Jak mám zjistit, jestli má o mě zájem? Špatná situace...

Anonymní
26.5.21 08:09

Jak mám zjistit, jestli má o mě zájem? Špatná situace...

Ahoj, prosím o ponechání anonymu, nechci spojit můj nick s prací. Pracuji jako učitelka v soukromé školce. Půl roku k nám teď chodí dítě, jehož rodiče jsou rozvedení a dítko si nepravidelně střídají. Od nástupu do školky mezi mnou a tím tatínkem vznikly dost sympatie, které jsem nikdy s žádným jiným rodičem neměla, a postupem času se z mého pohledu prohlubují (když přijde pro ni on, můžeme na sobě oči nechat, většinou navážeme konverzaci, povídáme si třeba i o soukromých záležitostech, když tam není nikdo jiný). Začali jsme si občas i psát, ale to jen o obecných věcech a konverzace je většinou krátká a jen když je nějaká příležitost. Máme i společné zájmy, ale nikdy nenabídl, abych šla někam s ním.. Tatínek je mi hodně sympatický a když se dozvím, že má přijít on, těším se, chci ho hrozně vidět a jsem pak z něho celá paf. Přítelkyni žádnou nemá, to mi řekl nedávno v jednom rozhovoru v nějaké souvislosti.

Zatím je to všechno ale takové obecné a táhne se to delší dobu, nikdo nevysílá žádné jasné signály (i když mně někdy přijde, že já ano, že jsem to přehnala a musí si ťukat na hlavu), ale vlastně vůbec nevím, jestli i on ke mně něco cítí, nebo to mám jen já vsugerované a je třeba jen takto sympatický a milý obecně. Každopádně s ostatními se takto vůbec nebaví, takový vztah má jen ke mně a začínají si toho všímat i ostatní. V únoru jsem měla narozeniny, dítě se asi tatínkovi zmínilo a poslal mi pěkný, trochu i osobní, dárek… Před týdnem jsme se náhodně potkali v jiné oblasti a na jeho popud si potykali, ale od té doby jsme se ještě neviděli a žádná změna.