Jak jste sehnaly lépe placenou práci?

25.3.17 19:16

Jak jste sehnaly lépe placenou práci?

Chtěla bych se zeptat, jak se vám středoškolačkám s maturitou v oboru, který vám je k ničemu našly práci, která vás baví a je i slušně zaplacená? Mám vystudovaný obor veřejnosprávní činnost, potom ještě FCE certifikát z jazykové školy, rekvalifikační kurz účetnictví, ale vše mi je totálně k ničemu. Práci jsem sehnala jako pokladní, nyní pracuji jako prodejce mobilních telefonů, práce mě baví, nenáročná, klidná, ale plat cca 11000 čistého. Bydlím v Moravskoslezském kraji, tady obecně ty platy stojí za starou bačkoru :zed: Moc děkuji za názory, tipy, rady :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

25.3.17 19:28
@Caitynka píše:
Chtěla bych se zeptat, jak se vám středoškolačkám s maturitou v oboru, který vám je k ničemu našly práci, která vás baví a je i slušně zaplacená? Mám vystudovaný obor veřejnosprávní činnost, potom ještě FCE certifikát z jazykové školy, rekvalifikační kurz účetnictví, ale vše mi je totálně k ničemu. Práci jsem sehnala jako pokladní, nyní pracuji jako prodejce mobilních telefonů, práce mě baví, nenáročná, klidná, ale plat cca 11000 čistého. Bydlím v Moravskoslezském kraji, tady obecně ty platy stojí za starou bačkoru :zed: Moc děkuji za názory, tipy, rady :)

Je - li to alespoń trochu možné, tak se přestěhovat. Začátky budou krušné, ale stojí to za ten posun. Když ne kvůli sobě, tak kvůli budoucím dětem.
Jinak univerzální rada: studovat, dodělat titul, alespoň Bc. Pokud by šel Ing., tak je to nejlepší volba. Dnes jsou možnosti.
Musíte se prostě dostat tam, kde lepší práci seženete.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
25.3.17 19:30

Jo, a taky si vybrat nějakou dobrou školu. Veřejnosprávní činnost je opravdu na hov. o. A FCE má dneska každý druhý a navíc to ani nepotřebujete.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5259
25.3.17 19:32