Jak jste si sehnali firmu pro spolupráci k bakalářské práci?

9.4.21 15:40

Jak jste si sehnali firmu pro spolupráci k bakalářské práci?

Ahoj, chtěla bych se Vás zeptat, jakým způsobem jste si sehnali firmu pro spolupráci k BP? Studuju ekonomický obor a praktickou část bakalářské práce musíme zpracovávat v nějaké firmě, ale já už oslovila přes email 3 společnosti a ani jedna mi neodpověděla. Nebo je lepší volat než vypisovat maily? Bohužel nemám žádného známého, který by mi někde něco domluvil.

Ještě by mě teda zajímalo, jak často potom člověk musí do firmy docházet? Stačí 1× týdně? Ptám se, protože nevím, zda si hledat firmu v okolí mého bydliště (což je větší šance, že něco najdu) nebo v okolí školy, která je ode mě vzdálená 80 km. Řeším to, protože kdybych si firmu sehnala v okolí mého bydliště (a byla přes týden ve škole), tak bych se do firmy dostala max. 1× do týdne.

Budu moc ráda za jakoukoliv radu. :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
9.4.21 15:51

Ahoj, určitě je lepší zavolat a zkusit se domluvit. Pokud nemáš školou určené, jaký čas musíš ve firmě být, tak bude záležet na tom jake informace budeš potřebovat. Myslím si, že pak už je to o domluvě s tou konkrétní firmou. Zkus se mrknout na bakalářky z předchozích let, z jakých firem jsou a zkus oslovit ty.

• Citovat
  • Nahlásit
1359
9.4.21 16:00

Ahoj, jestli je BP zkratka pro bakalářskou práci, tak ideální je začít sondovat u školitele, s jakými firmami má zkušenost, popřípadě jestli univerzita přímo s nějakými nespolupracuje… A kdyby tahle strategie nevyšla, tak nezoufej, tři vyignorovaný maily nic není, notabene v týhle době, kdy půlka průmyslu zkrátka nejede. Když jich pošleš třeba 40, tak se někdo chytí. Kde si firmu hledat, ti neporadím, zkus oboje, a pak se rozhodni podle možností.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
53429
9.4.21 16:04

Ono je to teď těžké. Firmy krachují nebo mají svých starostí plno. Ještě mít za zadkem studenta.