Jak mi bude vypočítána mateřská dovolená, když mám více prací?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Annie Kol.
Nováček 3 příspěvky 15.10.18 01:53
Jak mi bude vypočítána mateřská dovolená, když mám více prací?

Milé maminky, chceme si s přítelem založit rodinu, ale nejsem si jistá zda-li budeme dostatečně finančně zajištění.. Druhým rokem jsem učitelka na dvou školách a k tomu ještě pracuji delší dobu v divadle. Což znamená, že jsem započítána jako OSVČ. Ve školách za mě
ovšem odvádějí zdravotní pojištění. Tak nevím jestli se mi bude počítat mateřská ze školy nebo z OSVČ. Nevíte někdo jak to je? Děkuji moc za rady. :)

Reakce:
j.a.n.i1
Hvězda diskuse 63733 příspěvků 3 inzeráty 15.10.18 01:54

No, predpokladam, ze nemocenske si jako osvc neplatis, takze se ti bide pocitat ze skol.

Annie Kol.
Nováček 3 příspěvky 15.10.18 02:03

No doplácím vždycky až při daňovém přiznání. A bude to s obou nebo jen jedné.. na jedné jsem delší dobu, ale mám tam zase kratší úvazek než na druhé kde jsem nastoupila o pár měsíců déle.

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 63733 příspěvků 3 inzeráty 15.10.18 02:08

@Annie Kol. Neplet si nemocenske se zdravotnim, to jsou 2 veci. A jinak z obou.

Annie Kol.
Nováček 3 příspěvky 15.10.18 02:16

Mám toho už přečteno tolik, že se mi to všechno plete pátý přes devátý. Ale děkuju mockrát :-)

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 63733 příspěvků 3 inzeráty 15.10.18 07:22

@Annie Kol. Jo a budes potrebovat 2 zadanky na ppm a katkou das do jedne skoly.

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Diskuze s tatínkem Janem: O hraní i péči o nemocné dítě

Pojďte si popovídat do diskuze na eMiminu s tatínkem, který po narození... číst dále >

Vánoční úklid: Hlavně zůstat v klidu

Vánoce a úklid. Každý rok je to pořád dokola. Víte, že to musíte udělat, ale... číst dále >

Články z Expres.cz

Čestmír Řanda ukázal novou milenku. Je to mladší kopie Pletánkové!