neproplaci) a končí se v 7 večer (s tím, že odchod je kolem 8 hodiny kvůli uzávěrce a počítání kasy a inventure) opět ale ta hodina není proplacena. Zajímalo by mě, jestli vůbec můžu jako těhotná mít takovou to pracovní dobu 5× týdne?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4854
6.8.20 12:31

To si teda dobrá údernice, pracovat 2h denně zdarma. Ale myslím, že 12 nejsou v těhotenství zakázaný.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1947
6.8.20 12:42

Tak asi bys mela mit castejsi prestavky, moznost si sednout, ale jinak by to vadit nemelo. Ale takovou praci bych nedelala ani netehotna ani tehotna. 2h denne zdarma, to makas 40h mesicne zadarmo. To jako fakt?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8829
6.8.20 12:42

Úplně v pohodě :kytka: já v těhotenství pracovala i 12 v noci…
jinak to početně nějak nevychází a jestli děláte tolik hodin gratis, tak jste blázni

Příspěvek upraven 06.08.20 v 12:49

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4102
6.8.20 12:46

Můžeš to dělat úplně v klidu než nastoupís na mateřskou. 12 hodin můžeš dělat. Jinak je dost nesmysl že bys pracovala 12 hodin 5× týdně. ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
6.8.20 13:07

@mackA159 podle smlouvy pracuji od 9 do 7. Tudíž 10 hodin denně 5× týdne. Akorát ráno se musí být v práci dříve kvůli nachystani alarmů a vystavení zboží a večer se zůstává déle kvůli uzávěrky a inventury

• Citovat
  • Nahlásit
344
6.8.20 13:10

Hmm, tak to, co popisuješ, je proti zákonu. Nikdo vás nemůže nutit být v práci o dvě hodiny déle, které vám neproplatí.