Jak jste cvičily v těhotenství?

RMD
18
15.5.20 06:22

Jak jste cvičili v těhotenství?

Ahoj holky, chci se zeptat, hlavně těch, které před těhotenstvím hodně cvičili jako já :D. Já právě zjistila, že jsem nejspíše těhotná ( nemám potvrzeno doktorem ), jsem ale zvyklá hodně cvičit, chodim na bodystyling - kardio + posilovacka, na TRX a taky cvičím doma, o karanténě jsem rozjela Jillian Michaels, ráda jezdím na kole, mám teď zarezervovano spousta lekcí a dokud se cítím dobře, nechci se cvičení vzdát, ale bojím se, abych třeba neublížila mimi. Takže má otázka zní: (samozřejmě pokud vše bude v pořádku zdravotně) jak dlouho jste cvičili v těhotenství podle vašich zvyklostí - stejně tempo, stejne cviky a kdy jste začali ubírat, případně jak jste cvičili, aby jste si udrželi kondici? Děkuji za odpovědi, já vím, že je brzy nad tímto přemýšlet, ale nechci nic riskovat např. přehnaným posilování břicha, pokud by těhotenství bylo potvrzeno. :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
56452
15.5.20 07:25

@RMD chodím cvičit stále, jenom jsem vynechala cvičení nevhodné v těhotenství. Při cvičení poslouchám svoje tělo, takže častěji odpočívám, vynechávám cviky, které mi nedělají dobře, případně trenérka mi řekne, které cviky mám vynechat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
467
15.5.20 07:26

Já cvičila funkční trénink, jezdila na kole a běhala cca do 6 tt. Pak jsem jednou po doběhnutí začala krvácet a teď jdu maximálně na procházku a cvičím fyzioterapeutické cviky. :roll: Štve mě to, ale mám strach, navíc mi gynekoložka sport zakázala, tak to holt musím vydržet.
Jinak i pokud bude tvé těhotenství v pořádku, určitě zvolni. Říká se, že by tepovka neměla překročit 140. A zvedání těžkých činek taky není v těhotenství nic moc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.5.20 07:29

Řešila jsem to samé, akorát jsem otěhotněla v době karantény, takže to na začátku vyřešila za mě a chodila jsem jenom na procházky a cvičila doma jógu pro těhotné (i když to bylo spíš protahování než cvičení). Jak se otevřely fitka, tak jsem se domluvila s trenérkou, že mi sestaví trénink, ta v tom neviděla žádný problém. Pro jistotu jsem se ale ptala svého doktora a ten teda vůbec nadšený nebyl, říkal, že by mi to do 12.týdne rozhodně nedoporučoval, protože cvičením se zvyšuje tělesná teplota a to mimču v 1.trimestru nedělá dobře. Potom to prý nechá na mě, ať si závažím rizika v dnešní době sama.
Nakonec uvidíš sama, jak ti bude, já teda myslím nemám žádné hrozné příznaky, ale i tak jsem cca po tom 6-7.týdnu neměla na cvičení ani pomyšlení a byla jsem ráda, že zvládám ty procházky, jak člověku není nejlíp a je furt unavený.

  • Citovat
  • Nahlásit
9695
15.5.20 08:47

@RMD Cvičila jsem prvně 3mesice ale během cvičení i po něm mi bylo divně. Po kontrole mi bylo cvičení zakázané měla jsem ho rizikové…tělo si samo reklo

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.5.20 09:42

Děkuji, určitě se taky domluvim s gynekologem, u zvolnim, i když pohyb nějaký udržet chci…našla jsem i nějaká pěkná videa na cvičení na yt, tak uvidíme, nějak to snad skloubit půjde :mavam:

  • Citovat
  • Nahlásit
1798
15.5.20 09:47

Chodila jsem jako dřív, jen jsem snížila váhy, vynechala cviky na břicho, veliké skákání a věci ve visu/zvedání až nad hlavu (proste mi to nedělalo dobre). Tepovku sem si hlídala abych nepřesáhla 150.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15.5.20 14:19

Já jsem taky byla zvyklá na různé kruháče a hardcore tréninky a popravdě jsem zjistila že když to nemůžu jet na 100% tak mě to nebaví… Takže jsem zůstala jen u běhání cca 3× týdně 10-12km do cca 6. měsíce (pak už se mi pořád chtělo čůrat a nebavilo mě to) a začla jsem s pilates a spíš takovými pomalejším méně hopsavými a méně silovými cvičeními… No a od toho cca 6. měsíce jsem pak z běhání přešla na plavání… a pak přišla karanténa takže poslední dva měsíce mi zbyly jen procházky…
Je to o tom jak se cítíš, neměla bys začít trénovat víc než jsi byla zvyklá a spíš trochu zvolnit, ale pokud budeš v pohodě a nebudeš mít zdravotní problémy tak bych se třeba jen poradila s nějakou zkušenější trenérkou co by ti doporučila a co ne :) ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19343
15.5.20 16:18

Ja cvicila dal. Behani, posilovna, volejbal, kolo, turistika, plavani…jen jsem tak nejak postupne zpomalovala.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.5.20 17:52

V prvním těhu jsem cvičila až do 7. měsíce, hlavně aerobic, ale vynechávala jsem cviky na břicho a cviky s rotací páteře a všechny skoky. Od 7. měsíce mi začalo tvrdnout břicho a chodila jsem už jen na těhotenská cvičení.
Na spinningu jsem se hodně zpotila a bylo mi vedro a vůbec mi to neudělalo dobře, takže s tím jsem sekla hned ze začátku těhotenství.
Ve druhém těhotenství jsem cvičila opatrněji, aerobic už vůbec a na konci opět jen těhotenské cvičení.
Je to individuální. Rozhodně žádné velké cvičení nestojí za risk těhotenství.
A na to přehřátí u cvičení pozor. Lepší je opravdu mírnější tempo.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat