Jak fungujete s manželem v domácnosti?

Anonymní
18.7.19 10:55

Jak fungujete s manželem v domácnosti

Ahoj, chtěla bych se zeptat jak fungujete doma s manželem nebo partnerem co se týká rozdělení péče o domácnost, děti, vydělávani apod. Vím, že těchto témat je tady hodně, ale ráda bych vedla nezaujatou diskusi bez emocí. Prosím anonymně, nechci aby mě příbuzní poznali. U nás to funguje následovně: jsem teď na RD, k tomu mám pidi úvazek práci z domu a dálkově studuju a starám se o jedno téměř roční dítě. Přes den jsme sami, muž chodí domů kolem 19 hodiny. Kdy si s malou trochu prohraje a z 90% ji dává spát. Pak se jde najíst, pokud jsem něco stihla uvařit dá si vařené a nebo si udělá jídlo sám. Po jídle kolem 21 odchází do pokoje k pc. Talíř po jídle většinou úklidi do dřezu (myčku mame). Jinak doma neudělá nic. Přes víkend vstává většinou kolem 10 -11, naji se a jdeme někam ven. Přicházíme většinou kolem 17-18, kdy vaříme jídlo (často on). Teď potřebujeme reklamovat pračku a už 14 dni z něj doluju doklady o koupi, které má u sebe, abych tu reklamaci mohla zařídit. Třeba koš sám od sebe nevynese ani když preteka, musím mu ho postavit za dveře. Uklízím z 99% já. Co se týká peněz dává mi 1/3 svého platu, ale musím si o něj říkat. Zajímá mě jak to máte vy ostatní, protože mám občas pocit, že jsem na vše sama.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
18.7.19 11:02

Tak ono jak chodí přes týden domu v 19hodin nemá moc kdy by ti pomohl. Takže to se dá chápat. Dává dceru spát přes týden…takže taky super. O víkendu chápu, že se vám věnuje. Jezdíte ven, on vaří.