Jak jíst míň bez pocitu hladu?

Anonymní
23.1.20 13:42

Jak jíst míň bez pocitu hladu

Je to hrůza už mi všichni říkají, že jsem zase přibrala.
No tak se omezím po večeři tradice k TV bez popcor, chipsy, sladké.
Měla jsem v 18 před otěhotněním 50 kg po porodu 60 do začátku druhého 65 pak jsem po císaři měla 55 kg a včera 67 kg a dceři už je 18 měsíců. No a když začnu jíst míň. K snídani jsem měla 2 polévky z pytlíku a podle manžela jsem vyplýtvala dnešní dávku jídla k večeři je kuře hotové z Alberta s chlebem. Návštěvě jsem koupila džus a sobě taky jeden. Manžel kvůli své nemoci pije Coca-Cola jiné pití mu nedělá dobře já si ji dám občas. Jinak piju minerálky. No když se najím mám zase pocit hladu no a vesele pribiram. Už se půl roku přemáhám jít běhat až bude manžel doma s dětmi a on je kvůli zdraví pořád doma. No a když začnu jíst míň tak nevím jak zahnat můj otesánkový hlad

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

9816
23.1.20 13:46

Coze mas na snidani? 8o 8o 8o
Na veceri si to kure dej bez chleba a k tomu talir syrove zeleniny. Ta zaplni zaludek a opravdu po ni nepriberes.
A ty mineralky jsou neslazene? Lepsi je asi voda nebo neslazeny caj.

Jim celkem hodne, ale polovina porce na obed nebo veceri je prave cerstva zelenina. Snidam jen cerstve ovoce.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
23.1.20 13:46

Dvě polévky z pytlíku na snídani? 8o
Navštiv nutričního poradce. Ten ti řekne co kdy jíst. A když budeš jíst jak máš tak hlad mít nebudeš. Spíš chuť a tu musí člověk potlačit vlastní vůlí, je to jenom v hlavě ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
1982
23.1.20 13:46

K snídani 2 polívky z pytlíku no humus :poblion: Musíš jíst jídlo a ne nesmysly, bílkoviny a pomalý sacharidy pak nebudeš mít hlad.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23.1.20 13:47

Tak nejez míň, jez víc, ale zdravé jídlo. Ty nutriční hodnoty jsou strašné. Proto pribíráš :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
366
23.1.20 13:48

Umíš vařit? Místo polívek z pytlíku a kuřete z Alberta začni vařit zdravá jídla :roll: Místo chipsů a podobných sra*ek si dej třeba kukuřičné placky. Celkově kdyz vidím čím se s manželem stravujete, fakt hnus. To jí i vaše dítě?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3755
23.1.20 13:49

Jestli si teda neděláš srandu :mrgreen:, tak není potřeba jíst méně, ale lépe. Nejíst polotovary typu polévka v pytlíku a podobné „pochutiny“. Proč si raději na snídani nedáš kousek šunky, vajíčko, kousek celozrnného chleba? Ty pytlíkové věci jsou fakt fujky, co se týče zdravé stravy.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23.1.20 13:49

@Mikea jakoby nechtěla jsem to takhle napsat, ale mas pravdu je to odporný. Nedokažu si predstavit, že bych timhle trapila svoje tělo :pankac:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6485
23.1.20 13:51

Promin, ale tohle vypada jako troll.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9816
23.1.20 13:51

Precti si i nejakou literaturu a nejprve si to usporadej v hlave. Bez toho to nepujde. Treba Hubnuti bez diet a cviceni od M. Kralickove a takove podobne. Existuje takovych knih dost, u kterych pochopis, jak zmenit stravovaci navyky.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23.1.20 13:58
@Anonymní píše:
Je to hrůza už mi všichni říkají, že jsem zase přibrala.
No tak se omezím po večeři tradice k TV bez popcor, chipsy, sladké.
Měla jsem v 18 před otěhotněním 50 kg po porodu 60 do začátku druhého 65 pak jsem po císaři měla 55 kg a včera 67 kg a dceři už je 18 měsíců. No a když začnu jíst míň. K snídani jsem měla 2 polévky z pytlíku a podle manžela jsem vyplýtvala dnešní dávku jídla k večeři je kuře hotové z Alberta s chlebem. Návštěvě jsem koupila džus a sobě taky jeden. Manžel kvůli své nemoci pije Coca-Cola jiné pití mu nedělá dobře já si ji dám občas. Jinak piju minerálky. No když se najím mám zase pocit hladu no a vesele pribiram. Už se půl roku přemáhám jít běhat až bude manžel doma s dětmi a on je kvůli zdraví pořád doma. No a když začnu jíst míň tak nevím jak zahnat můj otesánkový hlad

jak píšou ostatní…jez a vař zdravěji - domácí, žádné polotovary a docpávej se zeleninou, když máš hlad a hned bude o něco líp.
Kdyby sis místo pytlíkačky udělala normální polívku a ke kuřeti místo chleba třeba šopák, tak je to mnohem lepší a přitom né o tolik pracnější.
Polívky nejsou jen pětihodinové vývary ;)
Já si teď třeba udělala kýbl kapustový polívky, mám v ní slaninu a pár lžic zakysané smetany pro chuť, ale stejně je to stokrát lepší než nějaká gulášovka z pytlíku :)

Jestli se takhle živíš normálně, můžeš být ráda, že máš jen necelých 70 kg ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23372
23.1.20 13:59

Nemoc co může jen Coca Colu a ty snidáš instantní polívky? A co jí proboha u vás ty děti?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
32237
23.1.20 14:00

Polivku z pytliku?
Kure si dej se zeleninou. K obedu kus masa a kopec zeleniny.
Jako desert zeleninu ci ovoce typu boruvky, jahody.
Recky jogurt, bily, jsou plne bilkovin, kupuj ty s mene tukem.
Na chut maleho tunaka.
Misto chipsu zeleninove - z petrzele, celeru, repy, doma delane, na sucho.
atd, atd.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
11289
23.1.20 14:02

No pro začátek se potřebuješ naučit co to znamená jídlo a jak vypadá průmyslový výrobek kde není nic moc jiného, než prázdné kalorie, který jen zdvihne hladinu cukru, která rychle poklesne a pak máš hlad.

A pak se budeš muset naučit vařit a nakupovat základní surovini a jídlo připravovat z nich.

Další krok bude pochopit jak fungují kalorie a že potřebuješ sníst určitěé množství kalorií aby tělo fungovalo ale musíš se hýbat a namáhat tak, aby si spálila víc kalorií, než si snědla. Pak začneš spotřebovávat přebytečný tuk.

Pořiď si tyhle dvě knihy a nejprve si dej tu práci pochopit základní principy toho jak funguje tvoje tělo a jak funguje výživa. Ne z internetu, ne podle zázračných diet.

https://www.kosmas.cz/…na-12-tydnu/
https://www.kosmas.cz/…ime-s-chuti/

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
11289
23.1.20 14:03

Mimochodem, jestli velmi rychle nedoplniš svoje znalosti o tom, jak funguje tělo a strava, tak zničíš zdraví svým dětem.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama