Jak mám hledat poštovné na ebay

9
4.6.17 15:25

Jak mám hledat poštovné na ebay

Ahoj jsem nováček na eBay chtěla jsem se zeptat zda maminky nemate nějakou zkušenost chci koupit male kočárek z aukce na eBay kde mám hledat poštovné a cenu a jestli posila do ČR dekuji :(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1226
4.6.17 15:57

Ahoj, já teda neobjednávala přes aukci, ale rovnou Kup ted a tam dole v Shipping and payments jsem našla, zda zasílají do čr, poštovné je uvedeno výše - obvykle hned pod cenou - Shipping (free or… ) :-)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9
4.6.17 16:42
@ASAndrea píše:
Ahoj, já teda neobjednávala přes aukci, ale rovnou Kup ted a tam dole v Shipping and payments jsem našla, zda zasílají do čr, poštovné je uvedeno výše - obvykle hned pod cenou - Shipping (free or… ) :-)

Aha a mužů se zeptat kolik Vás vyšlo poštovné? Mám obavu abych nezaplatila větší poštovné diky :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5973
4.6.17 17:00

Poštovné zaplatíte tak vysoké, jaké prodejce uvádí. Jeden to může mít za $5, jiný za $15. Ujistěte se, že posílají do ČR. Případně dejte odkaz přímo na aukci a uvidíme. Ujasněte si, jak budete platit. Často jde jen PayPal.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2957
4.6.17 17:00

@rebeka011 to je. u kazdeho prodejce ruzne. Napr. jsem objednavala skrabadlo pro kocku a bylo to free shipping (bez postovneho), u neceho jineho bylo treba postovne 10korun u neceho jineho 60korun. Musis se podivat, kolik chce ten konkretni prodejce, u kteryho si ten kocarek objednavas :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1226
4.6.17 17:50

@rebeka011

já teda vždy objednávám Free shipping, což je bez poštovného. :pankac: platím klasickou kartou (mám mastercard)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9
4.6.17 18:35
@ASAndrea píše:
Ahoj, já teda neobjednávala přes aukci, ale rovnou Kup ted a tam dole v Shipping and payments jsem našla, zda zasílají do čr, poštovné je uvedeno výše - obvykle hned pod cenou - Shipping (free or… ) :-)